5/08/2012

Nowy wygląd bloga. ♥

Dobry wieczór!

Jest godzina 00.12 i zamiast produkować pomoce naukowe na 'zarządzanie finansami przedsiębiorstw' zajmuję się tworzeniem nowego wyglądu bloga. Zainspirowała mnie do tego SmallRosie. ;)
Poprzedni cukierkowy look znudził mi się. Jak wiadomo, Kobieta zmienną jest - jestem tego idealnym przykładem. ;)) Zastanawiam się co jeszcze w tym szablonie zmienić, bo nie uważam go do końca za taki, który mi się bardzo podoba. ;) Może macie jakieś sugestie?

Zobaczcie, ile Was jest! ♥


Piękna liczba, bo uwielbiam 2! ;)

Wprowadziłam też aplikację Top Komentatorki ;)
Dziękuję Wam Kochane ;*

Dobra, zmykam spać, bo jutro rano muszę lecieć do pracy.
Miłej nocy, słodkich snów, buźka!
(p.s. może wreszcie zrobię Wam recenzję podkładu Catrice Photofinish i tuszu Growing Lashes z wibo? - chcecie? ;))

17 komentarzy:

  1. jak miło!:D wyszukaj w kodzie html w "Posts" post title i wpisz tam komendę text-align: center;
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka na głównym zdjeciu, od razu wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten nowy "wystrój" bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana na duży + :D Super wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromnie i bardzo ładnie ;)
    Nawet nie wiedziałam, że tak dużo tu komentowałam ;D
    Niestety nie wiem jak zmienić to zdjęcie - sama też bym chciała pozmieniać coś na blogu ale totalnie nie wiem jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Neistety nie wiem, jak ten margines usunac ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. o, super wygląda teraz blog :) fajne odświeżenie, dobra czcionka i ogólnie wszystko widać wyraźnie :) nie wiem jak to zmienić, z tym marginesem ;) oo, jestem w top! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, cieszę się, że jesteś w top 10! :D

      Usuń
  8. Aaaaa jestem w top komentatorach hehehe;D

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa ja jestem na 1 miejscu wow ♥♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulujemy tak dużej liczby obserwatorek i życzymy dalszych sukcesów :). Zmienił się nieco charakter bloga to i czas na zmianę szablonu :)!

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń