4/25/2012

Nowości w mojej szafie #9

Czeeść! Niedawno wróciłam do domu, latałam dziś po mieście zahaczając o ZUS i Urząd Statystyczny, potem poleciałam na zakupy.
Wczoraj zakupy z Narzeczonym, dziś z mamą, niedługo zbankrutuję! ;))

Oto co ciekawego dorwałam:
* Czerwona marynarka (45zł!)
Długo polowałam na czerwoną marynarkę, ale wszystkie kosztowały od 100 wzwyż.. Nawet kupiłam czerwone barwniki, żeby sobie swoją białą zafarbować. Traf chciał, że po kilku miesiącach poszukiwań znalazłam ją dziś na ryneczku w tej cudownej cenie!
Jestem bardzo szczęśliwa, że ją mam! :) Są dostępne też na allegro.



* Jasne rurki z dziurami! (80 zł)
Takich rurek też szukałam, kilka razy chodziłam po mieście i przymierzałam z 10 par, dziś poszłam na zakupy z mamą i doradziła mi te spodnie. Do tego zmieściłam się w S-ki! ;)


* Cudowna różowa bluzeczka w groszki (35 zł)
Normalnie oszalałam jak ją zobaczyłam. :) Jest taka słodka i dziewczęca. Urocza, prawda?


* Charbowa koszula z kieszonką i z suwakiem z tyłu (37 zł).
To ulubiony kolor mojego Narzeczonego i według niego najlepiej w takim wyglądam, więc kupiłam ją specjalnie dla niego. :) Jest fajna i w ogóle, ale tak się gniecie, że szok. ;((
Również można je znaleźć na allegro.


* Kapelusz (9.99)
Zawsze chciałam mieć kapelusz, który będzie chronił na Mazurach moją głowę przed słońcem, więc kupiłam sobie takowy w Pepco. ;) Myślicie, że pasuje w lato chodzić w takim po mieście? Kapelusz zaprezentuje Wam mój gość specjalny. ;))


* Czerwone kolczyki (1 zł)
O takie zwykłe. :)


* Zakupy z essence:
- Top coat, który daje efekt żelowych paznokci. (6.99 zł)
- Krople przyśpieszające wysychanie lakieru (9.99 zł)
- Brokatowy lakier (5.50 zł)


I to już chyba wszystko z moich zakupów. ;))
Zaszalałam troszkę, ale już przystopuję z zakupami, poczekam na swoją pierwszą pensję. :)
A Wy co sobie ostatnio ciekawego kupiłyście?

33 komentarze:

  1. Pliska pomaluj tym topcoatem pazurki i pokaż jak wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, nie ma problemu! ;)

      Usuń
    2. AA i jeszcze mam pytanie - ile warstw dajesz lakieru Wibo tego nudziaka? Kupiłam sobie ale nie było tego koloru co Ty masz, wzięłam inny no nie wygląda za ładnie ale ujdzie, dałam 3 warstwy bo przy 2 były jeszcze prześwity :(

      Usuń
    3. Zawsze daję 2 warstwy i nie mam prześwitów. :)

      Usuń
    4. Kurcze to ja przy 2 warstwie jeszcze miałam :( nie wiem od czego to zależy może kolor za jasny bo to numer 351 musiałam dać aż 3 ;)

      Usuń
  2. ta rozowa bluzeczka jest slodka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, najbardziej podoba mi się marynarka i koszule :))) Ty masz rożową w kropeczki a ja mam taką samą zwykłą czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi sie granatowa bluzeczka :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA ;)

    śliczne ciuchy :)

    a ten Top coat z Essence cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. chabrowa koszula podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesio w kapeluszu- boski! :)
    Topcoat z Essence jest świetny- naprawdę pazurki są jak żelowe. Brokatowy lakier też mam- ratuje mnie gdy mam już "nieświeży" lakier na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te ciuszki dorwałaś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy! ta różowa bluzka śliczna i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapelusz i kolczyki cudowne :D
    Czekam kochana na recenzje wysuszacza i topcoat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten brokacik i bardzo go lubię :)
    Kochana, opowiadaj szybciutko o topie!

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie świetne mam podobne :) wbijaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój gość specjalny jest przesłodki!:D Zakochałam się!:D
    A chabrowa bluzka podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że zakupy w pełni udane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ta marynarka! <3 No i gość specjalny - uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowa bluzeczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne bluzki! i brokatowy essence też, poluję na taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodki model-psiak :P fajne zakupy, ja ostatnio dorwałam jedynie fajne baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja czekam na pazurki z topcoaten :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę Twoją bluzkę w groszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy i w ogóle ale.... Ten pies jest mega :D Haha jak pozuje cudny! :)

    OdpowiedzUsuń