8/17/2015

Poradnik ślubny - Weselny koszyczek ratunkowy SOS dla gości do łazienki.

Łazienkowy koszyczek ratunkowy - zbędny wydatek czy jednak coś, co się przyda? Moim zdaniem zdecydowanie druga opcja!  Na naszym weselu koszyczek się sprawdził, sporo rzeczy z niego zostało użytych. Na żadnym z wesel, na których byłam, tego typu 'gadżetów' nie było, więc chciałam, aby na naszym weselu takie udogodnienie dla gości było. Ja, kiedy idę na wesele, zawsze mam przy sobie np. zapasowe rajstopy, bezbarwny lakier do paznokci, jeśli pójdzie mi oczko w rajstopach, plastry, igłę i nitkę itp., ale ja mam tak zawsze, wolę być w każdej sytuacji zabezpieczona. :) Wiem, że śpiesząc się na wesele można czegoś zapomnieć i wtedy taki koszyczek może okazać się zbawienny. Jesteście ciekawi, co w naszym koszyczku się znalazło?


Koszyczek ratunkowy postawiliśmy w damskiej toalecie, jeśli boicie się, że mogą się do niego dobrać dzieci, warto postawić go gdzieś wysoko, albo przekazać np. do recepcji, z tym, że wtedy na pewno mniej osób z niego skorzysta.

Co może się w nim znaleźć?
* antyperspirant w spray'u,
* grzebień,
* plastry,
* nitki (mogą być dwa kolory: czarna i biała), igła i nożyczki,
* podpaski, tampony,
* gumy do żucia,
* wsuwki, gumki do włosów,
* tabletki typu: apap, stoperan,
* pilniczek do paznokci,
* chusteczki odświeżające,
* patyczki kosmetyczne,
* próbki perfum,
* dwie pary rajstop w rozmiarze 2 i 3,
* mały lakier do włosów,
* woda utleniona,
* krem do rąk,
* bezbarwny lakier do paznokci,
* bibułki matujące.


Bibułek oraz rajstop w naszym koszyczku nie było, zapomnieliśmy o tym, ale na pewno się przydadzą. Ja na własnym weselu bez bibułek matujących bym nie przeżyła, całe szczęście, że miałam je w swoim prywatnym niezbędniku. Jeśli chodzi o koszt takiego koszyczka, całość nas wyszła ok. 100 zł. 



Jeśli macie chęć na swoim weselu wykorzystać ten pomysł, to niżej wklejam wierszyk, który możecie wydrukować na etykietce i przywiązać ją wstążkami do koszyczka, np. tak, jak zrobiłam to ja.

"Państwo Młodzi są rozważni,
więc Niezbędnik Wam serwują.
I niech Gości nic nie drażni,
niech do rana wciąż balują."


Co sądzicie o takim 'gadżecie'? Tak, jak wspominałam wyżej, kilka osób nam mówiło, że koszyczek to na prawdę świetny pomysł, kilku osobom się przydał - to najważniejsze. Na pewno nie żałujemy wydanych na niego 100 zł. :) 

___________________________________________________


AKTUALIZACJA!


Na blogu pojawiły się trzy wpisy z zawieszkami na wódkę, pierwsze to szablon kółeczek, które można przykleić np. do serwetki (te zawieszki miałam na własnym ślubie) - KLIK, szablon z okrągłymi zawieszkami ze wzorem kwiatów - KLIK oraz szablon z prostokątnymi zawieszkami również ze wzorami w kwiaty - KLIKW ślubnej kategorii wpisów, znajdziecie różne inspirujące jak i pomocne teksty np.:  wpis o winietkach, o tym, czy warto mieć je na swoim weselu, zrobiłam też dla Was szablony winietek - KLIKKLIK, wzór ankiet dla gości weselnych - KLIK, pomysł na koszyk ratunkowy SOS do łazienki, dodałam też wpis z harmonogramem ślubnych przygotowań. W kategori tej są również posty na temat załatwiania zespołu weselnego, kamerzysty, fotografa, sali weselnej - pojawiły się pytania, jakie możecie zadać tym osobom przed podpisaniem z nimi umowy, napisałam tekst na temat organizacji wieczoru panieńskiego, o wiązance ślubnej i inspiracjach na kolory przewodnie wesela, o pierwszej przedślubnej wizycie u księdza, pojawił się również protokół przedmałżeński. Na blogu nie brakuje ciekawych i pomocnych postów napisanych z perspektywy młodej żony - np. przesądy, emocje w dniu ślubu, jak ubrać się na przymiarkę sukni ślubnej, niezbędnik panny młodej i inne.




Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO

27 komentarzy:

  1. Pierwszy raz się spotykam z takim pomysłem, ale pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na weselu u kuzyna też był taki koszyczek :D Pod koniec imprezy nic w nim nie zostało, wszystko poszło do wykorzystania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zostało sporo rzeczy, ale były one używane. :)

      Usuń
  3. Ja również nigdy się z nim nie spotkałam. Uważam, że jest to naprawdę przydatny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z "koszykiem ratunkowym" jest świetny... i to nie tylko na wesela :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, na inne imprezy też może się przydać. :)

      Usuń
  5. świetna sprawa. nie widziałam na żadnym weselu takiego rozwiązania - a jest genialnym pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł :) ja na żadnym weselu się z takim mykem nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, ale nie wiem czy na własnym weselu przygotowywałabym coś takiego, jest tyle innych rzeczy do załatwienia i przygotowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... ja robiłam koszyczek dzień przed ślubem, więc to o czymś świadczy. :D Ze wszystkim się na szczęście wyrobiliśmy.

      Usuń
  8. Postanowiłam zacząć się udzielać tutaj teraz, skoro stałam się stałym bywalcem! :D
    Ja mimo swojego wieku byłam lekką ręką na 15-20 weselach i nigdzie się z takim koszyczkiem nie spotkałam, a uważam, że to strzał w 10! Ja też zawsze noszę ze sobą rajstopy, bo nie mam do nich szczęścia.
    Pozdrawiam,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiiitaj Laura, fajnie, że będziesz ze mną nie tylko na Instagramie ale też tu! ;* Ja mam zawsze całą, dużą i wypakowaną torbę przy sobie na weselach, haha -.-

      Usuń
  9. genialny pomysł! JA zawsze na weselach miałam problem z toebkami - chciałam małą, zgrabną, idealną na taką okazję, ale pryzmat tylu godzin sprawiał, że kosmetyczka się napełniała i już nie mieściła do moich małych torebek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie myślę o małych i zgrabnych, bo tam bym nic nie zmieściła, zawsze muszę mieć przy sobie cały ekwipunek. :D Nigdy nie miałam na weselu małej torebeczki.

      Usuń
  10. Włożyłabym jeszcze prezerwatywy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, my zrezygnowaliśmy z tego pomysłu, chociaż mąż do męskiego koszyczka chciał to włożyć dla śmiechu, ale jednak koszyka dla facetów nie robiliśmy. ;)

      Usuń
  11. Kolejna rzecz, która nas łączy - też zawsze mam w torebce wszystko "na wszelki wypadek" :D Ale pomysł jest genialny, już się z tym spotkałam na jednym weselu i u nas na pewno też będzie. Zawartość planujemy podobną - bez próbek perfum, a same leki będą dostępne w recepcji dla bezpieczeństwa :) Podsunęłaś mi pomysł z gumkami do włosów i wsuwkami - o tym nie pomyślałam, więc dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to właśnie ja mam to samo, zawsze mam wypakowaną torebkę, bo przecież parasolka przy +30 stopniach na pewno się przyda, bo może być ulewa, okulary przeciwsłoneczne mam nawet w zimę w torebce, zestaw tabletek, plastry, kremy i mnóstwo innych rzeczy - wszystko zawsze się może przydać, a potem się ludzie dziwią, że moja torebka tonę cegieł warzy. :D
      Próbki miałam akurat w domu, dlatego je dorzuciłam. :) U nas recepcji nie było, dlatego wszystko było w łazience.

      Usuń
  12. Oj taki koszyczek jest obowiązkowy ;) mega pomysł i każda panna młoda powinna mieć coś takiego na swoim weselu :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczek jest dla gości, Panna Młoda musi mieć swój prywatny niezbędnik! O tym może innym razem. :)

      Usuń
  13. Pierwszy raz słyszę o takim koszyczku, ale to jest naprawdę przydatne!
    Ja mam tak jak Ty, że wszędzie nosze ze sobą wszystko - dosłownie. A taki koszyczek na imprezie idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez wypakowanej torebki po brzegi nie mogę się ruszyć z domu, bo przecież zawsze może mnie dorwać migrenowy ból głowy albo złapać deszcz, wszystko muszę mieć! :D

      Usuń
  14. Genialne to, a takie proste :) Dodaję do swojej listy must have na moim weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł ! Spotkałam się z takim koszykiem na jednym weselu, bardzo przydatny gadżet. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł z "Koszykiem ratunkowym" świetny :) wierszyk już odpisałam będzie przed naszym wierszykiem i dopisuję jeszcze nasz:
    "O swych gości dbamy,
    Koszyk ratunkowy Wam udostępniamy"
    imiona P Młodych
    Barabara

    OdpowiedzUsuń