9/18/2011

Produkty za grosze - recenzja kredki do oczu firmy essence.

Witam w niedzielne popołudnie! Chciałabym zacząć na blogu serię o kosmetykach, które polecam. Oczywiście będą to kosmetyki bardzo tanie. No to zaczynamy.

Na pierwszy ogień idzie wykręcana kredka do oczu longlasting z essence.  Kredka o numerku 01 Black fever.


Cena kredki to ok. 7 zł Można ją dostać w drogerii Natura. 

Co mogę o niej powiedzieć? 

Używam ją od ok. 3 tygodni i jestem zachwycona! Została mi polecona na forum wizaż.pl
* kredka bardzo długo utrzymuje się na linii wodnej, u mnie utrzymuje się nawet 5 godzin, żadna kredka, którą używałam do tej pory nie była tak trwała,
* ma intensywny czarny kolor, na prawdę dobra pigmentacja,
* jest miękka, sprawdzi się jako kreska na górnej powiece,
* nie podrażnia,
* ma dobre opakowanie, w torebce/kosmetyczce nic nam nie zabrudzi,
* dostępność,
* i chyba najważniejszy plus to cena. Nie spodziewałam się, że kredka za 7 zł potrafi zdziałać cuda :)

Jedyny maluteńki minusik to:
- czasami ciężko ją zmyć, ale płyn dwufazowy sobie z tym radzi.

Kredka dostępna również w innych kolorkach. Mały swatch:


Ja zakupiłam od razu dwie kredki. Jak na razie nie mam zamiaru się z nią rozstać!!

Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Tez mam ta kredke:) i jestem z niej bardzo zadowolona nie spodziewalam sie ze az tak dobrze sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widać nie wszystko co tanie musi być gorszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawa ta kredeczka. Niedroga i dobra. Pyszny obiadek!
    Serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania jest bon na zakupy w jednym z zagranicznych sklepów internetowych (przesyłka gratis :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam, że ta kredka to takie must have każdej kosmetyczki;) w ogóle kosmetyki essence mają dużo lepszą jakość w stosunku do ich ceny:)i żeby to sie nie zmieniło:)

    anettka

    OdpowiedzUsuń
  5. Katsuumi - obiadek faktycznie był pyszny :)

    anettka - dokładnie ;) niska cena a fajna jakość. wiele dziewczyn na yputube polecają kosmetyki tej firmy :) teraz kupiłam tą bazę z ingrid, która polecałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. enamour wiemy o co biega:)

    jak baza?

    anettka

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pod makijaż z ingrid :P na wizażu o niej mi pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skuszę się na kredkę jak skończę swoją z Bell (ma swoje wady niestety).

    Kurczak wygląda bosko :D

    Shanayka

    OdpowiedzUsuń
  9. Shanayka 0 kupuj Kochana, kupuj! nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń