9/04/2015

Z pamiętnika młodej żony | video urywki z naszego ślubu!

Witajcie. Dziś kolejny bardzo ważny dla mnie wpis. Chcę pokazać Wam wideo urywki z naszego ślubu i wesela. Na Instagramie zamieściłam kilka 'zajawek', Wasza reakcja była niesamowita, bardzo mnie zaskoczyła. Jesteście po prostu cudowni! Długo wahałam się nad napisaniem tego wpisu, nad zamieszczeniem filmu, bo jest to jednak prywatna sprawa, ale Wasza reakcja i to, że cały czas jesteście ze mną, sprawiło, że spędziłam kilka godzin nad ucinaniem płyty i jest, 8-minutowy filmik z naszego ślubu i wesela (udało mi się to dzięki Ewelinie, która podpowiedziała mi, w jakim programie mogę to zrobić, bo movie maker nie dał sobie rady). Nie zwracajcie zbyt szczególnej uwagi na montaż, po prostu pocięłam płytę, jest poucinana muzyka, ale ja nie umiem sama nic wstawiać, więc niech jest, jak jest! :) Nie przedłużając, zapraszam Was na urywki naszego ślubnego filmu. Mam nadzieję, że zaspokoję ciekawość wszystkich osób, które tak bardzo tym tematem są zainteresowane. :) Dla nas ta płyta była bardzo emocjonująca, wzruszałam się na niej kilka razy, zwłaszcza w momencie, kiedy w tle słychać wiersz, który napisał dla nas mój tata i odczytał go w Kościele. Miłego oglądania! 



Aktualizacja. Po jakimś czasie postanowiłam zablokować film, przemyślałam sprawę i doszłam do wniosku, że video jest zbyt prywatne, a wszystko zrobiłam zbyt pochopnie, pod wpływem emocji i nalegań. Nie usuwam tego wpisu, jeśli jednak kiedyś zdecyduję się na ponowne upublicznienie go. Dla ciekawskich - na moim instagramie są urywki ze ślubu i wesela. :)

___________________________________________________


AKTUALIZACJA!


Na blogu pojawiły się trzy wpisy z zawieszkami na wódkę, pierwsze to szablon kółeczek, które można przykleić np. do serwetki (te zawieszki miałam na własnym ślubie) - KLIK, szablon z okrągłymi zawieszkami ze wzorem kwiatów - KLIK oraz szablon z prostokątnymi zawieszkami również ze wzorami w kwiaty - KLIKW ślubnej kategorii wpisów, znajdziecie różne inspirujące jak i pomocne teksty np.:  wpis o winietkach, o tym, czy warto mieć je na swoim weselu, zrobiłam też dla Was szablony winietek - KLIKKLIK, wzór ankiet dla gości weselnych - KLIK, pomysł na koszyk ratunkowy SOS do łazienki, dodałam też wpis z harmonogramem ślubnych przygotowań. W kategori tej są również posty na temat załatwiania zespołu weselnego, kamerzysty, fotografa, sali weselnej - pojawiły się pytania, jakie możecie zadać tym osobom przed podpisaniem z nimi umowy, napisałam tekst na temat organizacji wieczoru panieńskiego, o wiązance ślubnej i inspiracjach na kolory przewodnie wesela, o pierwszej przedślubnej wizycie u księdza, pojawił się również protokół przedmałżeński. Na blogu nie brakuje ciekawych i pomocnych postów napisanych z perspektywy młodej żony - np. przesądy, emocje w dniu ślubu, jak ubrać się na przymiarkę sukni ślubnej, niezbędnik panny młodej i inne.



Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO


47 komentarzy:

  1. Piękne momenty, nie da się powstrzymać łez, wzruszenie gwarantowane. Cudownie, a wiersz napisany przez tatę piękny. Pozdrawiam gorąco i życzę wszystkiego co najlepsze Tobie oraz mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersz i u mnie wywołał niesamowite emocje, czekałam na to całą Mszę. Dziękujemy bardzo i również pozdrawiamy. :)

      Usuń
  2. Przepiękny filmik ;) Cudownie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego!!! :-)
    Uwielbiam moment w którym Twój Ukochany Cię widzi i tak cudownie się śmiejesz! Napatrzeć się nie mogę..aż łezka się w oku kręci, no cudni jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. ;*
      Szkoda tylko, że nie jest to nagrane z innej perspektywy, tzn. że kamerzysta nie stoi za mną i nie widać jego miny.. :(

      Usuń
  4. Uwielbiam filmy z weseli i ślubów :)
    Oj parę razy się wzruszyłam, cieszę się, że z nami się nim podzieliłaś; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że Wy jesteście zadowolone! ;*

      Usuń
  5. Cudowny filmik!!! Cały czas miałam uśmiech na twarzy patrząc na Was :) Jesteście Kochani i to w jaki sposób na siebie patrzycie to jakaś magia! Uwielbiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że jest to naprawdę 'wielka miłość..', to jak się kochacie, masz wspaniałego męża, który zapatrzony jest w Ciebie jak w obrazek :D
    cudownie wyglądałaś i na ślubie i na sesji! I jak już wiele osób przede mną zauważyło - masz piękny uśmiech niczym z reklamy Colgate :D
    moment w którym jest pokazana zabawa "Kto..." (z pokazywaniem butów) - REWELACJA :D
    i podsumowując - nawet te kilka chwil, które zamieściłaś wzbudzają wiele pozytywnych emocji, są radosne ale i wzruszające :)
    Gorąco pozdrawiam - typowa_patka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli sam skrót filmu jest taki piękny, to co dopiero on cały! Naprawdę megadzieło. Życzę wiele szczęścia i nieskończonej miłości. Pozdrawiam serdecznie, ;))

    wierna fanka bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się na Was patrzy :) szkoda że taki krótki :D coś wspaniałego a ten wiersz Twojego Taty, samej mi się łza zakręciła. przepięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko byłoby mi tu zamieścić cały film, trwa prawie 4 godziny. :) I tak wydaje mi się, że pokazałam tu za dużo. Na płycie jest nagrane, jak tata czyta, są takie emocje w tym, że szok, on sam o mało się nie rozpłakał. :) Dziękuję!

      Usuń
  9. Cudownie i pięknie! Wspaniale, że się tym z nami podzieliłaś:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Moment wiersza Twojego taty, coś wspaniałego. Gdyby u nas któreś z rodziców napisało wiersz na pewno bym się poryczała ;) Przepiękny filmik ! Po samych waszych minach i gestach widać jak bardzo się kochacie i jak piękny był ten dzień w Waszym życiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam łzy w oczach, ledwo wytrzymałam, żeby nie płakać. Tata mówił, że cały wiersz się trzymał, do momentu jak nie zobaczył mojej prawie płaczącej miny. :D
      Tak, Kochamy się, oby dalej tak było. :)

      Usuń
  11. Powtórzę się co już pisałam na insta. Twój tata baardzo się postarał i zrobił wam najwspanialszą niespodziankę :) Znowu jak słyszę jego słowa to łzy cisną mi się do oczu :) Pięknie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. ;) Nawet moja znajoma mówiła mi, że w Kościele miała łzy w oczach podczas taty wiersza, na pewno jeszcze więcej takich osób było. Do tego na koniec dostał brawa, to było coś niesamowitego! :) Dziękujemy. :)

      Usuń
  12. Wzruszające i piękne momenty :) fantastyczna z Was para!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajjj ten filmik rozkleil mnie na maksa:D Czuc milosc jak cholera i to jest najwazniejsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna końcówka 😍 w ogóle cały filmik cudowny i wzruszający ☺ mieliscie dobrego kamerzystę
    Nasz film wieje PRL-em...ale i tak jest fajny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówka bardzo mi się podoba. :) Niby kamerzysta dobry, ale kilka rzeczy bym w płycie zmieniła, zbyt wiele rzeczy uciął..

      Usuń
  15. Ile milosci w jednym filmiku! Cudownie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już wcześniej oglądałam tę Waszą zabawę oczepinową z podnoszeniem butów, to śmiałam się sama do siebie, świetne to jest <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też się śmiałam w tego filmiku, który mi wysłałaś, to jest świetna zabawa! :)

      Usuń
  17. Przez cały film miałam ciarki na plecach i łzy leciały mi ciurkiem :) Tacy piękni jesteście i życzę Wam jak najwięcej miłości!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ile wzruszeń. ;) Dziękujemy Ci bardzo! :*

      Usuń
  18. Śliczny ślub, wesele. wszystko pięknę ! i ten wiersz... coś cudownego. Mam nadzieję, że za kilka lat mój ślub będzie równie piękny i tak fajnie z pomysłem zaplanowany. Widać, że włożyliście w to nie tylko ogrom pracy,stresu ale też serca:) gratulacje i wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci właśnie życzę! Dziękuję za miłe słowa! :)
      Chciałam wszystko dopiąć na ostatni guzik, nie wszystko z tego, co chcieliśmy, udało się zorganizować, ale i tak jesteśmy szczęśliwi tego dnia, :)

      Usuń
  19. A i tak poza tym to ksiądz, który udzielał Wam ślubu pochodzi z mojej miejscowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo proszę! Nie wiem, skąd on pochodzi, bo ja go za bardzo nie znam, to znajomy ksiądz teściowej i szwagierki, ale Kościół, w którym braliśmy ślub, może poznajesz. :)

      Usuń
  20. Oglądając ten filmik wzruszyłam się :)
    Piękną miałaś suknię
    Życzę wam dużo miłości i wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo ja ciee.. ale super ;) wiersz przepiękny, Wy przepięknie wyglądaliście, zabawa z tymi butami wspaniała!
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :) Wiersz jest na prawdę piękny, tu jest tylko malutki urywek.

      Usuń
  22. Piekny filmik! Czuc ta milosc z daleka. :) Wiersz Taty piekny, slucham go juz ktorys raz i ponownie mam lzy w oczach. :) Cudownie wygladaliscie, a Ty w sukni wygladalas jak ksiezniczka, bajecznie! :) Spoznione ale szczere zyczenia, wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia! Milosci nie musze zyczyc bo macie jej az w zanadrzu. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie, wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia <3 w jakim programie zrobiłaś filmik????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! :)
      Troszkę późno zauważyłam Twój komentarz, mam jednak nadzieję, że moja odpowiedź jeszcze Ci się przyda, używałam programu Adobe Premiere, jednak jest to płatny program, miałam tylko bodajże 30-dniową wersję testową i dzięki temu mogłam 'pociąć' płytę.

      Usuń
  24. CUDOWNY FILM. WZRUSZYŁAM SIĘ PIĘKNY ŚLUB!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie mogę obejrzeć już filmiku :(

    OdpowiedzUsuń