11/16/2013

tani sposób na czyszczenie biżuterii.

Cześć! Jestem dziś już bardzo zmęczona, po pobudce o 4 rano, więc zapraszam Was na szybciutki post dotyczący tego, jak w szybki i bardzo tani sposób wyczyścić srebrną biżuterię. Sposób na pewno zna wiele z Was, bo znały go już nasze babcie. Ja czyściłam swoją biżuterię zarówno sodą jak i mleczkiem do srebra, które jest dość drogie a daje praktycznie taki sam efekt jak pasta do zębów, do tego mleczko okropnie śmierdzi. Nie polecałabym pasty do czyszczenia biżuterii z cyrkoniami, jakimiś kolorowymi oczkami czy innymi błyskotkami, ponieważ pasta może je zmatowić, a co gorsza może wejść we wszystkie szczeliny, nie czyszczę też biżuterii sztucznej. Używam pasty na bransoletki, łańcuszki i obręcze pierścionków.


Znacie ten sposób? Sprawdza się Wam? Może macie inne metody?


            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

18 komentarzy:

  1. znam ten sposób i nigdy nie próbowałam innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się przyznać,że nie znałam.Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słysze o takim sposobie! na pewno wyprobuje!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wykorzystywałam sodkę do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam ten sposób i u mnie doskonale się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam sprawdzony sposób na czyszczenie srebrnej biżuterii:)
    Małą miseczkę wykładam folią aluminiową aż po brzebi. Wysypuję na nią grubą warstwę soli kuchennej, kładę biżuterię na to i zalewam wrzątkiem. Odstawiam na 30min - 1h i potem wyjmuję wszystko i biżu przepłukuję zimną wodą i wycieram:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś czyściłam tak biżuterię, ale zaniechałam tego. Muszę jednak powrócić do tego sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w życiu bym nie wpadła, ja zawsze do coli wrzucałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O paście do zębów słyszałam :) Ale prawie wcale nie nosze srebrnej biżuterii :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czyszczę sodą kuchenną, u mnie sprawdza się w 100 % :)
    Zajrzyj do mnie :)
    http://firekkefirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze tak robię, nawet ze złotem i nawet z pierścionkami z oczkami ;) Wystarczy pod strumieniem wody poczyścić szczoteczką i wszystko ładnie się wymyje :).
    Dobry patent to też wyścielić miseczke folią aluminiową, nasypać soli, położyć biżuterię i zalać gorącą wodą z czajnika (tak mi się wydaje :P), moja mama tak czasem czyści jak ma jakieś łańcuszki które ciężko wyczyścić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze używam pasty do zębów do czyszczenia mojej biżuterii, oczywiście tak jak zaznaczyłaś tej, w której nie ma żadnych cyrkonii itp :)
    mogłabyś polubić mój fanpage? Jeżeli Ty także posiadasz, to chętnie polubię Twój :) www.facebook.com/berriesfashion

    OdpowiedzUsuń