8/01/2015

Poradnik ślubny - prezent dla świadków weselnych

Na każdym weselu, na którym miałam okazję być, zawsze obdarowywani są rodzice, dostają kwiaty, kosze czy inne prezenty, mają zadedykowaną piosenkę, a co ze świadkami? Tylko na jednym z wesel zostali oni wyróżnieni i dostali upominek. Szczerze mówiąc, to my nie wyobrażaliśmy sobie, aby nie podziękować świadkom, za to, że byli przy nas w tym dniu i służyli pomocą, troszczyli się, abyśmy zawsze mieli ciepłe danie na talerzu i abym cały czas wyglądała jak najlepiej. Czym obdarowaliśmy naszych świadków?



Świadkowie dostali od nas elegancką, wykonaną z afrykańskiego drewna skrzyneczkę z szufladkami, które wypełnione są ręcznie robionymi pralinkami. Czekoladek jest 24, wykonane są przez belgijskich, francuskich, niemieckich i szwajcarskich czekoladników. Na skrzyneczce można wygrawerować napis, my zdecydowaliśmy się na klasykę: "Dla najlepszych świadków!". Czekoladki możecie dostać w sklepie Chocilissimo, dokładnie TU. Dostępne są również większe skrzyneczki z 36 i 48 pralinkami oraz malutkie z 12 czekoladkami. 


Jak zapakowałam prezent dla świadków? Włożyłam do celofanu czerwone sianko, które można dostać w kwiaciarni, włożyłam skrzyneczkę i całość przewiązałam dużą, czerwoną kokardą.
Nasi świadkowie z upominku byli bardzo zadowoleni. Już jadąc na poprawiny powiedzieli nam, że jedli pralinki i są pyszne oraz, że pięknie wyglądają.


Czekoladki, które widzicie na zdjęciu niżej, różnią się od tych, które są w opakowaniu, ale te też są z Chocolissimo. Do sfotografowania dostałam inne pralinki, ponieważ nie chciałam otwierać papierków w szufladkach, ze względu na to, iż są prezentem. Dokładne zdjęcie czekoladek możecie zobaczyć TU - moje zdjęcia byłyby niepotrzebne, ponieważ te na stronie są dużo ładniejsze. :)


___________________________________________________


AKTUALIZACJA!

Na blogu pojawiły się trzy wpisy z zawieszkami na wódkę, pierwsze to szablon kółeczek, które można przykleić np. do serwetki (te zawieszki miałam na własnym ślubie) - KLIK, szablon z okrągłymi zawieszkami ze wzorem kwiatów - KLIK oraz szablon z prostokątnymi zawieszkami również ze wzorami w kwiaty - KLIKW ślubnej kategorii wpisów, znajdziecie różne inspirujące jak i pomocne teksty np.:  wpis o winietkach, o tym, czy warto mieć je na swoim weselu, zrobiłam też dla Was szablony winietek - KLIKKLIK, wzór ankiet dla gości weselnych - KLIK, pomysł na koszyk ratunkowy SOS do łazienki, dodałam też wpis z harmonogramem ślubnych przygotowań. W kategori tej są również posty na temat załatwiania zespołu weselnego, kamerzysty, fotografa, sali weselnej - pojawiły się pytania, jakie możecie zadać tym osobom przed podpisaniem z nimi umowy, napisałam tekst na temat organizacji wieczoru panieńskiego, o wiązance ślubnej i inspiracjach na kolory przewodnie wesela, o pierwszej przedślubnej wizycie u księdza, pojawił się również protokół przedmałżeński. Na blogu nie brakuje ciekawych i pomocnych postów napisanych z perspektywy młodej żony - np. przesądy, emocje w dniu ślubu, jak ubrać się na przymiarkę sukni ślubnej, niezbędnik panny młodej i inne.




Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO

17 komentarzy:

  1. Fajna skrzyneczka, na żadnym weselu, na którym byłam nie dawało się prezentów świadkom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świadkowie to jedni z najwazniejszych gości, podziekowanie się im należy :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedługo zacznę planować swoje wesele! :D twój blog mi bardzo pomoże! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uwazam, ze podziekowanie dla swiadkow byc powinno :) Podarunek przepiekny!!! Na pewno byli mile zaskoczeni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziękuje się tylko rodzicom, nie spotkałam się nigdy ze specjalnymi podziękowaniami dla świadków :) ale to bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że świadkom jest za co podziękować. :)

      Usuń
  6. My podarowalismy skrzynki na wino z dedykacją i z winem oczywiście ;) plus dla świadkowej miałam bransoletkę z Lilou z grawerem "Dziękujemy! A&A"

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Szkoda, ze ja nie miałam na tyle czasu aby swoje wesele zorganizować tak idealnie. Ale nic nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że nie żałujesz i wesele się udało :)

      Usuń
  8. moi dostali odemnie i meza specjalne medale ale rodzice dostali podobna skrzyneczkę tylko na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem, o jaką skrzyneczkę chodzi, widziałam coś takiego na allegro. :)

      Usuń
  9. ale mi zrobiłaś ochote na słodycze teraz ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, tak czytam Twoje posty o ślubie i muszę przyznać, że miałaś wszystko idealnie dopracowane! Na pewno jak będę w przyszłości planować swój ślub to wrócę do Twoich porad;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ogarnąć wszystko najlepiej jak potrafię. :) Miło, że to zauważyłaś, jednak nie wszystko udało nam się zorganizować, np. nasze inicjały, które mój mąż miał zrobić ze styropianu. :)

      Usuń
  11. Właśnie się zabieram za organizację wesela - Twoje rady chyba mi uratują życie :D niby ślub za 2 lata, a ja się ciąglę orientuję jak to mało czasu ;p

    OdpowiedzUsuń