4/10/2012

TAG: Moja makijażowa historia! ;)

Cześć! Jak minęły Wam Święta?  Ja niedzielę spędziłam z rodziną, potem pojechałam do mojego Narzeczonego i posiedzieliśmy z jego rodzinką, następnie pojechaliśmy na dyskotekę z naszą przyjaciółką. ;)
Zrobiłam dla Was tylko dwa zdjęcia mojego stroju przed wyjściem z domu, któregoś dnia postaram się założyć te ubranie i zrobię dla Was fotki, bo dwie to troszkę za mało.
Nie wszystko na nich dobrze widać. :) Wczorajszy dzień również spędziłam z nim, a nasi rodzice sobie razem biesiadowali. :) Zostałyście przed kogoś oblane? Mnie tylko troszkę siostra wodą ochlapała.

Przed chwilką wyszła ode mnie Teściowa, bo wpadła na herbatkę, więc mam teraz czas by odpowiedzieć na TAG:
"Moja makijażowa historia"
Zostałam oTAGowana przez Dagusię ;*

1. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
Delikatnie tuszować rzęsy i nakładać troszkę pudru zaczęłam pod koniec gimnazjum, natomiast mocniejszy makijaż zaczęłam wykonywać w liceum. Dopiero teraz, w wieku 20 lat zaczęłam dokładać do makijażu róż. :)
2. Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się makijażem?
Wydaje mi się, że w gimnazjum zauważyłam, że moje koleżanki zaczęły się malować m.in. na dyskoteki szkolne i zapewne wtedy też zaczęłam to robić. :)


3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
Bardzo lubię firmy Catrice, Essence, Ziaja, Vollare, Safari, Sensique, Lovely, Wibo.

4. Co to znaczy dla Ciebie makijaż?
Dzięki niemu czuję się pewniej, lepiej i ładniej. :)

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty, to jakie by to były?
Podkład, czarna kredka na linię wodną, tusz do rzęs i róż.

6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
To, że możemy ukryć wszelkie niedoskonałości na naszej twarzy. Bardzo fajne w makijażu jest też to, że w ciągu dnia możemy sobie zrobić delikatny, subtelny makijaż a wieczorem zrobimy z siebie kobietę wamp. :)
Makijażem możemy podkreślić naszą urodę albo zrobić z siebie coś zupełnie innego na np. Halloween.

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Ani do tanich ani do drogich nic nie mam. Sama wolę kupować te tańsze, ponieważ czasami możemy trafić na odpowiednik droższego produktu za znacznie niższą cenę.
Lubię testować i bardzo chętnie kupuję tanie kosmetyki, które nie koniecznie są gorsze od markowych.

8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Myślę, że najważniejszą radą jest to, by zacząć od delikatnego makijażu, nie rzucać się od razu na tony pudru, różu czy czerwonych szminek.
Próbujcie wszystkiego, ale w odpowiedniej ilości.

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
Chyba nie ma czegoś takiego. W sumie mogę tylko powiedzieć, że nie umiem się przekonać do białej kredki na linii wodnej.

10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze?
Bardzo lubię czytać recenzje kosmetyków (ale tego nie znosi mój portfel :)) i oglądać makijaże.
Czasami sama próbuję coś wytworzyć na wzór makijażu innej bloggerki.

Tak wyglądają moje odpowiedzi na ten TAG. ;) TAGuję te bloggerki, które mają ochotę odpowiedzieć na tag.  :)
Jeśli nie chcesz robić u siebie wpisu, możesz odpowiedzieć w komentarzu na wybrane lub wszystkie pytania, chętnie poczytam Wasze odpowiedzi. ;))


12 komentarzy:

  1. Przyłączyłam się do zabawy, zachęcona tym, że wszystkich tagujesz ;)
    jeśli chcesz to zajrzyj na tę notkę: http://hellesalvo.blogspot.com/2012/04/tag-moja-makijazowa-historia.html

    Pozdrawiam serdecznie, bardzo fajny ten tag, fajnie, że go zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełny makijaż "ubieram" na twarz jedynie na specjalne okazje, albo wieczorne wyjścia, na co dzień stawiam na podkreślone tuszem rzęsy i rozświetlający, perłowy cień do powiek, latem, gdy cera opalona - złocisty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc święta miło spędzone, to cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie skorzystam z Tagu bo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Późno zaczęłaś się malowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późno?! Liceum to odpowiedni czas na makijaż.

      Usuń
  6. ja bym nie miala jak odpowiedziec na te pytania :P w kwestii makijażu jestem zupełnie zacofana :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super podpowiedzi na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń