8/18/2013

Stylizacja: Sukienka w muszle i koralowce za 12 zl z sh :)

Wreszcie pojawia się nowy post, wreszcie jest stylizacja i wreszcie zajrzałam do blogowego świata, ale tylko na moment.. :(:( Przez ostatni tydzień miałam sporo na głowie, gdyż postanowiliśmy z moim Narzeczonym razem zamieszkać. Wynajęcie mieszkania, zakupy do niego, meblowanie, sprzątanie, malowanie zajęło nam sporo czasu, ale już skończyliśmy i możemy się cieszyć chwilami spędzonymi razem. Teraz czeka nas dużo nauki: gotowanie obiadów i rozsądne gospodarowanie pieniędzmi. ;) Jak na razie wszystko się układa tak, jak powinno. ;) Aaa no i regularnie robią brzuszki od początku sierpnia i są już malutkie efekty :):):)
Przechodząc do stylizacji: sukienkę, którą mam na sobie moja mama kupiła dla mnie w sh. Jest w firmy Atmosphere i kosztowała na przecenie 50% 12 zł. Miała dziurę pod gumką, ale w kilka sekund ją zaszyłam. :) Sukienka mnie niestety bardzo pogrubia, no ale co zrobić, bardzo mi się podoba, Ukochanemu również. Do sukienki dobrałam bransoletki, które kiedyś kupiłam w jakimś sh, były w komplecie, są z H&M. Kopertówka jest również z sh, kupiona za 2 zł a buty kupione na rynku za 35 zł. :) 



Mam nadzieję, ze taka zwykła stylizacja z niezwykłą sukienką Wam się spodoba. ;) Ja już uciekam, bo zaraz odwiedza nas moja teściowa ze szwagierką, trzeba przygotować jakieś jedzonko, miłego dnia! :):)


19 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie w tej sukieneczce, bardzo udana sesja;-) i wcale nie pogrubia

    OdpowiedzUsuń
  2. I sukienka piękna i Twoje fantastycznie długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy bede miała takie włosy? :P zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, chociaż kolor nie letni to motyw jak najbardziej tak:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukieneczka ma przepiękny wzór, zauroczona nią jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka :)
    gratuluję i powodzenia :) planujecie już ślub?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, sukienka jest fenomenalna :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam pogrubia :) ładnie wyglądasz w niej! Pasują te kolorki to Twojej twarzy i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka :) Ślicznie w niej wyglądasz :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczniutko w niej wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę nie tej sukienki, ale mieszkania ze swoim narzeczonym ;))

    OdpowiedzUsuń