8/23/2015

Poradnik ślubny | ankiety weselne dla gości - dla Was, za darmo!

Ostatni post ze ślubnej serii był o koszyczku ratunkowym, dziś o kolejnym ciekawym dodatku weselnym - o ankietach. Cóż to takiego? Ankiety, to nic innego jak zdania, które mają dokończyć nasi goście. Po co je zrobiliśmy? Po to, aby sprawdzić, jak nasi goście bawią się na weselu, ile czasu nas znają, jakie mają rady na udane małżeństwo. Pomysł jak dla nas był rewelacyjny i sporo osób ankiety wypełniło. 



Pomysł stworzenia w ankiet zrodził się w mojej głowie po przeszukiwaniu inspiracji ślubnych w Internecie. Powiedziałam o tym od razu mojemu mężowi, który stwierdził, że pomysł jest na prawdę fajny i wziął się za tworzenie ankiet. Zrobił je w PhotoShopie i bazował na ankietach znalezionych w internecie, oraz dodał coś od siebie, jak to artysta. :) Ankiety zrobiliśmy tydzień przed ślubem, wydrukowane zostały na sztywniejszym papierze. Wydruk ok. 60 sztuk kosztował nas bodajże 30 zł. Co mieściło się na ankietach. Jak widać na zdjęciu powyżej, na początku chcieliśmy zapytać o dane gościa, który wypełnia ankietę, następnie padło pytanie o to, w jaki sposób dotarł na nasze wesele, chcieliśmy, aby było zabawnie, dlatego znalazły się tam różne środki transportu, m.in. rower, samolot czy statek. Kolejna sprawa to okres czasu, jaki zna nas gość, odpowiedzi padały różne, typu: 'od pampersa'. :) Następne pytania to tak na prawdę meritum ankiety, czyli rady na dobre małżeństwo. Odpowiedzi były zarówno zabawne jak i poważniejsze, takie od serca. Ostatni punkt to skala, która ma określić, jak bawi się gość na naszym weselu - można domyślić się, która liczna była zakreślona, nawet były dopisywane kolejne, i o to właśnie nam chodziło! :)


Czy ankiety się sprawdziły? Jak najbardziej! Zapomnieliśmy tylko o jednej sprawie... Jeśli chcecie mieć ankiety na swoim weselu, to pamiętajcie o pudełku do wrzucania wypełnionych kartek. My o tym zapomnieliśmy, niektórzy goście pytali nas, gdzie mają je włożyć, koniec końców wkładali je do księgi gości, obok swoich wpisów. 


Teraz niespodzianka dla przyszłych panien młodych - jeśli chcecie mieć na swoim weselu taką ankietę, jak nasza, to zapraszam do kontaktu mailowego: ewelinaa_166@wp.pl. Prześlijcie mi Wasze imiona, a ja odeślę Wam gotowy wzór ankiet. Taka propozycja z mojej strony sprawdziła się w przypadku zawieszek na wódkę, do tej pory dostaję Wasze pytania o nie i przesyłam Wam etykietki do druku.


UWAGA! :)

Jeśli chcecie mieć na swoim weselu ładne ankiety, lepszej jakości niż te, które do tej pory były dostępne na blogu, zapraszam na moje konto allegro, gdzie zrobiłam aukcję z dwoma wzorami ankiet i 14 kolorami do wyboru! 

Link -> http://allegro.pl/show_item.php?item=6890362926



AKTUALIZACJA - GRUDZIEŃ 2015

Kochani, bardzo się cieszę, że ankiety tak bardzo cieszyły się powodzeniem wśród Was, dostałam na prawdę dużo maili, wysłaliśmy mnóstwo ankiet. Niestety jakiś czas temu plik zagubił nam się na komputerze, zapewne został usunięty przez przypadek, więc muszę zaprzestać wysyłanie Wam gotowych ankiet. Przepraszam, ale to nie z mojej winy, mam nadzieję, że tym, którym na ankietach zależało, zdążyło z nich skorzystać. :) Jeśli znajdziemy czas na odtworzenie ankiet, to z pewnością to zrobimy!


Na blogu pojawiły się trzy wpisy z zawieszkami na wódkę, pierwsze to szablon kółeczek, które można przykleić np. do serwetki (te zawieszki miałam na własnym ślubie) - KLIK, szablon z okrągłymi zawieszkami ze wzorem kwiatów - KLIK oraz szablon z prostokątnymi zawieszkami również ze wzorami w kwiaty - KLIKW ślubnej kategorii wpisów, znajdziecie różne inspirujące jak i pomocne teksty np.:  wpis o winietkach, o tym, czy warto mieć je na swoim weselu, zrobiłam też dla Was szablony winietek - KLIKKLIK, wzór ankiet dla gości weselnych - KLIK, pomysł na koszyk ratunkowy SOS do łazienki, dodałam też wpis z harmonogramem ślubnych przygotowań. W kategori tej są również posty na temat załatwiania zespołu weselnego, kamerzysty, fotografa, sali weselnej - pojawiły się pytania, jakie możecie zadać tym osobom przed podpisaniem z nimi umowy, napisałam tekst na temat organizacji wieczoru panieńskiego, o wiązance ślubnej i inspiracjach na kolory przewodnie wesela, o pierwszej przedślubnej wizycie u księdza, pojawił się również protokół przedmałżeński. Na blogu nie brakuje ciekawych i pomocnych postów napisanych z perspektywy młodej żony - np. przesądy, emocje w dniu ślubu, jak ubrać się na przymiarkę sukni ślubnej, niezbędnik panny młodej i inne.




Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO



19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł. Mi do ślubu jeszcze daleko, ale brawa za pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam, dziękujemy. :-)

      Usuń
    2. Dostałam również, dziękuję! Wydrukowane na szarym papierze (bo to motyw przewodni całego dekorowania) wygląda świetnie!

      Usuń
  2. Niedlugo calkiem sporo moich kolezanek wychodzi za mąż :-) przekażę im Twojego bloga, bo kurde, przyda się im!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że ciekawy pomysł, sama jeszcze się z takimi ankietami na weselach nigdy nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, spytam narzeczonego co o tym sądzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ankieta fajna, a jeśli chodzi o skalę to pewnie wszyscy zaznaczają 10, nawet jeśli jest inaczej, więc wyrzuciłabym to pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) Sam pomysł super! :)

      Usuń
    2. Przecież to wszystko jest dla zabawy, po to była ona stworzona... ;P Śmieszne odpowiedzi przy tym punkcie były, więc nie żałujemy, że zrobiliśmy skalę. :) Ale rozumiem Wasze zdanie.

      Usuń
  6. ciekawy pomysł :) z tym także się nie spotkałam na żadnym weselu
    my ankiet nie robiliśmy, ale sam fakt że praktycznie wszyscy goście szaleli na parkiecie i brali udział we wszystkich konkursach już był dla nas wskazówką że świetnie się bawią :) byłam na weselu gdzie momentami zostawalam na parkiecie sama z mężem i gości do zabawy wodzirej musial siłą wyciągać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiało być u Was na prawdę świetnie, to najważniejsze. :) U nas też goście się fajnie bawili, na tym nam najbardziej zależało, żeby to goście byli zadowoleni. :)

      Usuń
  7. Nie spotkałam się z tym ale mega mi się podoba :D Nie mogę się doczekać aż będę swoje wesele planować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ankieta jest genialna ;) Chyba pozwolę sobie ściągnąć ten pomysł na swoje wesele.
    Powiedz mi jaki podpis jest przy ocenie 10? Bo nie widać dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisaliśmy tam: "Świetnie się bawię! To wesele zapamiętam na długo!" :)

      Usuń
  9. Spóźniłam się na gotowy wzór, ale myślę, że też skorzystamy z Waszego pomysłu! Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przesłany plik z ankietą i gratuluję pomysłu, ankiety są świetne!!!Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za przesłanie ankiet, winietek i zawieszek.:), z ankietami do tej pory nigdzie się nie spotkałam - bardzo fajny pomysł. Na pewno skorzystam !! Sylwia

    OdpowiedzUsuń