4/26/2012

11 Questions TAG!

Cześć Wam! Dziś przygotowałam dla Was odpowiedź na TAG zawierający 11 pytań, stworzonych przez blogerkę, która mnie oTAGowała, czyli przez grimagee. :)


Po przeczytaniu odpowiedzi na blogu osoby która Cię otagowała(który musisz zobaczyć) odpowiadasz na ten TAG. A więc do dzieła!!!


Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu

2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)

3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście

4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!

5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

1. Jak wygląda Twój makijaż na co dzień?
Próbowałam znaleźć dla Was zdjęcie, na którym widać by było mój codzienny makijaż, no ale niestety na żadnym nie był widoczny. 
Więc Wam go opiszę: nakładam podkład, następnie puder, róż, bronzer, linię wodną maluję czarną kredką, robię kreskę na dolnej powiece (ale nie zawsze), nakładam bazę pod cienie, następnie nakładam cień - przeważnie rozświetlający z paletki Sleek, następnie czarnym cieniem robię sobie kreskę na górnej powiece i przyciemniam czarną kredką brwi, na koniec nakładam szminkę albo pomadkę ochronną. :)

2. Gdybyś wygrała bon na 500 zł w Douglasie LUB Sephorze to na co byś go wydała?
Kupiłabym sobie jakieś kosmetyki lepszej firmy: podkład, cienie, puder, róże, bronzer no i jakieś perfumy. :)

3. Masz rodzeństwo? W jakim wieku?
Mam siostrę 17 letnią.

4. Gdzie masz kolczyka/i?
Mam standardowo po jednej dziurce w uszach, plus dodatkowo w lewym jeszcze 2 dziurki.

5. Jesteś prawo czy leworęczna?
Praworęczna w pisaniu, ale większość robię lewą ręką. (prawą ręką maluję prawe oko a lewą ręką lewe oko :D)

6. W jakim państwie byś chciała mieszkać? Uzasadnij swoją wypowiedź.
Myślę, że chyba Anglia, bo tam jest sporo sklepów niedostępnych w Polsce. :)

7. Na jaki kolor przenigdy nie pomalujesz paznokci  ?
Myślę, że na zieleń, blee!

8. Kogo na polskim ekranie uważasz za ikonę piękna?
Małgorzata Socha - kobieca i elegancka.

9. Jaki masz dzisiaj humor?
Dobry. :)

10. Jaka piosenka kojarzy Ci się latem 2011?
Jest taka jedna, ale zapomniałam jej tytuł. :( Mam ją na mp3 w aucie, więc niestety tytułu nie podam, chyba, że sobie przypomnę.

11. Herbata z cytryną czy herbata owocowa? :)
Z cytrynką! Ale lubię też czerwoną i zieloną.


Dodatkowo zostałam jeszcze oTAGowana przez Lejdziakową.
Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko odpowiedzi na 22 pytania łącznie. :)


1. Twój ulubiony kosmetyk?
Myślę, że to podkład Catrice Fotofinish.

2. Wolisz kosmetyki kolorowe czy pielęgnacyjne?
Zdecydowanie kolorowe.

3. Dlaczego założyłaś bloga?
Zachęcił mnie do tego forum wizaz.pl. Kilka osób wspomniało, że ciągle coś kupuję i testuję to może warto pokazać to innym?

4. Twój ulubiony sklep, sieć sklepów?
Nie mam ulubionego sklepu.

5. W jakie egzotyczne miejsce chciałabyś pojechać w przyszłości?
Ciepłe, miłe i bezpieczne. :)

6. Ulubiony program TV?
Ogólnie mało oglądam TV, ale jeśli mam wybierać to polsat i tvn.

7. Ulubione danie?
Schabowe i pieczone ziemniaczki mojej teściowej, spaghetti i makaron ze szpinakiem i piersią z kurczaka. 

8. Ulubiony kolor?
Różowy! :D

9. Jaką biżuterię najchętniej nosisz?
Kolczyki, zegarek, pierścionek zaręczynowy (i ogólnie pierścionki), obrączkę i wisiorki i bransoletki :) Czyli wszystko możliwe.

10. Czy kiedykolwiek byłaś na diecie?
Nie.

11. Znienawidzony przedmiot szkolny?
MATEMATYKA!!!


Moja seria pytań:

1. Masz jakąś fobię?
2. Jakiego podkładu używasz?
3. Co masz w swojej torebce?
4. Trenujesz coś? Co to takiego? 
5. Twój ulubiony film?
6. Na co byś wydała milion złotych wygranych w Totka?
7. Mieszkasz z rodzicami?
8. Gdzie wybierasz się na wakacje?
9. Na jaki kolor masz pomalowane paznokcie?
10. Gdzie przechowujesz kosmetyki?
11. Co masz aktualnie na biurku?

Do zabawy zapraszam:

It inspires me 

Dajcie Kochane znać jak odpowiecie na TAG. ;))
Dziewczyny, których nie oTAGowałam, jak macie ochotę, to odpowiadajcie na swoich blogach. :)

I dzisiejsza ja dla Was! :))


18 komentarzy:

  1. HEHE to mój 3 już dziękuję :) razem odpowiem na 33 pytanka :D buzioll ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Fajnie że tyle tu można znaleźć jestem oczarowana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo się cieszę, że mój blog Ci się podoba! Dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. śliczna jesteś :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki! :* bardzo mi miło :) postaram się odpowiedzieć na pytania w następnym wpisie u siebie! buziam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Tag ;) Ja swoje napisałam wczoraj i dopiero dziś opublikowałam a też cię otagowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo kochana, myślę, że jutro pojawi się u mnie ten Tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bon na 5 stowek w takiej drogerii uhuh "D

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie używasz jakiejś bazy pod podkład albo kremików? Tak pytam bo jak stosowałam od razu podkład na twarzyczkę to źle się rozprowadzał i teraz kremów używam :)
    Piękne włosiska masz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Używam kremu nawilżającego pod podkład, ale nie zawsze. Idealnie się rozprowadza na mojej twarzy nawet bez kremu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. masz piękne włosy i sympatyczną buźkę;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedziałam już u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odpowiedź na tag ;*

    OdpowiedzUsuń