6/06/2012

Nowości w mojej szafie #12

Cześć Wam! Pisząc tego posta zajadam rybę po japońsku, którą wcisnęła mi wczoraj moja Teściowa. :) Nie dość, że dostałam od niej na imieniny bluzkę to jeszcze mi wepchała sałatkę gyros, warzywną i ryżową z szynką. :)
Nie pisałam dla Was tydzień, ponieważ miałam sporo roboty w pracy, do tego mój Narzeczony się wyprowadził i było troszkę zamieszania, musieliśmy malować ściany no i do tego wczoraj miał egzamin na prawo jazdy i zdał za pierwszym razem! ;) Teraz będziemy na zmianę prowadzić auto. Może się nie pokłócimy o to. ;)))
Dobra, koniec o tym co u mnie. Przejdę do sedna a mianowicie pokażę Wam zakupy, które ostatnio poczyniłam. Pokażę Wam też prezenty i coś, co dostałam w ramach współpracy. Zacznę od sukienki, którą kupiłam na wesele. Wesele będzie w lipcu. Kupiłam ją na ryneczku za 87 zł. Według mnie jest cudowna, ma uroczy kolor. Mam zamiar założyć do niej srebrną marynarkę + czarne platformy lub srebrne sandałki. Nie zwracajcie uwagi na pasek, założyłam go tak podglądowo. :P



Zastanawiam się co założyć do niej na szyję. W sumie dekolt nie jest duży, więc może zrezygnuję z biżuterii na szyi.
Kolejną rzeczą z której jestem niesamowicie zadowolona jest torebka, którą dostałam w prezencie od mojego Ukochanego. ;) Wybrałam ją sobie na allegro, pochodzi z Primarka. Wygląda tak:


Następnie kolejne dwa prezenty - bluzki. Pierwsza od mamy, druga od teściowej. :)


Pokażę Wam też łup z sh, z którego jestem bardzo zadowolona. Jest to taki luźny sweterek. Moja wizja to połączenie go z ciemnymi rurkami i szpileczkami - zobaczymy co z tego wyjdzie. :D
W Sh kupiłam też czarną sukienkę maxi, wygląda jak długi t-shirt, zobaczymy czy będę ją nosić, to pierwsza tego typu sukienka w mojej szafie.


Ostatnią rzeczą z zakupów są lakiery do paznokci, wybrałam dwa, kosztowały 3 zł. :)


Kilka dni temu nawiązałam współpracę ze sklepem nefryt-allegro, który sprzedaje biżuterię na Allegro.
Można na aukcjach tego sklepu dostać ciekawą biżuterię za niską cenę. Ja wybrałam sobie mnóstwo kolczyków i dwa pierścionki.


Zapraszam Was do obejrzenia asortymentu sklepu. ;) Co u Was słychać? U mnie zaczyna się sesja, co w połączeniu z pracą oznacza mało czasu na blog. :(
Trzymajcie się cieplusio, buźka!

32 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy, kochana!:) Ja właśnie skończyłam sesję, ale za dwa tygodnie mam obronę... mam dużo nauki, ale na razie nadrabiam blogowe zaległości!:)

    Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. ;) życzę Ci powodzenia! u mnie obrona za rok. :)

      Usuń
  2. śliczna sukienka ;)
    cudne kolczyki
    bombowe koszulki ;)

    i świetne lakiery :D

    a torebka to już w ogóle masakra oddawaj :D cudowna jest ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiekna!!! Zakochalam sie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, no i te kolczyki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. również kupiłam podobną na wesele ;p zresztą mam w nowym wpisie ;)
    Twoja jest też świetna ;)!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a może i mam taką samą, ale pudrowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka, torebka przepiękna <3! lakiery też :) wszystko cudowne zazdroszczę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka i torebka śliczna! i zauroczona jestem kolczykami kokardkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaa jest piękna! wszystko jest piękne! torebka, sukienka, bluzki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do sukienki na szyję nic bo nie masz dekoldu :) Założ natomiast jakieś pokażne bransoletki ;) Bardzo ładnie leży jak na bazarkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, żeby jednak nic nie zakładać. :)

      Usuń
  11. Sukienka ma taki dekolt, że ja postawiłabym na jakieś długie wiszące kolczyki i pierścionek lub bransoletkę,a zrezygnowałabym z ozdoby na szyję. Widziałabym Cię właśnie w takim koczku jak na wcześniejszych zdjęciach i długich kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chyba zrobię. ;) Tylko co do koczka to nie wiem, chyba wybiorę rozpuszczone włosy. :)

      Usuń
  12. mam podobną sukienkę tylko, że w kolorze czarnym i jutro idę w niej na chrzciny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kolczyki, a te Twoje są świetne wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej torebce!!! Sukienka i pierwsza bluzka również bardzo mi się podoba!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna sukienka, cudownie na Tobie leży :) Kolczyki przeurocze :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka śliczna! <3
    srebrna marynarka i srebrne sandałki będą idealne ! :D
    Pogratuluj mu zdania egzaminu ;*
    Gratuluję również Tobie współpracy :) Śliczne są te kokardki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka jest cudna, ale oczywiście bez paska.
    nawet na rynku można coś znaleźć świetnego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka świetna, widziałam już na wątku wizażowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka świetna, poszukuję takiej koralowej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest prześliczna! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienkę masz świetną, ja bym założyła do niej coś białego :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja właśnie czekam na wypłatę żeby kupić tą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń