8/13/2015

Asymetryczna sukienka w polnym krajobrazie

Dość dawno nie było na blogu żadnego wpisu. Dlaczego? Ostatnio byłam pochłonięta ślubem, następnie załatwianiem formalności z nim związanych, teraz upały, które dosłownie mnie wykańczają... Nie miałam zapału do napisania postu, czego nie mogę powiedzieć o wcześniejszych, ślubnych wpisach, pisałam je z ogromną ochotą, dlatego, że ten dzień był jeszcze przed nami, teraz już ochłonęłam po wszystkim i zapał na pisanie postów opadł. :) Co do upałów, na całe szczęście ma się po niedzieli ochłodzić, nie mogę się już tego doczekać. W sobotę chcemy na maxa wykorzystać słońce, ponieważ jedziemy na Mazury. :) Będąc w temacie Mazur, poniższe zdjęcia właśnie tam powstały. Tego dnia zapraszaliśmy jeszcze kilkoro gości na wesele. Miałam na sobie sukienkę, którą kupiłam w lumpeksie za ok. 30 zł. Jest asymetryczna i całkiem dobrze się w niej czuję. Do sukienki założyłam sandałki, które mam również z tego sklepu, wyglądały jak nowe, miały jeszcze naklejki na podeszwach, kosztowały 8 zł. 




Sukienka jest wygnieciona przez godzinną jazdę samochodem. :)

Na jakie wpisy macie chęć? 
____________________________________________________________________

                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO


12 komentarzy:

  1. te upały są okropne! czuje sie jak roślinka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się właśnie dziś ogarnęłam trochę i zabrałam za zdjęcia do postów (zobaczymy co z tego wyjdzie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka i włosy cudne!
    pozdrawiam:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba masę osób opuściła motywacja przez te upały :)
    Sukienka jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pieknie wygladasz, podoba mi się ta sukienka, cudnie leży ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio kupiłam już w SH parę łaszków jesiennych :)
    czytałam wszystkie Twoje posty odnośnie ślubu i naprawdę nie mogę się już doczekać swojego :) Ty jako mężatka promieniejesz (oglądam fotki na insta) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci w tej sukience i urocze sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta sukienka! I ten print<3

    OdpowiedzUsuń