4/23/2012

Odpowiedzi na Wasze pytania.

Cześć Kochane! Mam dziś dla Was odpowiedzi na pytania, które mi zadałyście w TAGu "50 pytań do..."
Niestety aż tyle ich nie uzbierałam, jest ich zaledwie kilka, ale dobre i to, widocznie nie macie do mnie pytań. ;P

Zaczynamy.
1. Wolisz kosmetyki kolorowe czy pielęgnacyjne?
Zdecydowanie wolę kosmetyki kolorowe.

2. Lubisz się malować?
Powiem szczerze, że uwielbiam. ;)

3. Lubisz zakupy?
Te ciuchowe i kosmetyczne jak najbardziej ale spożywcze nie za bardzo.

4. Na bezludną wyspę zabierzesz? 
Na pewno mojego Narzeczonego, moją rodzinkę i psa, siekierę, zapałki, nóż, kapelusz, olejek do opalania, mydło, szampon do włosów, żel do mycia ciała i twarzy, krem, okulary przeciwsłoneczne - to mi teraz się nasuwa na myśl. ;)

5. W jakim województwie mieszkasz? 
W mazowieckim.

6. Jakich kosmetyków do makijażu używasz codziennie?
Używam podkładu, pudru, czarnej kredki na linię wodną i dolną powiekę, czarna kredka do przyciemniania brwi, czarny cień jako eyeliner, jakiś rozświetlający cień na górną powiekę, róż, bronzer, tusz do rzęs i pomadka ochronna na usta.

7. Trzy ulubione piosenki?
Oj.. z tym pytaniem mam problem. ;) Przejrzałam mój folder na komputerze z muzyką i najczęściej słucham: 'Inna - Endless', 'Dj Antoine - Ma Cherie', 'Disco Superstars - Im So Hot' iii nie umiem wybrać trzech, więc podam jeszcze kolejne ulubione 'dj aligator fly high', 'Don Omar - Danza Kuduro', 'Tom Boxer - Morena feat J Warner Deep In Love'

8.  Ulubione kolory?
Hmm... lubię wiele kolorów. ;)  Ale chyba największą sympatią darzę pastelowe i intensywne róże. :)

9. Ulubiona książka?
Nie mam takiej książki. Czytam rzadko, a jeśli czytam, to książki takie problematyczne np. o narkotykach, gwałtach. Ostatnio spodobała mi się 'dobranoc Słonko' albo 'Świat do góry nogami' który ostatnio spontanicznie przeczytałam. :)
Lubię też książki o śmierci klinicznej albo zjawiskach paranormalnych, dlatego aktualnie czytam 'odwiedziny z zaświatów'.

10. Ulubiony film?
Również nie mam takowego. ;) Ostatnio spodobał mi się film 'listy do M' a także wszystkie części 'Efektu motyla' - obejrzałam je dopiero teraz, wiem, że to dziwne, ale jakiś czas temu po prostu nie cierpiałam oglądać filmów. Do oglądania namawiał mnie Narzeczony, teraz już chętniej oglądam. :)

11. Czy malujesz włosy?
Tak, od 2007 roku.

12. Masz fantastyczną figurę, jakoś szczególnie o nią dbasz, czy dobre geny? 
Było mi niezmiernie miło przeczytać to pytanie. ;) Otóż figury fantastycznej to ja nie mam. :) Niestety mam boczki i brzuszek, ale staram się to ukrywać na zdjęciach, cieszę się, że tego nie widzicie! :D
Nie dbam o figurę jakoś szczególnie, czasami zdarza mi się ćwiczyć codziennie przez np. 2 miesiące, ale jak nie widzę efektów to zapał mija i tyle. Nie ograniczam sobie jakoś szczególnie jedzenia, potrafię zjeść w ciągu dnia nawet i 3 batony i idzie mi to właśnie w boczki i brzuszek, szkoda, że wyżej nie może... A, no i piję czerwoną herbatę, która ponoć wspomaga odchudzanie.

13. Czym zajmujesz się na co dzień ?
Od poniedziałku do piątku przesiaduję w domu i wynajduję sobie różne zajęcia, spotykam się z Narzeczonym. W niektóre weekendy jestem na uczelni.
Od początku maja mój plan dnia się zmieni, ponieważ będę prowadzić własną działalność, więc będę pracować.

Jak widać pytań było malutko..

Jeśli jeszcze chcecie jakieś mi zadać to piszcie śmiało w komentarzu, dodam je do tego posta i odpowiem! ;))

A.. doszłam do wniosku, że z włosami nic robić nie będę. :)

Buziaki.

7 komentarzy:

  1. gratki :) fajnie poczytać o Tobie i Cię lepiej poznać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to kochana bardziej metalik jak gliter :) Ze zmywaniem jest tak, że na początku trudno się przebić przez tą pierwszą barierę, ale potem nie ma już problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeszkadza mi on w jedzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym zajmujesz się na codzień ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! świetny blog dodaje do obserwowanych !<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana! Zapraszam do zabawy :)
    http://grimagee.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń