2/27/2014

Stylizacja: beż i róż

Cześć. Dziś wybraliśmy się z Ukochanym na zdjęcia. Efekty możecie zobaczyć poniżej. Pogoda dopisywała, było na prawdę ciepło, więc postanowiłam założyć coś kolorowego. Według mnie połączenie klasycznego beżu z różem jest na prawdę fajne i wygląda dobrze. Spodnie mam na sobie pierwszy raz, kupiłam je za 10 zł w sh. Narzutka jest niesamowicie miła i ciepła, pochodzi ze sklepu Amstyl. Można ją nosić na dwa sposoby: luźno, tak jak widać na zdjęciach, lub można ją 'zawinąć' i spiąć paskiem, wtedy też wygląda fajnie i muszę spróbować nosić ją również w tej wersji. :) 
Powiem Wam, że podjęliśmy z Narzeczonym decyzję o ślubie, w sobotę zaklepujemy już na 100% termin na sali. :)
Jak możecie zauważyć - powiększyłam czcionkę, nie potrafię się do niej przyzwyczaić, według mnie gorzej wygląda większa, ale to dla Waszego komfortu czytania :)



Ucztujecie w Tłusty Czwartek? Ja zjadłam już jednego pączka, drugiego na pół z Ukochanym, kilka oponek i jeszcze jeden pączek na mnie czeka, zaraz go zjem. :D Tylko niestety brzuch wychodzi.. Jak będziemy mieli termin pewny na 100%, to trzeba zacząć akcję odchudzanie :D


                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego dnia!

Prosiłabym o kliknięcia w obrazek :)

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny masz sweterek :) cała stylizacja wygląda tak niby prosto, a zarazem elegancko :) mi się podoba.
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam elegancję czymś przełamać, więc wybrałam buty emu :D

      Usuń
  2. gratulacje :) całe szczęście my już mamy wszystko zaklepane :)
    ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) no my mamy czas na zaklepywanie, ale powoli działamy :)

      Usuń
  3. śliczny sweterek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoooooosy. Ślicznei kochana wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są MEGA! <3 piękny soczysty kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z całego serca !!! :)
    Sama nie mogę się doczekać kiedy i nas dopadną przedślubne przygotowania :)
    Stylizacja świetna, fajne kolory- bardzo je lubie....

    OdpowiedzUsuń