11/11/2013

stylizacja z czerwonymi rurkami i marynarką w paski

Cześć. Przybywam z nową stylizacją! Ostatnio nie dzieje się u mnie nic ciekawego. W piątek skończyłam spore zlecenie, czyli uszycie 154 par spodni. W sobotę szkoła, na szczęście tylko do ok. 12 a wczoraj odwiedziliśmy moją teściową, w sumie nie działo się nic szczególnego. Na zdjęciach możecie zobaczyć moją stylizację, którą miałam na sobie w sobotę. Na pewno nie przejdzie ona niezauważona przed wyróżniający się pasiasty print na marynarce. Oczywiste by było, gdybym założyła do niej czarne rurki, jednak chciałam wszystko przełamać i wybrałam czerwone spodnie. Do tego, żeby już wszystko uspokoić założyłam czarną bokserkę i cudowny, kobaltowy naszyjnik, który wprost uwielbiam i noszę praktycznie cały czas. :) Wyszło trochę marynarsko, ale podoba mi się a Wam? Na poniższym zdjęciu widać, że moje włosy już nie są czarne. :)




Marynarka - KLIK, Naszyjnik - KLIK, Spodnie - Leclerc (30 zł!), Bokserka - Allegro, Koturny - Ryneczek

Jak Wam mija długi weekend?




            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

29 komentarzy:

  1. świetny zestaw :) żakiet super wygląda w połączeniu z czerwonymi spodniami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ile spodni o.o 154 pary, mega dużo. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystycznie super lubie takie polaczenia:) a wisiorek piękny:)
    www.nattalja.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili :)
    buziaki


    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie czerwonych spodni z pasiastą górą :)
    śliczny ten naszyjnik jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym Ci ukradła marynarkę i naszyjnik ;)
    podoba mi się też zestawienie pasków z czerwienią i chabrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne spodnie ;D podoba mi się ich kolor :)
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz już długie włosy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! rewelacja. Wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna kolorystyka!
    zapraszam do mnie na nowego posta
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html
    ps. klikniesz w baner persunmall na moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie, lubię takie połaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny fantastyczny zestaw, a naszyjnik - jak się pewnie domyślasz - chętnie bym Ci skradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wszystko zestawiłaś :D W naszyjniku jestem szczerze zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się marynarka :) Nie myślałaś, aby wrócić do naturalnego koloru włosów? :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne spodnie. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik jest po prostu przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam paski, świetnie się prezentujesz!

    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji!;*

    OdpowiedzUsuń