8/03/2014

Biszkopt z truskawkami :) Podejście nr 2.

Cześć. Dziś chciałabym Wam powiedzieć, że jak się do czegoś dobrze przyłożymy, to wyjdzie nam to na dobre. :D Mądra myśl, prawda? ;) Ostatnio znów zachciałam zrobić biszkopt z truskawkami, tym razem bardzo się do niego przyłożyłam, idealnie oddzieliłam jajka, po mieszaniu żółtek, umyłam widełki miksera, wysuszyłam je i zabrałam się za białka. Wszystko wyszło idealnie, jestem z siebie dumna. :) Postanowiłam więc pokazać Wam drugą odsłonę ciasta z truskawkami, tym razem truskawki są na górze, przykryte galaretką. :) Wiem, że z truskawkami teraz już krucho, ale post przygotowałam wcześniej i zapomniałam o nim. :) Biszkopt można zrobić też np. z owocami z puszki, my kupiliśmy ostatnio owoce z puszki do koktajlu, wyłożyłam je na biszkopt, zalałam galaretkami pomarańczowymi i też było dobre. Sporo opcji do wyboru.




Wkleję przepis z poprzedniego postu :)

Składniki:
- szklanka cukru,
- 1,5 szklanki mąki,
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
- 8 łyżek wody,
- 8 łyżek oleju,
- 4 jajka,
- truskawki.

Oddzielamy białka od żółtek, do białek nie może dostać się żółtko. Za pomocą miksera ucieramy żółtka z cukrem, następnie dodajemy wodę, olej i ponownie mieszamy. Następnie wsypujemy mąkę i proszek do pieczenia, powoli dodajemy ubitą pianę z białek (pamiętajcie, aby miska, w której ubijacie białka była czysta i sucha), znów mieszamy. Ciasto pieczemy w piekarniku nagrzanym do 170 stopni, przez około 30 - 40 minut. 

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

Niedługo pojawi się post ze stylizacją, którą miałam tydzień temu na sobie, kiedy byliśmy na chrzcinach. :)
___________________________________________________________________

                                                               Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO

13 komentarzy:

  1. Latwe w przygotowaniu i na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie taki skomplikwoany przepis! MMM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo łatwy i jakie pyszności wychodzą :)

      Usuń
  3. mm pysznosci jestem ciekawa czy mi by takie wyszlo z moimi "zdolnosciami" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyyyjdzie, jak nie za pierwszym razem, to za drugim się uda, tak jak mi :)

      Usuń
  4. mmm ale pyszności !

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda smakowicie ;) dla mnie to smak wakacji i babci, bo ona zawsze takie ciasto robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jacie, a zawsze szukałam przepisu na biszkopt, prostego ;d wygląda mega apetycznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. MMM, ale mi apetytu narobiłaś! Mi biszkopt zawsze wychodzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agata robiła ja już przerabiałam :) same pyszności Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie ciasta! Na upał jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń