8/29/2013

Stylizacja: morelowe rurki, miętowa marynarka i bluzka z sercem

Cześć. Zapytałam na FB, jaki post dziś chcecie, odpowiedziałyście, że zakupy. Miałam w planach wyprać ciuchy z sh, zrobić ich jak i innych rzeczy zdjęcia, ale wszystko się skomplikowało, bo musiałam iść do pracy.. Dopiero przyszłam do domu, więc pralka przestanie prać za godzinę, rzeczy nie zdążą mi wyschnąć, więc zdjęcia odpadają, haul będzie po weekendzie.
Od razu zapraszam na rozdanie, które jest w poście poniżej. Jeżeli jeszcze tego postu nie widziałaś, to warto wziąć udział, bo zasady są banalne a nagroda jak dla mnie wspaniała. No właśnie, żaliłam się już na fb, że jest mi bardzo przykro, że tak mało osób bierze w nim udział. Wiem, że to dopiero jego początek, ale myślałam, że będzie więcej chętnych ze względu na nagrodę, która nie jest tak banalna, jak kosmetyki, które mogłabym kupić, prawda...? Prosiłam swojego Ukochanego, żeby wygospodarował trochę czasu na tą nagrodę, bo jednak zrobienie takiego portretu, to nie godzina a co najmniej 1,5 czy 2 dni.. W dodatku ma on też swoje zajęcia. Trudno, myślałam, że taka nagroda będzie inna, niebanalna, na pewno nie na każdym blogu coś takiego możecie wygrać. Więcej nie będzie już takiego rozdania. Oczywiście, żeby nie było, nie zmuszam nikogo, nie chcecie, to nie, dziękuję tym, którzy wzięli udział i napisali mi wiele, miłych słów. :)
Co do stylizacji, to ostatnio wybrałam się do mojej przyjaciółki, najpierw nocowała u mnie i się wygadałyśmy, potem pojechałyśmy do niej, m.in. na zdjęcia. Wyjątkowo przypadły nam bele z sianem. :) Stylizacja prosta, delikatne, pastelowe kolory idealnie pasują do letniego słońca, którego niedługo nam na pewno zabraknie.. :((



Spodnie dostałam od mamy i je sobie zwęziłam, bluzka z sh, którą przerobiłam i naszyłam serce, zegarek od http://e-blyskkotki.pl, bransoletki od Fabryki Klimatów, pasek z sh a okulary pożyczone od przyjaciółki. :)


Zmykam zaraz do siebie do domku, wypiję kakao, zjem kanapkę i pewnie położę się i obejrzę film, bo czeka mnie wieczór bez Ukochanego, który dopiero jutro rano wraca z pracy.. :(

37 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia z humorem :)
    Oby słońce w mieście grzało jeszcze długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka jest śliczna :)
    a Babci życzę szybkiego powrotu do zdrowia już bez takich przygód
    konkurs jest super i nagroda wspaniała, ja nie biorę udziału bo jestem bez FB :) ale powodzenia wszystkim biorącym udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jak Ty świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety słońca już coraz mniej:)
    Stylizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! świetne spodnie ;)
    No niestety, jeśli chodzi o służbę zdrowia w naszym kraju to jest jedna wielka masakra ;(
    A co do rozdania, jeśli już ostatni raz do wygrania jest tak piękny prezent to jednak biorę udział ;)
    Pozdrawiam i życzę poprawy nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie najbardziej spodobal kolor spodni :) a zdjecia takie pogodne, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że wszystko w końcu potoczy się tak jak powinno i z babcią będzie ok
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wszystko dobralas;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne zdjęcia ;) jesteście bardzo fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Posyłam dla babci dużo dużo zdrówka. Mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze! Wiem dobrze jak służba zdrowia (lekarze, bo pielęgniarki są dość skrupulatne, szczególnie te, które jak moja mama przykładają się do pracy)może napsuć krwi.

    Ja udział w konkursie biorę, bo nagroda jest NIEZIEMSKA. <3 Bardzo bym chciała mieć taki portret, wiem już nawet (gdyby mi się udało) jakie zdjęcie chciałabym mieć w takim wydaniu :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ♥ Ochh tak, niektórzy lekarze i pielęgniarki mają powołanie... właśnie ta dziewczyna ze zdjęć ze mną jest pielęgniarką :):)

      Usuń
  11. Twoje spodnie mają mega kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne spodnie;) fajny mają kolor;))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) gdzie można zgłaszać się o wygranie portretu, niebawem mam urodziny więc sama sprawiłabym sobie taki prezent! Zawsze chciałam mieć swój portret :) proszę o szybką odpowiedz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję :) masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. tą akurat kupiłam w sh i naszyłam serce :) ale dużo takich bluzek się wszędzie przewija :)

      Usuń
  16. Fajnie wyglądasz, podoba mi się ta stylizacja :) Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma co się przejmować, chętnych będzie przybywać

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz;) ale masz piękne włosy ;)

    pozdrawiam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stworzyłam taką samą koszulkę tylko w kolorze czarnym, świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń