8/11/2013

Powrót do - smaków z dzieciństwa... :)

Cześć! Dziś przeglądając zszywkę natknęłam się na zdjęcie lodów o których totalnie zapomniałam a namiętnie jadłam je w dzieciństwie. Teraz co prawda ich już nigdzie nie widziałam, ale ich smak czuję nadal :) Pomyślałam, że fajnie będzie zrobić post z na temat smaków z dzieciństwa. Napisałam Wam o tym na facebooku i rozpoczęło się wielkie przypominanie tego, co jadłyśmy, czym się bawiłyśmy i co oglądałyśmy będąc dziećmi. Jedna z dziewczyn wpadła na pomysł, żebym ten post podzieliła na kilka serii: jedzenie, zabawy, zabawki, filmy i gadżety z lat 90. :) W związku z tym, że blog czyta wiele młodych osób, które nie koniecznie pamiętają te czasy, będą mogły zobaczyć, jak lubiłyśmy spędzać czas i co nam baadzo smakowało, co niekoniecznie już teraz można dostać w sklepach (z niektórymi wyjątkami oczywiście). Może starsze czytelniczki też zaproponują coś od siebie? :) Taki post to miła odskocznia, fajnie czasem wrócić do dawnych lat. :)

W pamięci utkwiły nam te smakołyki..



A Wy co pamiętacie z czasów dzieciństwa? Co lubiłyście zajadać? :) Co powiecie na kolejne serie takiego postu? 
Jaki pamiętacie zabawki, filmy, zabawy, gadżety np. kulki na szprychy od roweru. :D Czekam na Wasze propozycje, które na pewno znajdą się w kolejnych postach. :)

Dziękuję wielu dziewczynom, które pomogły mi stworzyć ten post. ♥
Zdjęcia są z grafiki google.

Buziaki!

Przez najbliższe 40h super ceny na Romwe!
Kliknij w link:  http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?wn




31 komentarzy:

  1. Ooo matko, zafundowałaś mi niezły powrót do przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te galaretki 'Makarena' widziałam jak byłam teraz na wakacjach, u nas pewnie też są :D
    a większość - mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje jeszcze Dumli i Monster Munch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściągnęłam ich zdjęcia a zapomniałam dodać.. :(

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zappy, Bambino, Turbo, Shocki, Makarena - to są smaki dzieciństwa ;) uwielbiam już tą serię :D dzięki Tobie wróciłam w te beztroskie czasy bez problemów i trosk dnia dzisiejszego :D pamiętam jeszcze Chipys Chio Chips ;D

    Tak jak Moniś to też widuję te galaretki jeszcze np w Polo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie wszystko pamiętam :) uwielbiałam gwiazdki z MilkyWay, Vibovit- oczywiście wersja wciąganie na sucho :D i te lody, które wrzuciłaś na FB :)
    z bajek, filmów itp to oglądałam Denvera, smurfy, muminki, gumisie, czarodziejki z księżyca, power rangers, póżniej DR Quinn, peruwiański serial Luz María
    a z zabawek, gadżetów to chyba każdy zbierał ludki z kinder niespodzianek, jojo, guma do skakania, figurki z chipsów http://gameplay.pl/galeria/ilustracja/68_65192052.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, ja najbardziej pamiętam te bransoletki i czekotubki, z dzieciństwem kojarzą mi się jeszcze dumle i chrupki duszki ;) Bardzo fajny pomysł na wpis, miło tak czasem powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. korsarze jadam i dziś :D a gwiazdki były boskie ale lata już ich nie widziałam z PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korsarze też jem jeszcze teraz, fajnie, że można je jeszcze kupić :)

      Usuń
  9. Biesiadne <3 i pudrowe cukierki <3 no i Dumle, ktore jeszcze z rok temu widzialam, a teraz juz nigdzie (slyszalam, ze w Piotrze i Pawle sa batony Dumle, ale to nie w naszym miescie oczywiscie :d)... A pamietasz moze Cheetosy o smaku zielonej cebulki, takie w ksztalcie malutkich pileczek? Bylo ich mnostwo w opakowaniu i do dzis wspominam ich smak. Chyba najlepsze Cheetosy na swiecie.. :(
    Ja co prawda troche mlodsza, ale i tak smaki z dziecinstwa wspominam podobnie, bo wiekszosc z tych pamietam :D

    Lentilky, Kinder Chocolate (te z chlopczykiem :D), Maczugi, draze Korsarz, Flipsy, lody Zapp, te gumy rozpuszczalne, ryz preparowany, Snacki do smazenia, galaretki Makarena i oczywiscie Tic Taci i Mr Snaki - te rzeczy na szczescie nadal u nas sa :) chociaz to juz i tak nie jest to samo, teraz wszystko dwa razy drozsze i nie ma juz tej radosci z kupienia i jedzenia, no ale :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, rewelacyjne były! Całkowicie o nich zapomniałam w tym poście, ale bym je zjadła :(:(

      Usuń
    2. Ja sobie o nich od czasu do czasu przypominam ciagle, one i Dumle to chyba moi faworyci, za ktorymi tesknie najbardziej :D
      A co do lodow Zapp, bo widzialam, ze nigdzie nie mozesz ich znalezc - mi sie wydaje, ze widzialam je w kilku sklepach, ale pewna nie jestem... W kazdym razie ze dwa miesiace temu kupowalam go w sklepie na przeciwko starego basenu, ten taki wiekszy, nie pamietam nazwy :P

      Usuń
  10. Bambino, Biesiadne, Maczugi, Magic Starsy, Snickers, Zappy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem dzieckiem '89 i pamiętam wszystko :D Ahh to były piękne czasy! :)) Snaki bekonowe dzieliłam na części :D a za Magic Stars mogłabym dać sobie obciąć rękę :D niech wrócą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też je dzieliłam na części! :D :D O gwiazdkach możemy pomarzyć :(

      Usuń
  12. większość z tych rzeczy nadal można dostać w sklepie... Brakuje tu tylko listków airfresh[ nie pamiętam nazwy tego miętowego cudeńska co kładło się listek na język i on się rozpuszczał ;_______;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o to, żebym pokazywała to, czego nie ma już sklepach -.- Chodzi po prostu o smaki z dzieciństwa, część z nich na szczęście jest jeszcze dostępna. :)

      Usuń
  13. Szkoda,że połowę z tych rzeczy już nie można kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj kochana! Od dłuższego czasu obserwuje Twój blog i bardzo mi się podoba. Założyłam dziś swojego, ponieważ Ty mnie zainspirowałaś tym właśnie blogiem. Bardzo dobrze piszesz i mamy trochę wspólnego, ponieważ ja po zakończeniu Lo, też chcę iść Smaki właśnie na takie studia jak Ty. Smaki z dzieciństwa- fajny pomysł;) Osobiście pamiętam, że byłam uzależniona od 'biesiadnych' :D + zapraszam na mojego bloga, który działa dopiero od kilka godzin:D Mam nadzieję, że będę mogła się zwrócić do Ciebie z jakimś blogowym problemem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Jest mi niezmiernie miło, że przyczyniłam się w jakiś sposób do tego, żebyś założyła blog. :) Jasne, jak tylko będę mogła, to pomogę. :) A na Twój blog zajrzę, jak tylko uporam się z przeprowadzką, buźka! :):)

      Usuń
  15. skad ja to wszystko znam! :) dobrze, ze jeszcze wiekszosc mozna kupic i poczuc sie jak kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooże wszystkie te słodycze jadłam :D Najbardziej tęsknię za gwiazdkami Magic Star i tymi żelkami Mararena - jeśli dobrze widzę nazwę :P

    OdpowiedzUsuń