1/03/2014

serce i diament - DIY, przeróbka t-shirtu

Cześć! Dziś mam dla Was szybciutki post w którym pokażę Wam moje dwie wczorajsze przeróbki. Bluzki kupiłam na ciuchach za ok. 4 zł sztuka. Bluzkę z diamentem chciałam mieć już od dłuższego czasu m.in. dlatego, że bardzo spodobała mi się bluzka z Reserved, która właśnie taki diament miała, z tym, że drukowany i stała się ona dla mnie inspiracją. :) Nad bluzką siedziałam mniej więcej 40 minut, długo mi się zeszło z wycinaniem i obszywaniem pasków, potem przypinanie szpilkami i naszycie na bluzkę. Ja jestem zadowolona z efektu. Na drugiej bluzce naszyłam serce, to już kolejna bluzka z sercem w mojej szafie, jakoś ten wzór szczególnie mi się podoba. Wydaje mi się, że takiej z koronkowym sercem jeszcze nie miałam, więc zapewniła ona lukę na półce z bluzkami :) Bluzkom wycięłam kołnierzyki i obszyłam je, myślę, czy nie uciąć jeszcze rękawów. :)

Zdjęcia są kiepskie, bo robione telefonem, ale mam nadzieję, że coś tam na nich widzicie. :)



Jak Wam się podobają? Nosiłybyście takie bluzki?
Szukam kolejnych inspiracji i będę tworzyć! :)
Miłego dnia!

                                                                        Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM


11 komentarzy:

  1. Ta z diamentem jest świetna :) nie dość, że za 4 zł, to jeszcze własnej roboty !

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zdolności :)
    motyw serca mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :) jakbym miała większe umiejętności i chęci tez bym spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! jestes bardzo kreatywna !
    Pięknie to wyglada *_*
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. diament ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką koszulkę z diamentem to bym przyjęła wygląda super jedyne co to szary kolor nie mój :P Ale uwielbiam motyw diamentu :) Mam w planie wytatuować się jeden na ręce :)

    OdpowiedzUsuń