4/06/2015

beżowy klasyczny płaszcz w prostej stylizacji

Jak dużo macie w szafie klasycznych rzeczy, które pasują niemalże do wszystkiego? W mojej szafie znajdą się proste marynarki, czarne sukienki, klasyczne jeansy, białe koszule, proste płaszcze, czarne i cieliste szpilki. Chciałabym tak gromadzić ubrania, żebym bez problemu w kilka chwil mogła wybrać to, co chcę założyć, aktualnie mam z tym duży problem, podejrzewam, że jak każda z Was. :D Marzy mi się garderoba, w której każda rzecz będzie wisiała wyprasowana na wieszaku, mogłabym wtedy spokojnie wszystko przeglądać, bez wyciągania poskładanych rzeczy z szafki. Może kiedyś to marzenie się spełni, chciałabym mieć dużą garderobę tylko dla siebie... no, może trochę miejsca dla mojego przyszłego męża też wygospodaruję. :)



Klasyka - chyba tym jednym słowem mogę opisać swoją stylizację. Beżowy, ponadczasowy płaszcz Kalvina Clein'a zdobyłam na Vinted, szalik a'la Burberry również - mogę więc wykreślić dwie rzeczy z listy must have. Stonowane kolory, klasyczne połączenia, w tym czuję się na prawdę dobrze. Teraz planuję kupić szalik również w stylu Burberry, ale chcę, aby był jeszcze szerszy i dłuższy, taki, którym spokojnie owinę szyję i będzie dobrze wyglądał. Upatrzyłam szalik w galerii, w jednym ze sklepów, niestety nie mieli koloru, który chcę.. No nic, będę polować dalej, może uda mi się wreszcie go kupić, a jak nie, to zostaje Allegro (na którym notabene widziałam ten szalik, ale przesyłka kosztowała 20 zł, gdyż miał zostać wysłany z Niemiec...). 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, które mi się bardzo podobają. :)


 Życzę Wam miłego i mokrego Lanego Poniedziałku. :)

                                      ____________________________________________________________________
         
                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO


26 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest śliczny, super dobrałaś dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam takiego szalika od bardzo dawna! Problem w tym, że wszystkie jakie wpadają mi w ręcę za za krótkie i zbyt wąskie. Będę musiała poszperać na vinted ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    www.esues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie z tym szalikiem mam taki sam problem.. tak, jak napisałam, znalazłam ten idealny w wielkości, ale koloru nie mieli. :(

      Usuń
  3. Z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się, niestety, krajobraz;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się dziwię, bo jest to jedna z najprostszych stylizacji, ale ok, każdy ma swój gust, rozumiem ;) Najważniejsze, że ja w tak klasycznej stylizacji czuję się bardzo dobrze.

      Usuń
  4. I mnie marzy się taka garderoba :)
    Cudowny strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto by takiej garderoby nie chciał. :D dziękuję!

      Usuń
  5. Masz przepiękne włosy ! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzeba było sporo pracy, żeby miały taki kolor :) Aktualnie są ciut krótsze i leciutko jaśniejsze :)

      Usuń
  6. Piękne kolory! Styl i klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest cudowny. Klasyka najlepsza <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasem lepiej wybrać klasykę niż przesadzić. ;)

      Usuń
  8. bardzo przyjemna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny płaszczyk :) razem z tym szalem i torebką stylizacja wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie najlepsze połączenia, to właśnie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie, uwielbiam tego typu kolorowe polaczenia :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny płaszcz, ile kosztował
    Pozdrawiam 💜
    Snapchat: sioreczekk

    OdpowiedzUsuń
  13. stonowane kolory+klasyka daje zawsze świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko genialne! nosiłabym ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś wysoka, zgrabna, będziesz piekną Panną Młodą

    OdpowiedzUsuń