8/25/2013

Drugie urodziny bloga - wygraj portret!

Cześć Skarby moje! Dziś mijają dwa lata odkąd postanowiłam napisać na tym blogu swój pierwszy post. :) Inspiracją do założenia go z pewnością były blogi innych dziewczyn, do których linki mogłam znaleźć na wizażu. Kilka osób mówiło mi, że skoro tak lubię zakupy, głównie z second handów to może założę blog na którym będę je pokazywać? Głównie po to, aby ktoś mógł zobaczyć, że w sh są nie tylko szmaty, których można używać do wycierania podłogi ale są też perełki, które często możecie na blogu zobaczyć. Mój chłopak w nieskończoność o moich zakupach i kosmetykach słuchać nie może, więc mam się teraz 'komu wygadać'. ;)) Blog to takie moje małe miejsce w wirtualnym świecie, miejsce, w którym poznałam kilka wspaniałych osób z którymi mam kontakt na facebooku czy po prostu na blogach. :) Z ogromną chęcią czytam każdy komentarz czy wiadomości od Was, mam przy tym ogromny uśmiech na twarzy, bo miłe jest to, że ktoś doceni to, co robisz i wyrazi swoją miłą opinię. :) Bez bloga moje życie było by bardziej nudne. ;) A tak, to wiem, że muszę (a raczej chcę!) zrobić zdjęcia, przerobić je, napisać post, czytać i odpisywać na komentarze a także codziennie przeglądać Wasze blogi i profile na FB. :) Mam się z kim dzielić tym, co lubię robić. Do tego jest mi niezmiernie miło, jak dowiaduję się, że czytają mnie osoby, które znam i nie mówię tu o mojej siostrze czy Narzeczonym, ale o wielu, innych człowieczkach. :):) Do tego dołączają do moich czytelników kolejne osoby, chociaż tak na prawdę na moim blogu nie pokazuję nic odkrywczego, stylizacje są zwyczajne, kosmetyki z niższych półek... nie wiem, co Was tu zachęca, ale niezmierne mi miło, że tu jesteście! Blogów jest jak grzybów po deszczu, super, że zostałyście akurat na moim :):)

Może teraz małe statystyki?
- jest Was ze mną 546 na blogu, 207 na Facebooku i 121 na bloglovin,
- ten post jest 232 wpisem :),
- opublikowałam 6829 komentarzy,
- wyświetliliście blog 160, 696 razy!,
- najpopularniejszym wpisem jest post o tym, jak zrobić kok za pomocą donata. :)

Może wreszcie przejdę do konkursu i nagrody, która Was na pewno najbardziej interesuje! :) Chciałam zrobić konkurs, taki jak w zeszłym roku, że nagrodą będzie coś, co sama kupię bądź zrobię, myślałam o bluzce z jakąś naszywką, myślałam o kubku z jakimś śmiesznym rysunkiem czy napisem, który zrobi mój Narzeczony, myślałam o tym, żeby kupić jakieś kosmetyki, ale po pierwsze - nie miałam czasu na zakupy a po drugie - przeprowadzka pochłonęła spooro pieniędzy.. W związku z tym nagrodą jest coś, co chyba będzie najlepszym pomysłem, w dodatku to coś, w momencie którym na to spojrzycie będziecie pamiętać, że wygrałyście go w moim konkursie. 

Do wygrania jest portret jednej osoby, w formacie a4, który wykona mój Ukochany! :):) 
Portret będzie włożony w antyramę i wysłany do Wygranej pocztą :) (wysyłam tylko na terenie Polski)


Ponieważ nagroda jest na prawdę wspaniała, to mam dla Was troszkę zasad, ale poświęcicie na nie tylko 3 minutki, spokojnie. :):)

1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Polub profil mojego bloga na FB.
3. Udostępnij na FB zdjęcie konkursowe (KLIK) lub na swoim blogu, w poście czy pasku bocznym wraz z linkiem (zdjęcie możecie pobrać TU). Podaj proszę swoje imię i pierwszą literkę nazwiska/nazwę z FB bądź link do wpisu na blogu.
4. Odpowiedz na pytanie: "Jak trafiłaś na mój blog i co sprawiło, że tu zostałaś?". W odpowiedzi tej nie chodzi o słodzenie mi. :)) Chcę po prostu wiedzieć, dzięki komu/czemu, przez co i jak trafiłyście na mój blog. :)
5. Podaj swój mail.


Rozdanie trwa od 25.08 do 15.09.2013!
Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo i omówię szczegóły dotyczące wymogów zdjęcia. :)

Mam nadzieję, że nagroda się Wam podoba, bo taki prezent, to świetny podarunek dla samej siebie, dla Ukochanego na rocznicę, dla przyjaciółki na urodziny czy dla rodzica :)
Buziaki, życzę powodzenia! ♥

44 komentarze:

  1. obserwuje : agata lub aggeczka 23,sama nie wiem :DD
    NA FB : Agata Sznajder
    Dodałam banner na moim raczkującym blogu : dzisiajporozmawiamyokosmetykach.blogspot.com
    Pytanie :
    Pewnej jesieni w domu siedziałam,
    i sobie przy google tak rozmyślałam,

    wejdę na bloga jakiegoś nowego,
    zobaczę co teraz w modzie,no helo,

    trafiłam na bloga,a to finał,
    a dziewczyna co go prowadzi to Ewelina !

    I szperam i widzę stylizacji masę,
    mini,midi i z sh tasię !

    Ubieranie wg niej niewiele kosztuje,
    przez co pieniądze się wciąż zyskuje!

    Miłość,prywatność to ładna oprawa,
    która blogowi jej serca dodała...

    Jak zrobić koka,jak pomalować włosy,
    o odpowiedz każda kobieta dziś prosi !

    Jest miło przytulnie,a teraz już finał...

    WŁAŚCICIELKA BLOGA ENAMURR TO SUPER DZIEWCZYNA !

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie udostępniłam jako Joanna M.
    Jak trafiłam na Twój blog? Zupełnie przez przypadek. Nie wiem czy to nie było też w związku z tym, że szukałam info o TT i jako, że Ty masz taką szczotkę poczytałam. Później jak mam to w zwyczaju przeleciałam kilkanaście, kilkadziesiąt postów i spodobało mi się to, w jaki sposób piszesz, opowiadasz o swoich planach, o swoim życiu i o tym czym się zajmujesz. Dodatkowo bardzo podobały mi się Twoje stylizacje, łupy z SH:D A dalej zaglądam, aktywnie piszę na fejsiku, bo lubię! Uwielbiam Twoje posty i wizualną stronę bloga! :))
    Gratuluję 2 lat w blogosferze i liczę, że jeszcze na długo z nami zostaniesz:)

    mail: asia.maziarz89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. agatakedziorska15@wp.pl
    Umieściłam banner na blogu life-mindy.blogspot.com
    Polubiłam jako Agata K.

    Jak na twojego bloga trafiłam przyznaję się bez bicia ale niestety nie pamiętam ale jedno wiem na pewno że decyzja,że zaobserwuję twój bloga była jedną z najlepszych jakie podjęłam :)
    Gratulację drugich urodzin i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, życzę sukcesów :)

    obserwuję i zapraszam częściej do siebie :)

    ja będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że Twojego bloga obserwuję już od dawna ;) I chętnie też śledzę Ciebie na facebooku ;)
    Na Twoją stronkę trafiłam zupełnie przypadkiem, a zostałam dłużej, bo uważam, że warto!
    Prowadzisz naprawdę super bloga i co najważniejsze masz genialną osobowość. Fajnie się z Tobą rozmawia ( pewnie nie pamiętasz, ale pisałyśmy przed moją maturą z matmy w postach na fb). Rzadko zdarza się spotkać osobę, której nigdy się nie widziało w realu, a która wydaje nam się być bliska. Ty właśnie jesteś taką osobą. Widać, że to, co robisz jest szczere i to jest piękne. Z chęcią czytam każdy Twój post. Cieszę się, kiedy Twoje posty są radosne, bo napawasz innych pozytywną energią;) Nie lubię jak piszesz o tych wstrętnych potworach (domyślasz się, że wiesz o co mi chodzi), ale to jeden powód, który nie wyprze miliona innych, dla których jestem tu z Tobą. Nie 'gwiazdorzysz', jesteś po prostu 'zwykłą-niezwykłą' Eweliną;)

    Gorąco gratuluję Ci tych dwóch latek i życzę wielu sukcesów, bo właśnie na nie zasługujesz! :)

    P.S. Nie biorę udziału w konkursie, choć nagroda naprawdę kusi! Chcę, żebyś wiedziała, że to, co napisałam jest szczere! :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak biorę udział ;)

      Fb jako Neelisaa
      e-mail : saara@onet.pl

      Usuń
  6. Gratuluję dwóch lat spędzonych na blogu i życzę kolejnych równie wspaniałych :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje : Aneta R
    na FB: Aneta R

    Trafiłam tu do Ciebie na blog przypadkiem,byłam na profilu na fb u znajomej a ona miała udostępniony obrazek konkursowy i jak to zawsze Ja musiałam zobaczyć o co chodzi i bardzo mi się spodobał konkurs.Twój ukochany ma talent,umie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako Aneta Poniatowska
    fb Aneta Poniatowska
    baner : http://ausentedreams.blogspot.com/p/wasze-candy.html

    Na facebooku koleżanka skomentowała Twój post, weszłam zobaczyłam i zostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozazdrościć tak utalentowanego ukochanego

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje : RedHead-Girl
    NA FB : RedHead-Girl blog
    Dodałam banner blogu : http://forever-redhead-girl.blogspot.com/

    Jak do Ciebie trafiłam? :P Oj już nie pamiętam ale pewnie chodziłam po blogach i komentowałam. Weszłam do Ciebie i na dłużej zostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hej piękny blog i gratuluje wytrwałości ja dopiero zacyznam swoja przygodę z blogowaniem wiec jeśli amsz ochote to wpadnij ;) http://coorallove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc, na Twojego bloga trafiłam przypadkiem. Kiedyś, widząc jakiś wpis, a do niego link, prowadzący właśnie tutaj, mimowolnie nacisnęłam kursorem właśnie na niego. I tak się tutaj znalazłam. A że bardzo lubię zwiedzać rozmaite blogi i poznawać przez to wielu nowych ludzi, ich kulturę i zwyczaje, przeczytałam i kilka twoich wpisów. Obejrzałam tez kilka stylizacji.. Pomyślałam wtedy: "Kurczę, to naprawdę musi być fajna, wyjątkowa Dziewczyna, która ma swoje zainteresowania i pasje, a przy tym jest całkowicie normalna. Nie gra, ani nie udaje kogoś innego, nie stara się być jak inne blogerki, nie wywyższa się". Nie zastanawiając się długo, pośpiesznie dodałam link do ulubionych zakładek. Z czasem, i z każdym kolejnym wpisem Twój styl podobał mi się coraz bardziej. Myślę, że jesteś inna od wszystkich blogerek, które do tej pory odwiedziłam, jednak jeśli zapytasz mnie dlaczego, nie odpowiem Ci, bo po prostu nie wiem. :-) Nie potrafię tego wytłumaczyć, chociaż naprawdę tak uważam. Różnorodność Twoich wpisów sprawiała, że niejednokrotnie nie mogłam się doczekać następnego. Nie wiedziałam, czy to będzie stylizacja, czy Twoje nowe nabytki.. I to właśnie było niesamowite. Chętnie także śledzę Cię na pewnym znanym portalu społecznościowym. Dzięki niemu wiem, że muszę zajrzeć na bloga, to on mi o tym przypomina. :-)
    Myślę, że jeszcze tu zostanę, bo to, co mnie tu trzyma, nie pozwala mi na ruch obojętności. :-) Powtarzam i powtarzać będę, że Twój blog jest wart odwiedzenia. Nie ze względu na cudowny, zapierający dech design, ale ze względu na Twoją skromność i ciekawą osobowość. Liczy się przecież jakość. :-) A Tobie jej nie brak.

