5/05/2017

Pudrowo różowa marynarka i różowe conversy w mazurskim klimacie!

Podczas majówki udało nam się na jeden dzień wyskoczyć na Mazury. Pogoda co prawda nie była idealna, było dość zimno, ale płonące ognisko skutecznie ocieplało atmosferę. Pomimo tego, że byłam przeziębiona i trochę zakatarzona postanowiłam wziąć ze sobą ubrania na przebranie i zrobić dla Was zdjęcia stylizacji. Dlaczego mówię o ubraniach na przebranie? Nie chcę, abyście myśleli, że w ubraniach, które pokazuję, nie chodzę na co dzień, rzecz w tym, że nie będę siedziała przy ognisku w pudrowej marynarce i białej bluzce, raczej do tych ubrań po prostu wymyśliłam sobie klimat jeziora. :) Na przesiadywanie przy grillu i ognisku zostawiłam sobie zieloną, wygodną parkę i ciepły sweterek pod spodem!


Pomimo tego, że pogoda nie była stworzona do zdjęć, to uważam, że wyszły super! Kolor mojego stroju idealnie współgrał się z kolorem pomostu i jeziora, widzicie to? Zdjęcia mają jakby niebieski filtr, chociaż nic w tym temacie nie robiłam!

Przejdę może do rzeczy i powiem Wam, co mam na sobie. Głównym powodem stworzenia tej dziewczęcej stylizacji była pudrowo różowa marynarka z Bonprix (KLIK -> wdzianka i żakiety bonprix). Przez dłuższy czas zastanawiałam się z czym ją zestawić, bo ma dość sportowy krój przez guziki, ale też elegancki przez falbankę. Pomyślałam, że fajnym pomysłem będzie sportowa elegancja, dlatego założyłam białą bluzkę i elegancki naszyjnik, a na nogi, tak dla przełamania różowe conversy! W momencie, kiedy pokazałam się w tych spodniach na Instagramie, stale dostaję pytania skąd są, także odpowiadam - kupiłam je w sklepie FROG za ok. 40 zł, pokazywałam je w jednym z ostatnich wpisów z zakupami. Powiem Wam, że całkiem fajnie czułam się w tej stylizacji. :) 



Miłego dnia,
Ewelina.


19 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęca i delikatna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i pięknie Ci w różu <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :D...a przy tym jaki cudowny krajobraz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A krajobraz taki sobie wymarzyłam i koniec, musiałam zrobić zdjęcia na Mazurach. :)

      Usuń
  4. pudrowy róż i jeans świetnie razem współgrają :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, marynarkę sama bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna marynarka, ja jednak wyglądałabym w niej niekorzystanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama obawiałam się jej, czy nie będzie zbyt mocno pogrubiać, ale chyba nie jest źle, chociaż na pewno nie do każdej figury pasuje ten krój. :)

      Usuń
  7. płaszczyk jest uroczy, ślicznie jest Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie i różowe buty wyglądają rewelacyjnie. Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz Kochana pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. strzał w 10 z tymi butami do marynarki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna marynarka i wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń