6/26/2012

O talencie mojego Narzeczonego. ;)

Cześć Babeczki! ;)
Tak się rozglądam po pokoju i na ścianach wiszą portrety i rysunki wykonane przez mojego Narzeczonego. ;) Pomyślałam, że może Wam je pokażę i pozwolicie mu wreszcie uwierzyć w to, że jest artystą. ;))
Zawsze kiedy mu to powtarzam, to mówi, że tak nie jest. 
Mało kto ma taki talent. Wiele osób mówi, że te portrety wyglądają jak żywe osoby, on przywiązuje wagę do każdego szczegółu: błysk w oku, rysunek na ubranku dziecka, faktura koronki na sukni ślubnej.
Poniżej możecie zobaczyć kilka jego prac. ;)
Pani na poniższych dwóch zdjęciach chyba nie muszę przedstawiać. :D




Do tego kilka lat temu zaczął jeszcze rysować obraz Wojciecha Kossaka "Bitwa pod Stoczkiem"
Ale do tej pory go nie skończył, została biała plama na środku obrazu. :D
A gotowy wygląda tak:


Takie portrety sprawiają radość wielu osobom. Na urodziny czy na ślub bardzo często dajemy w prezencie portret. Dzięki nim przypominają się fajne chwile w życiu. :)

Jak Wam się podobają?
Ja jestem cholernie dumna z tego, że mój Ukochany ma tak ogromny talent. ;)
Do tego rysuje też obrazki na koszulkach, robi graffiti i wiele innych rzeczy.

A Wy jaki macie talent? ;)

Buziaki!

69 komentarzy:

  1. O Boże! Ale ma talent! :D Gratulacje i powinien koniecznie rozwijać się w tym kierunku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończył liceum plastyczne i dalej nie poszedł nigdzie. :)

      Usuń
  2. woooow! Niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój narzeczony jest niesamowity :) piękne rysunki a postacie naprawdę jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa piernicze powiedz mu , że z takim talentem to by magistra na ASP zrobił w tydzień pewnie ;D Ale tak na poważnie to jestem pod mega wrażeniem !! Szok !

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie na ASP!!! Hmm jaki mam talent? Ponoc niezle spiewam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite są! wyglądają jak zdjęcia :D
    ma wielki talent ten twój chłop, pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite *_*
    zdecydowanie słowa nie potrafią opisać jak świetne są te rysunki! :D
    nie mogę się na nie napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają jak zdjęcia! :) pozdrów narzeczonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są całkiem ok;) A co do tych komentarz o ASP to taki talent się nie podostawały, nie zawsze sam talent wystarczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończył liceum plastyczne i mu to wystarczyło. Wiadomo, że jak ma się znajomości, to się wszędzie dostanie. :)

      Usuń
  10. Na pierwszym jesteś Ty ;) cudowne portrety! A te dzieciaczkami są jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ależ masz zdolniachę przy sobie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Też rysuję,ale moje prace przy pracach twojego narzeczonego to nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni portret zwalił mnie z nóg. Wygląda jak zdjęcie. Rewelacja!:)
    Zdolny chłopak.

    Ja robię wszystko po trochu!:P Rysuję, śpiewam trochę, gotuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no wstrząśnienia nie miałam ;P Ale minimum raz w roku mam kontuzje ;P W tym roku jeszcze nic więc wszyscy uważają na mnie jak bym ze szkła była xD
    Faktycznie ma talent! Przepiękne te obrazki zwłaszcza dzieci... Jak żywe ;o
    Ja mam talent do łamania się ;D I to tyle xD

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście to wygląda bardzo realnie:) bravo !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! te rysunki sa niesamowicie piekne.
    Myśle, ze on powinien zrobić coś w tym kierunku, ma bardzo spory talent.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysuje cały czas ale nie poszedł się dalej uczyć. :)

      Usuń
  17. ja już na pewno mówiłam, że K. ma ogromy talent! ostatnie zdjęcie wygląda dosłownie jak fotografia, a nie rysunek, naprawdę duże WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłaś, mówiłaś. ;*

      Usuń
    2. Większość tych rysunków wygląda jak fotografie...
      Ma wielki talent, super!!

      Usuń
  18. Cudowne! Artysta jak sie patrzy :) gdyby jeszcze moj portrecik namalowal, nawet ze zdjecia... hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow piękne ! Niektóre wyglądają jak zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne!!! niektóre rysunki wyglądają jak zdjęcia - aż ciężko uwierzyć, że wyszły spod ludzkiej ręki.
    Narzeczony ma wielki talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne portrety! jak żywe! szczególnie te dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow piękne portrety niczym zdjęcia czy tak jak mówisz żywe osoby:) niech działa co się nie zmarnuje taki talent:)

    hmm mój talent? myśle, że całkiem nieźle wychodzi mi malowanie ale na ludzkiej twarzy:) troszkę szyje i tworze no i gotuję;)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ogromny talent! Czy on się w jakiś sposób rozwija w tym kierunku?

    Te portrety dzieci mnie rozczuliły oraz ta starsza para, cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  24. To się nazywa talent!
    Magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. omg,jestem pod ogromnym wrażeniem,ma Twój chłopak ogromny talent;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Robią wrażenie, chłopak naprawdę utalentowany!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pięknie maluje :) robi coś w tym kierunku czy tylko do szuflady? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roobi. Rysuje na zamówienie, zarabia na tym. ;)

      Usuń
  28. no rzeczywiście ma talent! tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! szczeka mi opadła do podłogi i musze poszukać zebów.. genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudne!
    nie myślał o szkole plastycznej? :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Fenomenalne! OGROMNYY! ale to ogromny talent ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  32. o ja!!!.... robi takie na zamówienie? są zajebi*** :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne portrety :) ja również szkicuje,ale jeszcze nie potrafię tak dobrze cieniować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A tego nie wiem ;D Tez tak mam często, że codziennie bywam na jakiś blogach a nie obserwuję ich ;P Dziwne to ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooooow to już nawet nie talent... to DAR :) wow, chętnie bym swój portret zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. a żebyś wiedziała! :)
    ale kto jak nie Oni nadają kolorowych barw w życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dopilnuj, aby taki talent się nie zmarnował !
    Fantastyczny jest!
    Pozostaje tylko spoglądac z zazdrościa :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Te obrazy są CUDOWNE! Tak jak dziewczyny piszą - dopinguj Narzeczonego w tworzeniu! Osobiście jestem pod ogromnym wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  39. wow jestem pod wrazeniem! a ostatni obrazek tej pary wyglada jak zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  40. No przepiękne prace! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dosłownie nie wiem co powiedzieć ! Zajebiste są :D :) Pozazdroscic ! :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem co mam powiedzieć! :o .. Te ludzie na rysunkach wyglądają jak żywe osoby. :D
    Ile bierze od osoby za zamówienie? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz nie rysuje, bo nie ma czasu, ale za jedną osobę na a4 brał 60 zł. :) Czyli malutko w porównaniu do cen w moim mieście :):)

      Usuń