    Co do Twojego żalenia się odnośnie nagrody.. Szczerze powiedziawszy, jeszcze nigdy i nigdzie nie zetknęłam się z tak oryginalnym upominkiem. Zawsze były to albo oklepane kosmetyki (standard) albo po prostu wyróżnienie, adresowane do zwycięzcy. I w tym przypadku, tutaj jest inaczej. Sądzę, iż Twój Ukochany ma ogromny talent, a jednocześnie wspaniały dar, który powinien docenić. Taka nagroda, jaką jest unikatowy portret, wykonany przez samego Artystę, który sztukę ma w dłoniach, jest niebywałą uciechą. Nie każdy coś takiego ma, co więcej - nie każdy potrafi coś takiego wykonać. Gdybym wygrała, na pewno sprawiłabym radość bliskiej mi Osobie, a sama czuła się prawdziwą szczęściarą.
    Uważam, iż niepotrzebnie zawracasz sobie tym głowę. Nagroda jest idealna, niesamowita a nad to wszystko - oryginalna. Kto będzie chciał, na pewno nie przepuści takiej okazji, jaką jest wygranie unikatowego dzieła sztuki. :-)

    Mój e-mail: megi444@op.pl
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu tej niesamowitej opowieści życiowej, Magdalena Nowak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Udostępniłam na fb: Monika J

    Szczerze mówiąc, nie pamiętam jak tu trafiłam. Prawdopodobnie zaglądałam na jakiś obserwowany blog i patrzyłam kogo ma w ulubionych :) A zostałam tu ponieważ podoba mi się szata graficzna bloga, tematyka no i Ty jesteś taka ładna :) Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia.

    monika-j.blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Udostępniłam zdjęcie na FB: VogueSwing
    VogueSwing (Angela W.)

    Jak trafiłam tutaj? Hmmm... Nie będę kłamała, że obserwowałam Cię od 2 lat ;) Ponieważ sama mam bloga niecały rok. A gdy go założyłam zaczęłam wchodzić na inne blogi i je obserwować. Pewnie to Ty do mnie pierwsza trafiłaś :D ;):* A lubię zaglądać tutaj, ponieważ jesteś bardzo sympatyczna! I uśmiechasz się na zdjęciach! Co jest bardzo ważne! :D

    vogueswing@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fb Natalia G. blog: natalia-look
    Zostawiłaś u mnie na blogu komentarz, a ja odwiedzam wszystkim zaglądających na mój blog, tak też trafiłam na ten konkurs i Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam tu przez dosłowny przypadek, jakoś na fb lub gdzieś, nie pamiętam bo było to bardzo dawno temu, dodałaś posta z tuszem do rzęs i stylizacją. Zaciekawiłaś mnie swoją osobą i przeróbkami ciuszków z second handów. Człowiek ma w sobie wrodzoną wścibskość, więc przejrzałam wszystkie Twoje posty i bardzo Cię polubiłam, wydajesz się być taka normalna, nie zadufana w sobie jak większość blogerek, masz kontakt ze swoimi czytelnikami- jesteś blisko nas. Razem z narzeczonym tworzycie fajną parę i miło się patrzy na czyjeś szczęście :)Nie wchodze na wiele blogow, mam dosłownie kilka ulubionych (szczerze? Twój jest numerem 1). Nie szukam na nich stylizacji rodem z wybiegow i wymyslnych przebieranek. Interesuja mnie normalne codzienne stylizacje-takie ktore sama chetnie bym zalozyla. Nie trafia do mnie idea robienia artystycznych zdjec na bloga bo czasem mam wrazenie ze to nie set jest magiczny lecz samo zdjecie/poza. Oprocz tego nastrajasz mnie bardzo pozytywnie, miło się czyta Twoje posty i tu i na facebooku :)Długo się zastanawiałam na tym czy wziąść udział w tym konkursie, bo nagroda jest świetna, Twój mężczyzna to istny "Picasso"! :) Nie napiszę wierszyka ani rymowanki, bo to co napisałam jest prawdą a nie wazeliniarstwem :) Życzę Ci jak najlepiej :) Pozdrawiam.

    fb:diablica666
    email: kludi1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. trafilam przypadkiem dzieki temu pieknemu zdjeciu z portretami zaluje ze wczesniej nie znalam twojego bloga nie chce slodzic bo cie nie znam ale chetnie to zmienie:)
    obserwuje i na fb natalia.w
    kallet@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na twój blog oraz Fanpage trafiłam poprzez inna osobę która udostępniła Konkurs w którym również bierze udział :)

    obserwuje blog oraz Fb jako: Emi Włodarczyk

    emiwlodarczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszka I.
    nazwa z facebooka : Agnieszka Iwańska

    Obserwuję jako agnieszkai8

    Na Twojego bloga trafiłam dzięki udostępnieniu koleżanki,widziałam konkurs,i chciałabym by ktoś z takim talentem namalował mnie,bym mogła taki prezent podarować chłopakowi na naszą drugą rocznicę związku która będzie już niedługo :)

    agnieszkai8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Katarzyna Wierzba
    Lubię na Fb i obserwuje jako Katarzyna Wierzba
    Udostępniłam na Fb https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/612507145467910
    Szczerze,trafiłam przed chwilką dzięki udostępnieniu Twojego konkursu przez znajomą.Bardzo mi się spodobało i zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako Natalia Julia
    natshien555@wp.pl
    Natalia W na facebooku.

    Wchodzę na facebooka, przeglądam, przeglądam.. zauważyłam przepiekne portrety.. oglądam, i z uśmiechem na twarzy czytam że to konkurs! Myślę- muszę wziąć prędziutko udział! Twojego bloga udostępniła pewna blogerka. Teraz go obserwuję, i na pewno będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Ewelina Gadomska
    tatrisza@wp.pl
    na FB Ewelina Wojciech Gadomscy

    Pierwszy kontakt i informację znalazłam na fb u Katsuumi. Zakochałam się w portretach jakie zobaczyłam są piękne. Warto było by mieć coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga.

    Jako Sol i Alien (Włóczykije).

    2. Polub profil mojego bloga na FB.

    Jako Monika P.

    3. Udostępnij na FB zdjęcie konkursowe:

    banner: http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/ - w lewym pasku bocznym.

    na FB: https://www.facebook.com/SolMonique/posts/718623374830462

    4. Odpowiedz na pytanie: "Jak trafiłaś na mój blog i co sprawiło, że tu zostałaś?".

    Trafiłam tu przez przypadek, zobaczyłam na FB obrazek konkursowy, który ktoś udostępnił. Postanowiłam zostać na dłużej, bo blog mi się spodobał. Jeżeli będziesz chciała, zapraszam też do mnie, choć tematyka mojej strony jest całkiem inna: http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    5. Podaj swój mail:

    sol4me@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. O rety, musi być zdolny :) ja trafilam tu z candy-i-rozdania, a jak zobaczyłam te portrety to nie mogłam nie zostac xd polubiłam na fb i udostępniłam https://www.facebook.com/wioletta.terefenko.9/posts/1415222678690377.
    Na blogu gatki-szmatki.blogspot.com równiez baner w pasku bocznym. Obserwuje Łucka Awanturnica
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako; natalia bojarska. Natalia Bojarska na facebooku. Szczerze mówiąc trafiłam tu całkiem przypadkowo. Poprostu ktoś udostępnił na facebooku obrazek konkursowy. Twój Blog bardzo mi się spodobał. Mój e-mail natalinaabojarskaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz talent kochana, nie ma co, dlatego i ja wpadam na rozdanie :)
    Warunki spełnione:
    1. Obserwuję jako Fiołeczek
    2. Lubię jako Żaneta S-S.
    3. Zdjęcie na pasku bocznym mojego bloga: www.fiolkowewzgorze.blogspot.com
    4. Trafiłam tutaj buszując po innych blogach :)
    5. Mail: szucka@interia.pl
    Pozdrawiam cieplutko
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :)
    Trafiłam do Ciebie co tu ukrywać gdy znalazłam notkę o tym rozdaniu :) taki portret byłby wspaniałym prezentem dla mojego mężczyzny, który za chwilę, a dokładnie 2 października obchodzi urodziny :)
    Obserwuję Cię jako: Paseczkowa
    Na FB lubię jako: Kasia B.
    Mój mail: quillingowo@gmail.com
    Ps. Ależ talent ma ten Twój ukochany!
    Pozdrawiam Cię ciepło i przy okazji zapraszam w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Nicki Styles :)
    Polubione i udostępnione jako Dominika Cz. ;)
    Znalazłam cię w sumie całkiem niedawno, więc nie będę pisać, że jestem z tobą od początku czy co. Szukałam fajnego diy koszulki bo postanowiłam sobie poprzerabiać ciuszki i znalazłam post u ciebie, przyznaję się bez bicia, że już nawet nie pamiętam jaki XD A zostałam, bo piszesz ciekawe posty, z których naprawdę można nabrać inspiracji i pomysłów :)
    5. iswiminketchup@gmail.com XDD

    OdpowiedzUsuń
  29. Udostępnione i polubione jako Dominika Cz. ;)
    Obserwuję jako Nicki Styles :)
    Znalazłam cię jak szukałam jakiegoś fajnego diy koszulki, bo miałam wielkie ambicje by modyfikować ubrania :D Znalazłam u ciebie, zostałam na dłużej, ciekawe posty, dużo inspiracji :)
    iswiminketchup@gmail.com XD

    OdpowiedzUsuń
  30. Ściskam rocznicowo ;) Trafiłam do Ciebie po bannerku konkursowym - w ramach zabijania bezsenności włóczę się nocami po blogach, szczególnie po tych rękodzielniczych i pomysłowych ;) Na razie sobie Ciebie zwiedzam, więc opinia moja dopiero się kształtuje ;) Buziaki ;)

    Obserwuję: Monia Fioletowa, lubię: Monia D., mejlik: charmonia@gazeta.pl, a bannerek wisi sobie w pasku bocznym:

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Blogerka Michalina (niedługo zmieniam na Panna Michalina)
    Lubię i udostępniam jako: Teresa P., https://www.facebook.com/teresa.pienkowska.90/posts/380233012080260
    Jak do Ciebie trafiłam? :) Interesuję się modą, często przeglądam modną polkę, w google wpisuje sh, ubrania, moda, stylizacje...i tak oto jestem :) I co najważniejsze - posiadasz wyraźne i ładne zdjęcia, dlatego tak przyciągasz do swego bloga :) Nie będę rymować, ani kłamać. Umiem pisać wiersze, ale nie każdy jest poetą i nie każdy zrozumie sens wiersza :) Zatem piszę prosto. :)
    E-mail: misiaaaaa13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Iwona Matelska
    Udostępniłam jako Iwona M
    Trafiłam tutaj dzięki koleżance, która mnie pokierowała na Twojego bloga.
    Uwielbiam wszystko co niepowtarzalne oryginalne i bardzo zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafiłam na twojego bloga buszujac po innych blogach i zobaczyłam baner z twoimi pracami i byłam bardzo ciekawa co tworzysz i tak zostałam.
    -Obserwuję jako Magda Wrona
    -Na facebooku również jako Magda Wrona
    -Zdjęcie na pasku bocznym mojego bloga: http://skradzionechwile.blogspot.com/
    -Mail: megi1011@op.pl

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są moje prace, przecież napisałam, że wykonuje je mój Narzeczony.

      Usuń
  34. obserwuję jako: Naughty Girl
    banner: joanna-giovanna.blogspot.com
    na fb lubię jako: Joanna W
    mail: naughtygirl0106@interia.pl
    na bloga trafiłam przypadkiem, nawet nie wiem jak. A zostałam, bo? Bo podoba mi się tu i już!

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Jj Ff
    na fb lubię jako: Jagoda F.
    mail: myrtille90210@wp.pl

    Na Twojego bloga trafiłam szukając ciekawych konkursów, lubię wyzwania, uwielbiam coś wygrywać, kocham, gdy jest to coś tak niepowtarzalnego, jak u Ciebie :) Zawitałam tu o dość nietypowej porze, sześć minut po północy na moim zegarku, narzeczony z synkiem już dawno śpią, a mnie ogarnęła bezsenność. Jutro rano tego gorzko pożałuję, bo moje dziesięciomiesięczne szczęście znów zafunduje mi pobudkę po siódmej, ale cóż, nie mogłam nie skomentować i dać szansy szczęściu. Co prawda widzę, że wiele osób przede mną znalazło Twojego bloga w ciekawszych o wiele okolicznościach, u mnie trochę zawiało nudą, ot, poszukiwaczka konkursów, ale z pewnością zostanę na dłużej :)

    P.S. Ubóstwiam motywy kwiatowe, wręcz cudne tło bloga.

    Pozdrawiam serdecznie Właścicielkę :>

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwator endzi
    na fb Ania K
    mail : annakorczakowska@wp.pl

    Na Twój blog trafiłam dzięki Twojemu Narzeczonemu, jest z moich okolic i kojarzę go ze szkoły a także właśnie z jego twórczości, widziałam jak malował Ciebie kliknęłam na znacznik z Facebooka i trafiłam na Twój profil, zobaczyłam, że prowadzisz bloga i o to jestem :) Dlaczego tu zostałam, lubię czytać o Twoich autorskich pomysłach i bardzo praktycznych rozwiązaniach zarówno modowych jak i kosmetycznych np tagi ` kosmetyki za 10 zł lub mniej`. Z niecierpliwością czekam na każdy post i ` perełki z szafy` życzę sukcesów. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako-aga.p555
    na fb lubię jako- Agnieszka Porwit
    mail- aga.p555@interia.pl
    Na Twojego bloga trafiłam dzięki udostępnieniu koleżanki,i pomyślałam sobie czemu by nie brac udziału w tym konkursie nagroda jest piękna:-)..14-scie miesięcy temu urodził mi się drugi synuś Eric..bardzo bym chciała żeby ktoś o tak pięknym talecie narysowała mojego skarba..(pamiątka na całe życie):-)
    A zostałam dłużej, bo uważam, że warto lubie oglądać zdjęcia,czytać posty i dużo mogę się nauczyć..;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do zabawy i gratuluję drugiego roczku:)
    Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    Baner: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Na FB lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    Na Twojego bloga trafiłam dzięki bannerkowi konkursowemu podczas przeglądania blogów związanych z modą. Chociaż prowadzę bloga poświęconego technice rękodzielniczej i ciekawym pomysłom na upominki to jednak interesuje mnie wiele więcej zagadnień, m.in. moda, uroda, dlatego też często śledzę blogi o takiej właśnie tematyce. Co przykuło moją uwagę do Twojego bloga to piękne zdjęcia w uroczej scenerii wśród łąk i drzew i rewelacyjne stylizacje:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń