3/02/2014

życiowe zmiany!

Cześć! Dziś postanowiłam napisać taki luźny post z informacjami o tym, co u mnie słychać. Chyba głównym powodem napisania tego postu jest to, że wczoraj byliśmy z moim Narzeczonym na sali weselnej i ustaliliśmy termin naszego ślubu. Rodzice są zachwyceni, znajomi też, więc teraz zostaje załatwianie wszystkich spraw. Aktualnie poszukuję kamerzysty, zespół już mamy wybrany. :) Na FACEBOOKU wstawiałam Wam wymarzony model sukni ślubnej. Obydwoje nie możemy się doczekać tego dnia, jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia tej ważnej dla nas decyzji. Jesteśmy ze sobą ponad 5 lat, to idealny czas na ślub, zdążyliśmy się już dobrze poznać, od kiedy mieszkamy razem, idealnie poznaliśmy swoje dobre i złe strony, wzajemnie się wypełniamy i jesteśmy ze sobą bardzo szczęśliwi.

Pocałunek pod jemiołą :D


Przechodząc do innych tematów, teraz mam spore zlecenie w pracy, muszę uszyć jak najwięcej, więc będzie trochę mniej stylizacji przez ten miesiąc, bo nie będę miała kiedy robić zdjęć. Na szczęście mam 4 posty ze stylizacją przygotowane, do tego zrobione zdjęcia kosmetyków do recenzji oraz zdjęcia zapiekanki makaronowej, więc jakoś pociągniemy. :) Niedługo pojawi się też post z nowościami.
I ostatnia rzecz, jaką chcę Wam przekazać, to pojawiły się wyniki konkursu ze sklepem Amstyl, więc zobacz, czy wygrałaś! 


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego dnia!

41 komentarzy:

  1. Pięknie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację!! I powodzenia ;))
    tak miło patrzeć na szczęsliwe buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja właśnie sledzę te Twoje statusy i główkowałam czy komuś pomagasz w przygotowaniu wesela czy sobie urządzasz:D super!:D gratuluje:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a nie można było do mnie napisać i ciekawość zaspokoić? :D Dziękujemy! :*

      Usuń
  4. Gratuluję! ;) Ja ze swoim właśnie też zaklepujemy terminy na przyszły rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się na Was patrzy ;) Gratuluję postępów w przygotowaniach i nie mogę się doczekać Waszych ślubnych zdjęć, o ile będziesz chciała się nimi pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) A co do zdjęć, to się naaaaaaaczekasz jeszcze. ;)

      Usuń
  6. gratulacje! pamiętam ja My to wszystko planowaliśmy, zleciało w mgnieniu oka i już pół roku po ślubie :) ale przygotowania dają wielką radochę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :) Dużo sił, cierpliwości i radości na czas przygotowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje przyszła Pm-ko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no tak, jestem przyszłą pm-ką :D dziękujemy!

      Usuń
  9. Piękna z Was para :) Super, że sala i termin ślubu już zarezerwowane :) Ja jestem w związku ponad 6 lat i powoli też myślimy o ślubie :)
    Sprawdziłam wyniki konkursu i uśmiech nie schodzi mi z twarzy, wysłałam już e-mail w wyborem sweterka i widzę, że wybrałam ten sam model, który masz na zdjęciach w dzisiejszym poście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. My w dniu ślubu będziemy ze sobą prawie 6,5 roku :)
      Jeśli wybrałaś ten sam, to nie pożałujesz, jest bardzo miły i super się nosi :)

      Usuń
  10. Idealnie do siebie pasujecie :) Ciesze sie Twoim szczesciem i sciskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie. Gratuluję. I życzę WYTRWAŁOŚCI i kolejnych lat wspólnego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie :) cieszę się kochana! Gratulacje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! ;) a model sukni piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ohhh, wiosna miłość kwitnie i ta jemiołka, to takie słodkieeee <333
    życzę wam dużo szczęście i jak najwięcej niezpomnianie pięknych chwil razem

    a może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje po raz kolejnyyy :D
    A kto wam robi takie fajne zdjęcia? :D My mamy wspólne w większości z rąsi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Kochana ♥
      Aparat, statyw i samowyzwalacz :D

      Usuń
  17. Super:) Gratuluję podjęcia decyzji i do dzieła z realizacją;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ! :) Ah teraz zacznie się odliczanie i napięty grafik :):)
    Fajnie, fajnie, zazdroszczę Ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Odliczanie już od soboty trwa :D

      Usuń
  19. Hej, nie wiem czy mnie jeszcze pamietasz :) dawno sie nie odzywalam, ale czytam na biezaco! Bardzo gratuluje, bedziesz przepiekna pania mloda :)

    Jesli znalazlabys chwilke, to mialabym ogromna prosbe: kompletnie nie znam sie na pedzlach, a chcialabym zamowic jakis dobry do pudru (rozwazam tez, zeby dodac takowy do prezentu), te nazwy hakuro czy ecotools (nie wiem czy nic nie przekrecilam :P) kompletnie nic mi nie mowia. Mialam wziac ktorys z Natury albo Rossa, ale nie mam pojecia jak z ich jakoscia - a jak juz kupowac to cos porzadnego. Moglabys mi cos doradzic + skad zamawialas? Bylabym bardzo wdzieczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jasne, że pamiętam. Myślałam, że mnie już nie czytasz. :P Dziękujemy za gratulacje :)
      Mam jeden pędzel do pudru z hakuro, dokładnie H55, sprawdza się dość dobrze, ale ja za pędzlami do pudru nie przepadam, wolę te zabakteriowane gąbeczki :D a potem nadmiar rozprowadzam pędzlem, więc jakoś szczególnie Ci nie mogę pomóc w tej kwestii. Swój kupiłam na alegro. Co do ecotools, nie mam doświadczenia z ich pędzlami. Do podkładu już bym mogła więcej na temat pędzla powiedzieć :)

      Usuń
    2. Czytam, czytam, tylko nie komentuje... Na Wizazu tez juz w sumie nie goszcze, ale 3 blogi czytam, a wsrod nich Twoj :D
      Ok, rozumiem. Dzieki :) pogrzebalam troche i chyba skusze sie na pedzel do pudru ecotools, byl polecany, wiec moge sprobowac. Akurat wlaczylam kolejna gazetke z Rossmanna z nadzieja, ze bedzie, a tu prosze - w promocji dokladnie ten model, ktory chce :D
      Pozdrawiam :))

      Usuń
    3. Cieszę się, że nadal do mnie zaglądasz :)
      O widzisz, jaki fart miałaś! ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Wyglądacie ze sobą przepięknie

    OdpowiedzUsuń