11/25/2015

RevitaBrow - efekty po 1,5 miesiąca stosowania odżywki

O moim problemie z brwiami wspominałam już nie raz. Zastanawiałam się nawet nad makijażem permanentnym, ale wcześniej postanowiłam dać szansę odżywce RevitaBrow. Odżywkę zaczęłam stosować 5 października, 22 listopada zrobiłam zdjęcia po półtoramiesięcznej kuracji. Jesteście ciekawi efektów? Jeśli tak, to zapraszam!



Odżywkę stosowałam codziennie wieczorem, po demakijażu twarzy. Nie czułam pieczenia, swędzenia, nie miałam zaczerwienień. Odżywką smarowałam całe brwi. Opakowanie wystarczyło mi na ponad półtoramiesięczną kurację. W działanie odżywki pokładałam na prawdę duże nadzieje. Odżywka kosztuje 270 zł, myślę, że jest warta swojej ceny. Jeśli jesteście ciekawi jej składu, zapraszam Was do tego wpisu.


Przejdę teraz do tego, czy odżywka się u mnie sprawdziła. Dużo pisać nie będę, wszystko pokazane jest na zdjęciach. Brwi stały się ciemniejsze, mam wrażenie, że grubsze i gęstsze. Najważniejszą sprawą jest to, że włoski wyrosły na początku brwi, czyli tam, gdzie przez kilka lat były wyrywane, do tego brwi, jak możecie zobaczyć na zdjęciu, się 'wydłużyły', tzn. pojawiły się włoski na ich końcach. O ten efekt mi chodziło i z tego najbardziej się cieszę. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się aż takiego działania, myślałam, że włoski na przodzie mi nie wyrosną a tu miłe zaskoczenie. Odżywka na lewą brew lepiej zadziałała, włoski wyrosły szybciej, z prawą jest trochę gorzej, mam nadzieję, że jeszcze wyrosną, mam resztkę odżywki, więc będę smarować tylko przód brwi a nie całe, jak wcześniej. Odżywkę mogę na prawdę polecić, bo efekty są. Idealnie przyciemnia brwi i je wzmacnia. 


Co sądzicie o efektach na moich brwiach?
Może macie jakieś problemy ze swoimi brwiami?
Stosowaliście tą odżywkę, bądź cokolwiek innego, co może pomóc brwiom?
Ja stosowałam olejek rycynowy, ale nie sprawdził się u mnie, może zbyt krótko go stosowałam.


                                               Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM | ALLEGRO



13 komentarzy:

  1. Mialam kiedys Revitalash (do rzęs) i bardzo mi sie podobaly efekty ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ;D Ja mam brwi za jasne i zbyt rzadkie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie Revitabrow by je wzmocnił. :)

      Usuń
    2. Czesc! Super efekt! Powiedz mi jak długo przed stosowaniem odzywki wyrywalas brwi "na początku"? Mam ten sam problem i stsosowałam już wszytko i brwi nie chca mi odrosnąć;/ a Tobie odrosły!:)

      Usuń
    3. Cześć! Kurcze, nie jestem w stanie Ci tak dokładnie odpowiedzieć na to pytanie, ale na pewno zaczęłam je wyrywać gdzieś na początku gimnazjum i trwało to na prawdę długo, myślę, że do ok. 20 lat, albo i lepiej...

      Usuń
  3. Rzeczywiście efekt widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać efekty :) Ja też ma problem z rzadkimi brwiami, chyba pomyślę o tym produkcie skoro pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się wzmocniły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś stosowałam odżywkę do brwi i rzęs i efekt było widać ale nie tak spekularny! Może zaoszczędze i kupię sobie takie cudo bo moje brwi wymagają pomocy! Aż krzyczą po nia ;)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałaś odżywki regularnie? Jak masz możliwość, to spróbuj jeszcze raz. :)

      Usuń
  7. muszę sobie na nią uzbierać, bo moje rzęsy wołają o pomstę do nieba ;(

    OdpowiedzUsuń