8/29/2015

Nowości #60

Dobry wieczór. Ostatnio na Facebooku i Instagramie wspominałam Wam, że jadę do Warszawy odwiedzić moją siostrę, przy okazji zrobiliśmy zakupy w Arkadii i w Ikei. Obkupiłam się zarówno ja, jak i mój mąż. W Ikei kupiliśmy tylko kilka rzeczy dla siebie, resztę dla mojej siostry, zrobiliśmy jej w prezencie wyprawkę do mieszkania, ale już tego pokazywać nie będę, bo ona ma te rzeczy u siebie. Chciałam Wam swoje zakupy pokazać w formie filmiku, nawet dziś nagrałam go, ale niestety jakość była niezadowalająca, do tego dźwięk był ledwie słyszalny.. Dlatego też są zdjęcia. Zapraszam. :)



Na początek biżuteria, w Sinsay'u bardzo spodobały mi się dwa naszyjniki, miałam problem z wyborem, dlatego wzięłam dwa. Naszyjniki idealnie będą pasowały do bluzek, które kupiłam. Kolorowy naszyjnik kosztował 25 zł a srebrny 30 zł. Niesamowicie mi się podobają!


Podczas tych zakupów postawiłam sobie cel: szukanie prostych i jednolitych, luźnych bluzek. Prawie wszystkie takie są, oprócz tej w paski, którą kupiłam w Reserved za 30 zł. Kolejne bluzki, czyli czarna i beżowa to bluzki z H&M, kosztują 40 zł za sztukę, mam już taką samą, ale w kolorze szarym, bardzo lubię je nosić, dlatego kupiłam inne kolory. Czarna wygląda bosko z kolorowym naszyjnikiem, już przymierzyłam. :) Niebieska bluzka jest z Sinsay, kosztowała 20 zł, to taki luźny 'zwyklak'. Ostatnia bluzka to taki grafitowy melanż, jest z Diverse'a i kosztowała po przecenie -35% ok. 30 zł. 


Na zdjęciu poniżej widzicie szalik, który niesamowicie mnie zauroczył! Kupiłam go w Croppie, aktualnie trwa promocja -40% z kodem z Facebooka, kosztował 25 zł. Szalik jest duży i przyjemny. Jak za Croppem nie przepadam, tak ten szalik mnie całkowicie w sobie rozkochał. Obok szalika jest czapka, którą sobie do niego dobrałam. Pochodzi ona z Sinsay, kosztowała 20 zł, jest przeplatana srebrną nitką, jest po prostu urocza. :)


Będąc w Arkadii usilnie szukałam fajnych spodni z wysokim stanem, byłam z siostrą chyba w pięciu sklepach i nic... Dopiero w Tally Weil znalazłam to, co chciałam, ze sklepu wyszłam z trzema parami spodni. Na spodnie była promocja -20%, więc udało się zapłacić trochę taniej. Najbardziej zadowolona jestem ze spodni po lewej stronie, na nogawkach mają dziurę i zadarcia, tył jest natomiast gładki, kosztowały 140 zł. Spodnie obok są gładkie, nie posiadają dziur itp, jedyne to, co je wyróżnia, to ćwieki na kieszonkach z przodu i z tyłu. Spodnie wydają się być z porządnego materiały i kosztowały 160 zł - 20% oczywiście. Ostatnimi spodniami, jakie kupiłam, są klasyczne czarne rurki, z wysokim stanem oczywiście, kosztowały 80 zł.


Przy okazji tego postu, pokażę Wam też marynarkę, którą kupiłam jeszcze przed ślubem, miałam założyć ją w razie deszczu na suknię ślubną, ale nie miałam takiej potrzeby. Marynarka jest z Reserved, kosztowała 150 zł, wygląda świetnie zarówno z jeansami, jak i z eleganckimi sukienkami. 


Dość dawno nie pokazywałam żadnych zakupów z lumpeksów, bo szczerze mówiąc, to nie wynajduję tam ostatnio nic ciekawego.. W ręce wpadły mi tylko dwie rzeczy: włochaty sweterek H&M za 5 zł, będzie idealnie wyglądał z tymi rurkami z dziurami i torebka, która podobała mi się w sklepie, a teraz sama nie wiem, co o niej myśleć.. Kosztowała tylko 10 zł, więc jeśli nie będę jej nosić, to dużo pieniędzy nie stracę. 


Na koniec zostawiam Wam zakupy z Ikei, tak, jak wspominałam, jest tego niewiele. Mój szał na Ikeę już dawno się uspokoił, szalałam, jak byłam tam pierwszy raz, nakupowałam sporo ozdób do mieszkania, teraz kupiłam tylko to, co faktycznie było nam potrzebne. Jeśli będziemy mieć większe mieszanie, to na pewno wybierzemy się na większe zakupy, bo jeśli chodzi o wystrój mieszkania, to ten sklep ma na prawdę świetny asortyment! W Ikei kupiliśmy lustro, ponieważ poprzednie się zbiło, kosztowało 30 zł, trzy bieżniki - każdy po 13 zł, karafkę, którą mam zamiar traktować jako wazon do kwiatów, kosztowała 5 zł, kubeczki po ok. 3 zł. Kupiliśmy też malutką patelnię i podstawki pod gorące naczynia.Będąc przy temacie Ikei, na Facebooku trwa malutki konkurs dla Was.


Co ostatnio sobie kupiłyście ciekawego? 
Ja dawno nie zrobiłam tak dużych zakupów, ale udało się odłożyć na nie trochę pieniędzy.
____________________________________________________________________


                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO


15 komentarzy:

  1. Zaszalałaś 😁 marynarka jest przeboska! Ja dzisiaj byłam na zakupach ale kupiłam tylko kurtkę w pepco. Reszta zakupów dla Antoska. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już chyba jest, jak jest się mamą, mało zakupów dla siebie a dużo dla dziecka. :)

      Usuń
  2. Biżuteria piękna :) A to lusterko z Ikei chodzi za mną od dłuższego czasu już :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria piękna zwłaszcza ta we wszystkich kolorach tęczy :D ja dzisiaj zaopatrzyłam się w swoją pierwszą mineralną kolorówkę. Jeśli natomiast chodzi o odzież to miałam okazję zaszaleć w zeszłym miesiącu kupując dla siebie i synka kreację na wesele :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mineralnej kolorówki mam cień i róże, jestem zadowolona. :) Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Biżuteria bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zaszalałaś :) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy! Hmm, spodnie często trudno znaleźć, ale Tobie w końcu się udało! ;-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo mi się podoba :) świetne nowości :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj przeglądałam nowy katalog z Ikei i jak zwykle kilka rzeczy bardzo mi się spodbało. Szkoda, że mam do tego sklepu tak daleko. Fajne zakupy zrobiłaś :) Ja kilka tygodni temu kupiłam w lumpeksie fajne rzeczy na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Ewelinka! :*
    Tak mnie dawno tu nie było... natłoki pierwszych dni szkolnych i wypad na Mazury uniemożliwił mi śledzenie wszelkich aktualności i tak na bieżąco ogarniam ig i fb, więc to i tak wyczyn. :D Ale dzisiaj jako cel postawiłam sobie odwiedziny na Twoim blogu i jeszcze takim jednym, bo tak się składa, że jestem stałym bywalcem dwóch blogów, obie ich autorki poznane na instagramie przez zupełny przypadek! :D A! No jeszcze śledzę blog Rafała, ale to się nie liczy w tym przypadku. ;p
    Przechodząc do meritum... gratuluję zakupów, widać, że udane! :D Naszyjniki - poryw serca, czekam na jakąś sesję z użyciem jednego z nich w roli głównej, liczę na portrety żeby wyeksponować ich urok i pokazać przy okazji Twoją piękną twarz i cudne włosy. :) Koszulki takie zwykłe, ale sama lubię, bo do wszystkiego pasują. :) Fanką szalików i czapek nie jestem, nienawidzę tego kupować, bo po prostu nie wiem w czym mi dobrze, ale u kogoś jak najbardziej mogę podziwiać, szalik jest super i będzie do Ciebie na pewno pasował. :) Wszystkie 3 pary spodni mi się podobają, te z przetarciami zdecydowanie najbardziej. :) Marynarka bardzo ładna i elegancka. :) Sweterek też ładny. :) TORBA! Kocham torby! Kocham ten kolor! No CUDO po prostu, zakochałam się, to mój ulubiony Twój zakup z tego dnia, już nie wspomnę o fantastycznej cenie! :D Jesteś królową sh! :D Te kubeczki z ikei bardzo lubię, wybrałaś fajne połączenie kolorystyczne. :)
    A co do Twojego pytania do zakupów to ja skromnie w supermarketach - koszulkę z lidla i buty z biedronki, a do tego poluje jeszcze na koszulę jeansową z lidla. ;p Ach! No i kompletuje prezent urodzinowy dla swoich ukochanych maluszków - sióstr ciotecznych, plan jest, czas na realizację, już coś tam mam, bo upolowałam zabawki do kąpieli - to jedne z ich ulubionych, więc postanowiłam zainwestować w coś nowego właśnie do kąpieli, postawiłam na tradycyjne rybki, kaczuchy i znalazła się jedna żabka. ;) Mam nadzieję, że dziewczynki będą zadowolone. :D
    Jutro postaram się zmobilizować i jak już ogarnę historię, której mam natłok to wejdę koniecznie w najnowszy post, przejrzę dokładnie i skomentuje! ;) Uciekam pod prysznic i szybko do łóżka! :D Buziaki :*
    Pozdrawiam,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy jak najbardziej udane widzę :) A marynarkę którą kupiłaś przed ślubem masz po prostu boską ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kolorowy naszyjnik! Potwierdzam, jest cudowny. Właśnie wymyślam stylizację na najbliższego posta z kolorowym naszyjnikiem w roli głównej :) Zapraszam :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń