8/05/2017

Będziemy rodzicami!

Powiem Wam szczerze, że już od kilku dni zastanawiałam się jak napisać ten wpis, więc najlepiej będzie jak słowa wypłyną tak prosto z mojego serca. Nie jestem w stanie uwierzyć, że pod moim sercem rozwija się nowe życie, malutki człowieczek, nasze dziecko. Dla mnie jest to niepojęte, że wystarczy miłość dwojga osób aby stworzyć swój własny cud. Nie potrafię powiedzieć co czuję, kiedy myślę, że za ponad cztery miesiące spotkamy się z dopełnieniem naszej miłości. Swoje uczucie przypieczętowaliśmy przez małżeństwo, ale tak na prawdę to dziecko jest jej darem, czymś najważniejszym, czymś, czego nie da się opisać słowami. ♥


Będziemy rodzicami, będziemy mieć dziecko, będziemy mieć swoją własną, małą rodzinkę. 
A Wy trzymajcie za nas kciuki!


Pozdrawiam, przyszła mama. :)


26 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje. Wszystkie dobrego życzę.
    U mnie już ostatnia prosta, w zasadzie wszystko może się zacząć w każdej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a Tobie życzę powodzenia! <3

      Usuń
  2. Cudowna wiadomość :) Jest z czego się cieszyć :) Serdeczne gratulacje i oczywiście trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale!!! <3 gratuluję z całego serduszka obojgu rodziów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko, nawet nie wiesz jak się cieszę! Przyznam, ze raczej rzadko udzielałam się na Twoich SM, ale zawsze wiernie kibicowałam! Gratuluję! Mam nadzieję, ze kiedyś i ja opublikuję taki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! <3 Cieszę się, że są ze mną tak wspaniałe osoby! Jestem pewna, że prędzej czy później taki wpis pojawi się też u Ciebie. :)

      Usuń
  5. Gratulacje! <3 witam w gronie brzuchatych <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje kochana !!! I trzymam kciuki :) Ja od ponad miesiąca mam już swoją kruszynkę, buziaczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie muszę nic dodawać <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Pięknie to ujęłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) gratulacje i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń