2/18/2014

Stylizacja: bordo, perły i skóra.

Cześć! Udało mi się wyrwać dziś na zdjęcia. Naszym celem była 'sesja' na tle miasta. Jest u nas w mieście bardzo wysoka góra, z której widać miasto, byliśmy tam pierwszy raz. Spodziewałam się lepszych widoków, ale cóż. Na zdjęciach tego widoku za bardzo nie widać, a szkoda.. Nawet nie wiecie, jakim stresem było dla mnie wjechanie samochodem na tą górę.. Co prawda prowadził mój Narzeczony, ale trzeba było spory kawałek w górę jechać, wąską drogą. Tak się okropnie bałam, że oczy zasłoniłam kominem i przeżywałam, czy już jesteśmy na górze, ciągle pytając o to, czy nie spadniemy. Dojechaliśmy na górę, myślę: "super!" i co się okazało? Było takie błoto, że by zakopał się nam samochód.. Gdybyśmy się zakopali, to nikt nas stamtąd nie wyciągnie, bo drugi samochód tam nie wjedzie, nie było wyjścia, trzeba było zjechać do tyłu z tej góry. Na szczęście mój Ukochany dobrze jeździ samochodem, więc na wstecznym z niej zjechał, ale mi aż niedobrze było z tych nerw, no w szoku byłam, że tak bardzo się bałam tej góry, to nienormalne.. Kiedy wreszcie zjechaliśmy, postanowiliśmy na górę wejść pieszo i się udało! Odetchnęłam z ulgą i się uspokoiłam..



Jeśli chodzi o stylizację, to mam na sobie sweterek w kolorze bordo, który pochodzi ze sklepu Amstyl. Wiem, że kolor ten był i jest cały czas modny, ale ja za nim nie przepadałam. Pewnie dlatego, że mam w tym kolorze zasłony i inne dodatki w naszym pokoju i w sypialni (zasłony, w połowie ściany, dywan, pościel na łóżku i nawet narzuta!), kolor mi się przejadł. Z dystansem patrzyłam na ten sweterek, ale kiedy założyłam do niego kołnierzyk z perełek i spięłam włosy, to zaczął mi się na prawdę podobać. :) Do moich ciemnych włosów pasują raczej jasne kolory, ale takie mniej wyraziste bordo też wygląda ok, prawda? Nie lubię łączenia ciemnych kolorów z ciemnymi, ale ta stylizacja mi się na prawdę podoba i czułam się w niej dobrze. Sweterek będzie fajnie wyglądał z marmurkowymi rurkami, mam nadzieję, że taką wersję stylizacji też Wam pokażę. :) Jeśli chodzi o spódniczkę, to mam już ją od ponad roku i pochodzi z Mosquito. Noszę ją od czasu do czasu, muszę się na prawdę do niej przekonać. :) Jest klasyczna i elegancka, ale pasująca też do codziennych stylizacji, trzeba ją częściej nosić :) Jeśli chodzi o biżuterię, to wszystko pochodzi z allegro, oprócz bransoletki, którą dostałam od Teściowej. Buty są ze sklepu Pantofelek24.pl




                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego dnia!

28 komentarzy:

  1. slicznie uwielbiam takie spodniczki <3 a perłowe dodatki dodają szyku i gracji;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wyobraź sobie, że naszyjnik mam na sobie po raz pierwszy! :)

      Usuń
  2. Super! :)
    Mi się marży właśnie taki sweterek bordowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy przyprawiają mnie o zawrót głowy! Taaaaaaakie długie :* Ah rewelacja :) Czerń z burgundem pasują do siebie idealnie:* buźka :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie poświęcenie dla bloga, ale warto było - zdjęcia piękne i oczywiście Ty ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podróż na zdjęcia była katorgą dla mnie.. ;/ Ale czego się nie robi dla bloga :)

      Usuń
  5. Ciekawa propozycja, ładny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak moja grzywka ma "lepsze" i "gorsze" dni. Czasami jest prosta na drut i ładnie się układa i właściwie nie czuję, że ją mam, a czasami podkręci się, wywinie i ciężko mi ją wyprostować. Ogólnie zastanawiam się nad tym czy jej nie zahodować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, dziewczęcy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ostatnio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie kochanie ♥ a te włosy ahhh ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje włosy... dziewczyno, podziel się!

    mam wrażenie, ze Twoja cera ożywa z tymi perełkami, błyszczysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosami za żadne skarby się nie podzielę. ;) co do perełek, to też uważam, że ożywiają mnie :)

      Usuń
  11. śliczna spódniczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się średnio podoba, chyba przez tę spódnicę, mam wrażenie, że odstaje bardziej niż powinna...ale może tylko tak to wygląda na zdjęciach :) Z dziewczynami sie zgadzam- masz piękne włosy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na górze bardzo wiał wiatr, spódnica ciągle mi falowała, dlatego odstaje, na niektórych zdjęciach nawet ją trzymam, żeby się do góry nie zadarła.
      Co do włosów, to dziękuję. :)

      Usuń
  13. Uwielbiam bordo i burgund :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :) ostatnio poluję na sweterek bordo:D obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :) ostatnio poluję na sweterek bordo:D obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

  16. Zestaw jest bardzo udany, a ty pięknie wyglądasz:)Wspaniałe zdjęcia i ciekawy blog:)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń