5/04/2012

Fotorelacja z Mazur. ;)

Cześć! Chyba zbiera się u mnie na burzę. :( Ale to może i dobrze, ciągle było słonko i słonko, deszczu też trochę potrzeba. Pisałam Wam wczoraj, że jadę na Mazury. ;) Pogoda nam dopisało, słonko grzało cały dzień. Mimo tego, że na słońcu zbyt wiele czasu nie spędziłam, to troszkę się opaliłam. Wczoraj miałam straszne dreszcze, ręce i nogi mnie piekły, znowu dziś dorwał mnie ból głowy i zawroty.. Na szczęście już czuję się lepiej. ;) Do tego pierwszy raz prowadziłam samochód przez tak długą trasę. ;) Narzeczony, moja Teściowa i moja rodzinka z wyjazdu są zachwyceni i o taki efekt chodziło! ;)
Poniżej mała fotorelacja:



Kocham jeździć na Mazury, ten klimat sprawia, że zapominam o wszystkim i czuję się szczęśliwa. ;)
Czasami fajnie jest wyjechać i odpocząć w przyczepie campingowej czy nawet pod namiotem, bez komputera, internetu, pralki i wszystkich potrzebnych nam sprzętów. :) Do tego wieczorne ognisko przy blasku gwiazd, ahhhh.... KOCHAM TO! ;)
A dla Was jakie miejsce jest oazą spokoju?
Gdzie lubicie wyjeżdżać, żeby wypocząć i zapomnieć o problemach?


Życzę Wam udanego weekendu!


59 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :-)
    cudne pazuurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak mam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Mazury :) rok w rok tam jeżdżę na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak takie wyjazdy zawsze mnie uspokajają i pozwalają odpoczać od problemów.
    To jest naprawdę super uczucie wrócić z takiego odpoczynku ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia :) śliicznie wyszłaś ☺ pazurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zazdroszczę ;o
    piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej zazdroszczę takiego wyjazdu ;) uwielbiam Mazury ^^ Ja nie mam takiej oazy jakoś ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam na swoje rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości też wybiorę się na odpoczynek na mazury :) Muszę wpisać sobie to do moich MUST HAVE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczną sukienkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki,zazdroszcze mi się tylko łamią i daj spokój z tym kciukiem ja wogule nie umiem malowac :)


    zapraszam:
    http://fashioniswithus-offical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chętnie wybrałabym się na Mazury. Nigdy tam nie byłam, a ciągle słyszę od kogoś zachęcające relacje. :) Zazdroszczę Wam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedź, jedź na Mazury! Tam jest cudownie, jeziora, lasy ahhh.. ;))

      Usuń
  12. Sama chętnie wybrałabym się na Mazury!:) Nigdy tam nie byłam, ale ciągle słyszę zachęcające relacje. Zazdroszczę Wam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjęcie magiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne widoki i śliczne z Was para! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba dodać taki gadżet http://www.bloggersentral.com/2009/06/creating-top-commentator-widget-in.html do bloga i on automatycznie zlicza komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, jestem tu pierwszy raz, fajny dział z recenzjami.
    Agnieszka http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nigdy niestety nie byłam na Mazurach :C

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba twój nagłówek. A zdjęcia cudowne - zazdroszczę, nigdy nie byłam na Mazurach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Ci się podoba. :) ahh... Mazury są cudowne!

      Usuń
  19. Super zdjęcia, ja też lubię jeźdźić na Mazury :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebię ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz powiem ci, że w tym roku byłam w Krynicy na majówkę i to jest miejsce, do którego mogłabym wracać non stop. Naprawdę fajne zdjęcia, ślicznie wyglądasz <3 Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te widoki są piękne, patrząc na zdjęcia już o wszystkim zapominam i czuję się szczęśliwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne widoki :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne zdjęcia! śliczną masz sukienkę!;))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne widoki - i udany wypad! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne te Twoje Mazury, ja spędzam wolny tydzień na drugim końcu Polski, w Beskidach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję:D:D:D uwielbiam mazury, są takie romantyczne!!:D:D:D a Tobie powiem jedno... pisać włosową historię i publikować u anweny marsz!!:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe. ;) nie miałabym czego o swoich włosach napisać, farbuję je od 5 lat (może kiedyś wrócę do naturalnych rudości :)), co 2 tygodnie, używam odzywek, masek, czasami piję pokrzywę i tyle. :D nie olejuję, nie poddaję ich dziwnym zabiegom, to co bym napisała nie byłoby interesujące. :D w dodatku jest tyle dziewczyn mających ładniejsze włosy i lepiej o nie dbają. :P

      Usuń
  27. Więc tak:
    - po pierwsze: fajnie, że się dobrze dogadujesz z przyszłą teściową ;D - to dobry kierunek ;p,
    - po drugie: dziękujemy za otagowanie, na pewno wkrótce z niego skorzystamy :),
    - a po trzecie: Mazury są cudne :)
    - a po czwarte: zapraszam do nas :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham wode:)
    zazdroszcze Ci wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam na Mazurach ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładne widoczki :*
    Obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę, też bym się wybrała :) świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Otagowałam Cię w pytaniach :) Zapraszam do zabawy.
    Jejku, nigdy nie byłam na Mazurach i bardzo tego żałuję. Nadrobię może kiedyś :) Pięknie tam jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie tam, ja jeszcze nigdy na mazurach nie byłam no ale..wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna sukienka i cała TY
    zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widoki cudowne! Muszę przyznać, że nigdy nie byłam na Mazurach... ale bardzo bym chciała z moim mężem pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie! jeszcze nigdy nie miałam okazji być na mazurach :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne widoki :) A zdjęcia nadałyby się na widokówki ;D

    Zapraszam was do udziału w konkursie :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  38. baw się szablonami próbuj!!:D:D:D wyjdzie Ci :):*

    OdpowiedzUsuń
  39. kochana, na gotowych się bawę i w tym tkwi sęk:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Prze piękne zdjęcia :)) Śliczna z Ciebie dziewczyna! I cudna sukienka! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. bazuje na takim czarnym szablonie z dwiema kolumnami, rewelacja:D naglowki robie w photoscape, photofiltre, gimpie :) to moje ulubione programy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak najbardziej!:) otwórz notatnik na komputerze (w akcesoriach) i tam wklej kod html z obecnego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie no przestań:D nie jestem wredna :) poza tym dużo dziewczyn ma szablony w takiej kolorystyce i na blogspocie jest kilka dziewczyn które tak jak i ja mają dwukolumnowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń