7/06/2014

i have this t-shirt from your boyfriend!

Cześć Wam! Na samym początku, jak już możecie zauważyć w adresie bloga - przeszłam na własną domenę! Miałam z tym trochę problemów, ale po wielu próbach jestem wreszcie na www.enamour.pl :) 
Dziś od rana próbuję zmienić szablon na blogu. Początkowo chciałam przerobić któryś z dostępnych na bloggerze, jednak po czasie dałam sobie spokój. Potem myślałam, że może jakiś szablon ściągnę, chciałam kafelkowy, ale żaden nie przypadł mi do gustu.. Koniec końców zostałam przy tym samym szablonie. Chciałabym zmienić czcionkę w tytule postów, jednak to nie jest takie proste, jeśli szablon jest ściągnięty z internetu, zmieniałam trochę w kodzie HTML, ale nie udało się, muszę próbować dalej..
Powiem Wam też, że byłam wczoraj w vision expres na komputerowym badaniu wzroku i okazało się, że muszę nosić okulary.. Długo wybierałam oprawki i jedyne, w których wyglądałam dobrze, kosztowały 450 zł + szkiełka z antyrefleksem, kupa kasy.. Muszę poszukać innego salonu, może znajdę coś taniej. Jeśli chodzi o oprawki, to najlepiej wyglądam w 'kocich', w których końce okularów skierowane są do góry. 
Chwaliłam się Wam też na FB, że wreszcie zaczęliśmy z moim Ukochanym biegać. ;) Wczoraj biegaliśmy 4 raz, udało mi się przebiec 2 km + 1 km szybszym spacerkiem. Wiem, że to nie jest dużo, ale na moje możliwości, to ogromny sukces, jestem z siebie dumna. :)

Przechodząc wreszcie do zdjęć, jak można zauważyć po tle, zostały zrobione na Mazurach. Na sobie mam czerwone rurki, które kupiłam już z dobry rok temu w Leclercu za ok. 25 zł i koszulkę, którą kupiłam na wyprzedażach w Sinsay za 10 zł. Balerinki są z małego sklepiku, kosztowały 30 zł i pasek, ten który mam zawsze na sobie (jedyny, który tak długo ze mną wytrzymał) z sh za ok. 10 zł. Jest skórzany, na prawdę nie do zdarcia. :)




___________________________________________________________________

                                                        Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM | ALLEGRO

12 komentarzy:

  1. koszulka jest świetna ^_^
    Kiedyś też myślałam nad zmianą domeny, ale szybko wybiłam sobie ten pomysł z głowy... może za jakiś czas, zobaczy się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście odradzałabym VE i poleciłabym udanie się na badanie wzroku do salonu, który nie stara się za wszelką cenę oskubać klienta :) w VE nie spotkałam się jeszcze z lekarzami, którym naprawdę zależałoby na poprawnej korekcji wzroku, ba! Wręcz wykryli u mnie astygmatyzm i zalecili cylindry, po czym przy tradycyjnym badaniu wzroku u zachwalanej pan optyk okazało się, ze astygmatyzmu nie mam i nigdy nie miałam :) Osobiście nie polecam VE, ale może po prostu miałam pecha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi wykryli astygmatyzm i to z krótkiego, komputerowego badania wzroku! ;O muszę się wybrać do normalnego okulisty.

      Usuń
    2. krótkie komputerowe badanie wzroku to jakiś żart. Rozumiem, doba technologii itp., ale człowiek potrafi się dokładniej do tego przyłożyć, będzie dokładnie wiedział, na czym polega problem i o co pacjentowi chodzi. Z komputerem nie pogadasz :p Cieszę się, ze pójdziesz to sprawdzić do innego specjalisty, bo szkoda, gdybyś wydała tyle kasy na oprawki, które być może będą miały źle dobraną korektę, albo (czego serdecznie życzę!) mogłyby okazać się zbędne. Z wzrokiem nie ma żartów :) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Badanie komputerowe było akurat darmowe, więc zbadałam oczy, pomimo tego, że kobieta mówiła, że to badanie dużo nie mówi, może delikatnie zasugeruje jak dalej z oczami postępować, to wyszedł mi astygmatyzm. Pójdę do okulisty, tym bardziej, że mam wynik astygmatyzmu niby ponad 1. Fakt, mam niby objawy: częste bóle głowy, marszczenie czoła itp,. ale z widzeniem dużych problemów nie mam, czasem coś się rozmazuje, ale zwykle po długotrwałym siedzeniu przed laptopem, poza tym widzę wszystko raczej dobrze i wyraźnie, czasem się plamki przed oczami robią, ale rzadko.. Dokładnie, z oczami nie ma żartów, co jak co, ale o nie trzeba dbać. Pozdrawiam, dobrej nocy :)

      Usuń
  3. Własna domenta to dopiero satysfakcja, hehe :) ciesze sie, ze poszlo wszystko w porzadku.

    OdpowiedzUsuń
  4. też myslę nad zmianą domeny. koszulka świetna;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocze opstatnie zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega look i blog
    Zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń