12/30/2013

podsumowanie roku - 2013

Cześć! Jak minął (a właściwie jeszcze mija) Wam ten rok? U mnie ten rok był wyjątkowo kiepski, obfitował w problemy i choroby. Chociaż zdarzyły się też jakieś zmiany w moim życiu np. zamieszkanie z Narzeczonym czy ukończenie studiów licencjackich i zaczęcie magisterkich, to tego roku za dobrze nie wspominam. Może dlatego, że bardzo nie lubię cyfry 13? Może dlatego, że w ogóle nie lubię cyfr nieparzystych? Tego roku ma dość moja cała rodzina, nie tylko ja, mamy dość zabiegów, operacji, szpitalów, chorób i innych problemów. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla mnie i również dla Was lepszy. Pociesza mnie fakt, że rok ten będzie miał w sobie cyfrę 14, czyli parzystą, taką jak lubię, jest tam cyfra 4, która również problemów mi nie sprawia. I gdyby co, to nie, nie interesuję się numerologią, mam po prostu takie widzimisię co do cyfr. Mam co do tego roku sporo nadziei, mam nadzieję, że wejdę w niego optymistycznym krokiem i cały rok będzie dla nas lekki i przyjemny i skończą się wszystkie problemy, które za nami chodzą.
Jak w ogóle spędzacie Sylwester? Mój Narzeczony ma wreszcie ten dzień wolny od dwóch lat, Sylwester 3 lata temu nam się nie udał, dwa poprzednie spędziłam siedząc z nim w pracy a ten spędzamy na domówce. Liczę na naprawdę fajną zabawę, mam nadzieję, że taka będzie. ;) Otoczona fajnymi osobami muszę, po prostu muszę o godzinie 00.00 być w dobrym nastroju, może to będzie zwiastować miły i przyjemny Nowy Rok!

Życzę Wam wyznaczenia sobie w życiu celów, do których chcecie dążyć (i spełniania ich przede wszystkim), mi kilka celów już się spełniło, dążyłam i się udało, 
od razu jestem z tego powodu szczęśliwsza
i tego Wam też życzę, bo życie bez osiągania wyznaczonych celów jest hmm.. nudne.
Życzę Wam tego, żebyście zarówno w Sylwester jak i cały rok byli otoczeni ludźmi, których kochacie,
z którymi czujecie się dobrze, którym możecie zaufać.
Sami wiecie, jak rozmowa z przyjacielem dużo nam daje.
Życzę Wam dużo radości, szczęścia, optymizmu.
Zdrowia, bo jest ono cholernie ważne.
Spełniania marzeń.
I pieniędzy, bo bez nich życie jest niestety trudne.

Przy okazji dziękuję Wam za to, że przez ten cały rok byliście ze mną, 
dziękuję za wszystkie komentarze, za wszystkie 'lajki', dziękuję, dziękuję, dziękuję!!
Pomyślę o Was wszystkich w Nowy Rok, o północy, przesyłając dobre życzenia! :)

Poniżej możecie zobaczyć, co działo się na blogu przez ten rok:




Do zobaczenia w Nowym Roku, na pewno pojawi się post z moimi nowościami, przeglądy sklepowe oraz może uda nam się zrobić jakieś zdjęcia Sylwestrowej kreacji.

                                                                         Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

31 komentarzy:

  1. Kochana życzę Ci więc aby ten rok był o wiele lepszy i zdrowszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zleciał ten roczek bardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na te zdjęcia aż nie chce się wierzyć, że niektóre byly robione prawie rok temu...mam wrażenie jakbym nie tak dawno ogladała te posty :)
    udanej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku! :) już bez tych wszystkich chorób i szpitali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czas tak szybko mija! :)
      Dziękuję! Oby skończył się te wszystkie choroby..

      Usuń
  4. Ja wprost uwielbiam liczbę 14 i mam nadzieję, że to się nie zmieni ;)
    Tobie też życzę wszystkiego, co najlepsze ;) Żeby wszystkie problemy odeszły w niepamięć i żebyś odnosiła sukcesy, i oczywiście uśmiechaj się jak najwięcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię 14, bo jest parzysta i ma w sobie 4. ;)
      Dziękuję Ci bardzo! ;*

      Usuń
  5. oby kolejny rok był łaskawszy i szczęśliwszy :) udanej zabawy sylwestrowej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne podsumowanie :)
    Oby ten rok był dla Ciebie lepszy! Wszystkiego dobrego i zero smutków :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok pięknych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady! Są najzwyklejsze z możliwych, ale dziękuję, cieszę się, że tak uważasz! ;*

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku !!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylóweczki są ekstra ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Z każdym miesiącem coraz piękniejsza! <3 Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladne i fajne zestawienie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne podsumowanie :)
    Szczęścia na nowy rok ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne podsumowanie :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pierwszy raz tutaj i przeglądając to podsumowanie muszę stwierdzić ,że masz świetny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe stylizacje,cudne masz włoski !
    Zapaszam do mnie jeśli spodoba Ci się mój blog ,zachęcam do obserwacji na pewno się odwdzięczę,pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuję Ci za obecność!
    Tobie również życzę powodzenia, wytrwałości, zdrowia, miłości i spełnienia marzeń. Niech kolejny rok będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rok zleciał nawet nie wiadomo kiedy ;x : *

    OdpowiedzUsuń