12/06/2015

Z pamiętnika młodej żony - zdjęcia z naszego ślubu

Uważam, że zdjęcia i film ze ślubu, to jedne z najpiękniejszych pamiątek, które pozostają nam po tak ważnym dniu, jak dzień ślubu. Nie wyobrażałam sobie, aby nie mieć na ślubie kamerzysty czy fotografa. Wiem, że różni są ludzie, coraz częściej zdarza się, że młodzi nie chcą brać nikogo, kto może uwiecznić ten dzień, często mówią, że przecież wszystko będą pamiętać, co dla mnie nie jest prawdą, słyszy się też o tym, że przez fotografa czy kamerzystę goście się krępują, hm.. no cóż, to jest dzień Państwa Młodych i to oni mają się czuć dobrze przy kamerach, to dla nich film i zdjęcia mają być pamiątką do końca życia, czymś, co kiedyś pokażą swoim dzieciom. Co kto lubi, każdy ma swoje racje i nie mówię, że to jest złe, niech każdy robi to, co uważa za słuszne. :) Dodam tylko, że ja z tych emocji wiele nie pamiętam, więc zdjęcia i film są cudownym powrotem do wspomnień. 



Pewnie dla niektórych z Was może to być dziwne, że zdjęcia dodaję dopiero teraz.. Filmik dodałam miesiąc po ślubie, a zdjęcia ponad 4 miesiące po tym dniu. Niestety, tyle czasu czekaliśmy na zdjęcia. Nasz fotograf to niesamowicie niesłowny człowiek, kilkanaście razy zmieniał termin spotkania, nie dotrzymywał słowa,  nie odzywał się w wyznaczonym dniu, dostaliśmy zdjęcia praktycznie miesiąc po terminie w umowie.. został nam polecony, ale nie wiem, czy my też go komuś polecimy, wątpię. Ja jestem słowną osobą, jak powiem, że coś zrobię, to to zrobię, często zostawałam po pracy, aby zrobić zlecenie, bo obiecałam, że będzie gotowe - i było. Ci z Was, którzy śledzą mnie na Instagramie, na pewno wiedzą o tej sytuacji.

Koniec sytuacji z fotografem, zapraszam do obejrzenia zdjęć, które są najprzyjemniejszą częścią tego wpisu. :)


I jak podobały Wam się zdjęcia? :)

O czym macie ochotę jeszcze przeczytać? Pomyślałam, że zrobię wpis o swojej wiązance ślubnej, o kwiatach, które zostały w niej użyte. Miałam dużo pytań o wiązankę, więc mam nadzieję, że zaspokoję ciekawość. :)

___________________________________________________


AKTUALIZACJA!

Na blogu pojawiły się trzy wpisy z zawieszkami na wódkę, pierwsze to szablon kółeczek, które można przykleić np. do serwetki (te zawieszki miałam na własnym ślubie) - KLIK, szablon z okrągłymi zawieszkami ze wzorem kwiatów - KLIK oraz szablon z prostokątnymi zawieszkami również ze wzorami w kwiaty - KLIKW ślubnej kategorii wpisów, znajdziecie różne inspirujące jak i pomocne teksty np.:  wpis o winietkach, o tym, czy warto mieć je na swoim weselu, zrobiłam też dla Was szablony winietek - KLIKKLIK, wzór ankiet dla gości weselnych - KLIK, pomysł na koszyk ratunkowy SOS do łazienki, dodałam też wpis z harmonogramem ślubnych przygotowań. W kategori tej są również posty na temat załatwiania zespołu weselnego, kamerzysty, fotografa, sali weselnej - pojawiły się pytania, jakie możecie zadać tym osobom przed podpisaniem z nimi umowy, napisałam tekst na temat organizacji wieczoru panieńskiego, o wiązance ślubnej i inspiracjach na kolory przewodnie wesela, o pierwszej przedślubnej wizycie u księdza, pojawił się również protokół przedmałżeński. Na blogu nie brakuje ciekawych i pomocnych postów napisanych z perspektywy młodej żony - np. przesądy, emocje w dniu ślubu, jak ubrać się na przymiarkę sukni ślubnej, niezbędnik panny młodej i inne.




Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO

23 komentarze:

  1. My naszego fotografa+kamerzystę braliśmy praktycznie w ciemno - przeglądając jedynie portfolio oraz jadąc na rozmowę. W dniu ślubu się okazało, że zamiast dwóch panów przyjechało trzech co nas trochę zdziwiło gdyż w umowie mieliśmy tylko jednego fotografa i jednego kamerzystę jednak wyszło to dla nas na plus - film jest znacznie ciekawszy. Chłopaki odwalili kawał dobrej roboty i pomimo tego, że czekaliśmy jedynie ok. 2 tygodni dłużej - kamerzysta zajmujący się naszym filmem się rozchorował - to byliśmy w stałym kontakcie i wszystko było w jak najlepszym porządku. Płyty otrzymaliśmy pocztą chociaż byliśmy skłonni po nie jechać. Co najlepsze teraz wszyscy pytają się skąd chłopaki są, jak się można z nimi skontaktować i chcą oglądać nasz film. Koniec końców na ślubie mojej siostry również będą obecni za 1,5 roku ;) Z ręką na sercu możemy ich polecać każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteście zadowoleni z usług kamerzysty i fotografa. :) Ja, gdybym miała cofnąć czas, wolałabym przemyśleć jeszcze raz wybór, zapłacić jeszcze więcej a być w 100% zadowolona.

      Usuń
  2. Fotograf może niesłowny, ale zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ładne, ale kilku momentów na nich brakuje..

      Usuń
  3. Przepiekne zdjecia:) Szczescia
    zapraszam http://agaxja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś przepięknie! :)
    Sama nie mogę się doczekać aż będę miała zdjęcia z własnego wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądaliście, zdjęcia piękne, choć szkoda, że fotograf tak niesłowny. Bardzo nie lubię tej cechy u ludzi, dla mnie słowo to rzecz święta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Dokładnie Kochana, ja uważam tak samo...

      Usuń
  6. Ewelinka, a jakiego fotografa mieliście?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia ale to oczywiście najlepiej sama oceniasz czy jest tak jak chciałaś :)
    Ja szukałam fotografa długo głownie przez to że nie miałam nikogo poleconego oraz, że okazało się, że fotografowie którzy mi się podobają życzą sobie ok 6tys ;) więc musiałam znaleźć tańszy zamiennik heh :) za rok zobaczymy czy się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby zdjęcia były piękne! :)

      Usuń
  8. my nie będziemy mieć kamerzysty, jedynie własną kamerę, fotografem będzie dziewczyna która nie zajmuje się profesjonalnie sesjami, a jest jedynie pasjonatką fotografii mimo to jestesmy przekonani, ze bedzie w porządku, jeśli ktoś ma talent ale nie ma własnej firmy to nie znaczy, że zdjęcia będą gorsze. Już Ci kiedyś pisałam, że pięknie wyglądałaś na ślubie, a miłość wręcz z Was tryska :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to, że ktoś jest 'amatorem' nie oznacza, że zdjęcia będą złe. :)

      Dziękuję!! <3

      Usuń
  9. Ja jestem bardzo zadowolona z naszej fotorelacji, ponad 1200 zdjęć i tez nie ma niektórych momentów, ale juz

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzo zadowolona z naszej fotorelacji, ponad 1200 zdjęć i tez nie ma niektórych momentów, ale juz

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia bardzo ładne, podobają mi się
    szkoda tylko,że fotograf nie jest słowny, takiego bym nikomu nie poleciła

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak film, ale zdjęcia macie tak cudowne, że aż łezka w oku się kręci! M I Ł O Ś Ć w czystej postaci. Wspaniała pamiątka :) <3 Wyglądasz tak pięknie, mimo że widzę Cię już chyba setny raz na zdjęciach to na tych ślubnych wyglądasz wyjątkowo! :)

    OdpowiedzUsuń