12/09/2012

Nowości #29 - Rossman, Takko i Second Hand.

Dziś przygotowałam dla Was post z zakupami i prezentem mikołajkowym od mojego chłopaka. Wiecie co? Myślałam i cieszyłam się w sumie z tego, że Rossmanowska promocja -40% na kolorówkę mnie 'nie wzięła'. Wmawiałam sobie, że przecież wszystko mam i nic mi nie potrzeba, ale... jednak się skusiłam. :D Silna wola nie wytrzymała i kupiłam kilka rzeczy. W sumie taka oferta daje możliwość przetestowania droższych rzeczy, których byśmy sobie w normalnej cenie nie kupiły. Mój wybór padł na podkład Rimmela Wake My Up. Jego cena normalna to 40 zł, dla mnie trochę dużo. :) Na Rimmela bym się nigdy nie skusiła w jego oryginalnej cenie, poza tym, lubię podkład Catrice za 25 zł. Jednak po odjęciu 40% kosztował on ok.  24 zł, czyli taką kwotę mogłam na niego przeznaczyć. Ogólnie, to trochę boję się testować droższe podkłady, bo jeśli dobiorę zły kolor, czy po prostu się u mnie nie sprawdzi, to jednak pieniądze wyrzucę w błoto, a mogłabym je przeznaczyć na coś innego. 



Kolejnym produktem jest odżywka do paznokci z Lovely, która za zadanie ma nawilżyć paznokcie i skórki. Kosztowała ok. 4 zł.


Pomadka Lovely w cenie ok. 5,50 zł w numerku 04. W rzeczywistości ma piękny, soczysty, różowy kolor, nie wiem dlaczego aparat go nie oddał. :(:( Ma fajny zapach. :)


Lakier wibo w numerku 355, cena ok. 3 zł. Kolorek dość fajnie wygląda na paznokciach, ale nie jest zbyt trwały.


Jeden z moich ulubionych tuszy - wibo Growing Lashes, cena ok. 5,50 zł. Recenzja tuszu TU


Dorwałam też korektor z firmy Lovely. Nie mam dużego doświadczenia w korektorach, używam ich sporadycznie. Ten kosztował ok. 5, 50 zł. Fajnie maskuje, to, co ma maskować. Ma pędzelek, łatwo się go nakłada. Mój jest w kolorze 1, czyli jasnym. 


Wiele z Was zachwalało mój sweterek z Takko, który pojawił się w ostatnim outficie. Sweterek jest cudowny, bardzo go lubię, dlatego jako prezent na Mikołajki zachciałam jeszcze jego inny kolor. :) Miałam zniżki na m.in. -30%, więc kosztowały one mojego chłopaka ok. 30 zł. Wybrałam dwa kolory: beżowy i czarny. Beż cudownie wygląda ze złotem, już go nosiłam w takim wydaniu, postaram się również pokazać go na blogu. Do czarnego mam zamiar naszyć ćwieki stożki, ale jeszcze się zastanawiam. :)


Jak mogłyście zauważyć, ostatnio nie pojawiają się haule z sh. Dlaczego? Dlatego, że ostatnio w ogóle tam nie zachodzę, a jeśli już zajdę, to nie chce mi się szukać nic. Wierzycie w to? :D Po prostu widzę, że mam masę ciuchów i kolejnych nie mam już gdzie wepchnąć. Moja szafa jest mała, więc i tak już kawałek półki zabrałam babci, nawet 2 swetry wepchnęłam do siostry. Ostatnio więcej mi przybyło biżuterii niż ubrań. :) W szafie zarywam wieszaki od nadmiaru marynarek, więc czas chyba skończyć z zakupami, chyba, że znajdę jakąś perełkę, to może gdzieś ją wcisnę, albo zrobię wymianę, coś oddaję na sprzedaż, dzięki temu nowa rzecz ma swoje miejsce. :) Niedawno mama mnie wyciągnęła do sh i kupiłam tylko koszulę w panterkę za 7 zł, była zniżka 50%. :) O koszuli marzyłam na prawdę długo, ale nigdy takowa nie mogła wpaść w moje ręce. Teraz nawet jej nie szukałam, sama mnie zauważyła. :) Nie wygląda ona ciekawie na wieszaku, bo jest dość duża, ale spięta paskiem i ze złotą kolią wygląda świetnie, będzie idealna do beżowych rurek.


 Niestety aparat mi wariował, dlatego nie wszystkie kolory są dobrze oddane. :( To już wszystkie moje zakupy. A Wy co ostatnio kupiłyście? Dopadł Was Rossmanowski szał? :) Co dorwałyście?

Poniżej jeszcze piosenka dla Was. W ostatnim czasie bardzo dużo jej słucham, strasznie mi się podoba.


Miłej niedzieli życzę :)

33 komentarze:

  1. No Kochana ta panterka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na Sh bardzo fajne zakupy, w moim mieście to są bardziej lumpeksy, gdzie nic ciekawego znaleźć nie można. Widzę, ze masz identyczne podejście do podkładów co ja. :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje łowy w Rossmannie nie były udane ;/ no ale...kiedyś to sobie odbiję :) kurcze też miałam te zniżki do takko, a przez to że jestem chora nie mogłam z nich skorzystać ;/ a też chciałam taki sweterek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam pomadkę lovely na Rossmanowej promocji, tylko kolorek 06 :)
    ciekawa jestem jak sie spisze ten podkład, mam nadzieję, że niebawem coś o nim napiszesz:)
    świetna ta panterkowa koszula! :)
    buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze się zejdzie, zanim przetestuję ten podkład, najpierw chcę zużyć połowę Catrice, bo tyle mi zostało, a ostatnio podkładu na co dzień nie używam, więc musisz poczekać. :(

      Usuń
    2. okej, więc poczekam, bo jestem ciekawa jak się spisze, jak tam będzie z kryciem ;)

      Usuń
  6. Kurcze, u mnie w Takko te swetry rozeszły się pierwszego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  7. czaję się na tusz, ale chyba czekam na promocję ! :D mimo, że jest tani to mam obawy, ze u mnie się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne sweterki! ;) http://mekstyle.blogspot.com/ zapraszamy! ♥ obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe :>

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywalas juz tego podkladu? bo ja czytalam ze mocno zapycha i potem dziewczyny maja problemy ze skora! ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blog < 333

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ładne i pewnie ciepłe sweterki *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna ta koszula ♥.♥ na Wake me up się czaję :) a tusz uwielbiam ♥ buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Preparaty do paznokci z Lovely są świetne, uwielbiam ten przyspieszający ich wzrost;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te sweterki ;d Czekam na recenzję podkładu! ;d Poinformuj mnie jeśli coś tu dodasz na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam obok siebie Takko, ale nigdy tam nie zachodzę, może zacznę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci szczerze, że ja za każdym razem robiłam tatuaż w miejscu, w którym istniało potencjalne zagrożenie, że skończę na fotelu zalewając się łzami. Punkty takie to np. żebra, mostek i wszelkie "kościopodobne" miejsca. :) Mam dość wysoki próg bólu - przyznam, że niektóre z nich bolały, ale nie na tyle, żebym była w stanie powiedzieć: Ból jest zbyt duży, abym mogła zrobić kolejny tatuaż...

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się bardzo podoba ten kolor szminki który wyszedł na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mało kto się oparł promocji -40% to genialny czas na wypróbowanie droższych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten podkład, świetnie kryje i zlewa się z cerą, polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. tego podkładu osobiście nie lubię, ale reszta bardzo mi się podoba ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zakupy :) mam ten sam lakier z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula świetna! bardzo lubię motyw panterki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcialabym wyprobowac tego rimmela, uwielbiam te kosmetyki a ten podklad jeszcze nie wpadl w moje rece..:) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń