6/15/2012

Nowości w mojej szafie #13

Cześć Dziewczyny! ;) Dorwało mnie jakieś przeziębienie, więc piszę szybciutko post i zmykam do łóżka. ;)
Od początku zeszłego tygodnia wydałam na prawdę sporo kasy na zakupy, ale co ja na to poradzę, że te ubrania tak patrzą na mnie i proszą, żeby je kupić? ;/ Taak, wiem, że to głupie ale mam nadzieję, że Wy też tak macie! ;) Szkoda, że tych moich ciągłych zakupów nie może zrozumieć mój Narzeczony, który wiecznie powtarza: "po co Ci to?", "w szafie Ci się ciuchy nie mieszczą a ciągle nowe kupujesz", "i tak nie będziesz w tym chodziła" a właśnie, że będę! ;) Faceci nas nigdy nie zrozumieją. :)

Poniżej zdjęcie moich wszystkich łupów:



Łupy z ryneczku:
Ostatnio w moje ręce wpadły koralowe (nie umiem określić tego koloru :D) tregginsy, które miałyście okazję  zobaczyć w poprzednim poście:


Spodnie są bardzo wygodne i kosztują 50 zł. Dziś sobie powiedziałam, że jeśli będą takie same w innych kolorach to je biorę.. no i stało się, były - seledynowe.


Obok nich wisiały też jeansowe, przymierzyłam i mama mnie namówiła na zakup ich:


Mam 20 par spodni a ciągle mi mało.. :)
Dziś kupiłam też urocze klapeczki z koralowymi kokardkami. Kosztowały 35 zł.


W środę byłam w sh, cena za kilogram wynosiła bodajże 34 zł.
Kupiłam 10 ciuchów za które zapłaciłam 50 zł.

* Bluzeczka w kwiaty z New Looka. Z tyłu ma ładnie wycięty dekolt.


 * Bluzeczka z F&F. Przód ozdobiony przeźroczystymi cekinami, a tył normalny w kwiatki. :)


* Cudowna sukienka w kokardki i groszki No name. Niestety zdjęcie nie pokazuje jej uroku. :(


* Sukienka w kwiatki z H&M.


* Neonowy top.

* Cudowna bluzeczka Dorothy Perkins.


* Bardzo luźna szara bluzeczka. Fajnie wygląda noszona na jedno ramię. :)


* Czarna spódniczka


* Czarna bluzeczka ze srebrną nitką. 


* Na koniec coś z czego jestem najbardziej zadowolona - Koszula z ozdobnym kołnierzem i klapkami od kieszeni. ;) Jak wiadomo ozdobne kołnierze są nadal modne. Jest trochę za duża, ale mam na nią sposób. Będzie fajne wyglądała z kolorowymi spodniami. :)


To już wszystkie ciuchowe zakupy. ;)
Co Wam się najbardziej podoba?

Lubicie kupować z sh? Jak wygląda Wasza największa perełka?
Co ostatnio sobie kupiłyście?


Ja zmykam do łóżeczka, buziaki!

77 komentarzy:

  1. Ale dużo ciuchów! Gdybym tylko miała z co najmniej 300zł też bym wyszła z tyloma ciuchami.;p
    Najbardziej spodobały mi się koszula, spodnie koralowe, sukienka w kokardki, klapki, bluzka z F&F, zresztą wszystko jest super!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne ubrania !! :) i to z sh?kurdę u mnie w sh nic nie ma:/ chodzisz rano, wtedy najlepiej coś znaleźć? bo może jest na to jakiś sposób ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, wszystko z sh oprócz spodni i butów. byłam drugiego dnia od dostawy jakąś godzinę po otwarciu :)

      Usuń
  3. Jak Ty trafiasz na takie niskie ceny?! :D
    Cudne kolorki spodni, w szczególności ten seledynowy. :)
    Fakt, faceci nas nie rozumieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widocznie mam szczęście. ;))
      w spodniach jestem zakochana! :D a faceci są po prostu inni.. hihi :D

      Usuń
  4. ja akurat dzisiaj upolowałam 2 krótkie sweterki na krótki rękawek, moje pierwsze łupy :D muszę zacząć odwiedzać sh częściej, bo na prawdę można coś upolować ;-)
    a ciuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kochana same cudowności :)

    Klapki widziałam u mnie identyczne ale nie było rozmiaru oczywiście ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  6. eee doczytałam już;p To nie dla mnie chyba że jesteś z Warszawy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie wszystkie enialne! UDane zakupki widze ;) Buziak, zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochalam sie w tych spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też kocham kupować spodnie też mam ich bardzo dużo a wciąż wypatruję jakieś jakich jeszcze nie mam :) więc znam to :) a co sh to również lubię :) no i muszę przyznać że świetne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że mnie rozumiesz w kwestii zakupów spodni. :)

      Usuń
  10. spodnie! pierwsze, drugie... i trzecie - wszystkie leżą na Tobie super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ufff najpierw myślałam to co Twój narzeczony ale jeśli większość jest z sh to nie powinien się dziwić że to kupiłaś :D mi się podoba najbardziej ta bluzka z New Looka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko bym chętnie zabrała :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tak samo ;) Ale niektórych ciuchów po prostu nie da się nie kupić ;p Fajne zakupy ;) Najbardziej podoba mi się ostatnia koszula i ta bluzeczka Dorothy Perkins :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie tregginsy :)

    obserwuję i zapraszam do mnie: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja zazdroszczę dziewczyną które potrafią 'polować' w sh! ja kompletnie nie mam do tego talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. KObieto, ale masz nogi, bosko wyglądasz w tregginsach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to usłyszeć. ;) a raczej przeczytać :D

      Usuń
  18. świetne spodnie, posiadam prawie takie same jak te jeansowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zielone tregginsy są megaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  20. JEzu dziewczyno masz nogi jak marzenie w tych spodniach :/ oddaj mi! :D ja mam krótkie krzywe kolumny... :<

    OdpowiedzUsuń
  21. super zakupy, zwłaszcza spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze Ci wszystkich spodni! boskie!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka w kokardki i groszki jest przeurocza 8)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie masz długaśne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na szczęście nie choruje na spodnio-manię;) ale mam słabość do spódniczek, butów,
    torebek;( z którą walczę! Ładnie Ci w tych spodenkach, ja niestety dobrze wyglądam tylko w ciemnych dzinsach. A może to i lepiej, bo 2 pary mi wystarczają;) Ciuszki z sh bardzo kobiece, lekkie> Dodałam bloga do obs. i z niecierpliwością czekam na fotki w tych ciuszkach;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na szczęście nie choruje na spodnio-manię;) ale mam słabość do spódniczek, butów,
    torebek;( z którą walczę! Ładnie Ci w tych spodenkach, ja niestety dobrze wyglądam tylko w ciemnych dzinsach. A może to i lepiej, bo 2 pary mi wystarczają;) Ciuszki z sh bardzo kobiece, lekkie> Dodałam bloga do obs. i z niecierpliwością czekam na fotki w tych ciuszkach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. tregginsy mają piękne kolory, zazdroszczę takich łupów z sh- wszystke ciuszki super :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy, spodnie są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory spodni są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnia koszula jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupy :D Kolorowe spodnie cudnie wyglądają i masz do nich idealną figure :D

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula ze zdobionym kołnierzem świetna!!

    zapraszam do siebie - cortinabloog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. koszula ze zdobionym kołnierzem świetna :) !!

    zapraszam do siebie - cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorowe tregginsy są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatni koszula naprawdę wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. spodnie i ostatnia koszula jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne łupy :) Ja też uwielbiam SH, do moich ulubionych rzeczy stamtąd należą m.in fioletowa marynarka, koszula pół biała pół czarna z transparentnymi rękawami, koszula złota, złoty sweter, trampki na platformach, jeansowa koszula od Calvina Kleina z Jackiem Danielsem na plecach, białe tregginsy.. Większość tych rzeczy można sobie pooglądać u mnie w ostatnich postach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za komentarz:) Niezłe łupy ;) Spodnie są genialne, super kolorki!
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham kolory,a Ty je reprezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne zakupy :) wszystko mi sie podoba - oj za mna tez wystawy krzycza - wejdz !!!i kup mnie:))) no i co robic????
    jesli masz ochote to mozemy obserwowac? pozdrawiam cieplutko pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff... myślałam, że tylko do mnie wszystko mówi 'kup mnie! ' :)

      Usuń
  41. mam tak samo ;) większość rzeczy mówi zawsze do mnie "mamo!" :D
    kolory spodni powalające ;)

    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. sukienka w kokardki jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  43. Cała moja kolekcja lakierów do paznokci jest we wcześniejszym wpisie:) Teraz pokazałam lakiery z mojej ulubionej firmy Flormar :)

    Na moim blogu znajdziesz też rozdanie, więc serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hahah no ja też tak mam że ciuszki na mnie patrzą i nie umiem im odmówić:D:D:D no masakra:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Niezłe zdobycze z sh. Też lubię coś tam wyszukiwać bo zawsze można znaleźć niepowtarzalną rzecz;) Najlepsza jest ta koszula i bluzeczka Dorothy Perkins;) Rewelka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. ekstra łowy ! ;) zwłaszcza kolorowe rureczki , które ubóstwiam mi sie udało upolować jeszcze taniej bo za 39 zl nowe ;) bardzo ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się strasznie takie spodnie podobają :) Są wygodne i fajnie leżą :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. sukienka w kokardki mnie oczarowała <3

    OdpowiedzUsuń
  49. sukienka w kokardki mnie oczarowała

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne są te spodnie. Idealne na lato. Kolory i cienki materiał bomba !!! Takich szukam;]
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  51. również uwielbiam second handy, zawsze można znaleźć tam coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  52. fajna sukienka z h&m i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  53. SUKIENECZKA W GROCHY BOSKA!!!!!!wg udane zakupy KOchana!OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń
  54. no tak , chyba każda z nas tak ma że rzeczy mówią po prostu do nas :)
    ja też często kupuje ciuszki w sh :)
    obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I like your colourful pants!! they look so good on you! u have gourgeous legs!

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna koszula i ta luźna, szara bluzka;))

    OdpowiedzUsuń