11/03/2013

Stylizacja: różowa marynarka, skóra, marmurki i futerkowa kamizelka

Cześć! Dziś zapraszam Was na post ze zdjęciami z wczorajszego spaceru. Dzień był szary, trochę deszczowy, światło do zdjęć było koszmarne, więc wyszły nam kiepskie, no ale trudno, najważniejsze, że są. Wczoraj wreszcie mieliśmy trochę wolnego czasu, ostatnio ciągle praca do późna, więc nawet na zwykłe wyjścia do kawiarni nie ma czasu, wrr... Dziś byśmy mogli znów zrobić zdjęcia, ale mój Narzeczony jest w pracy, w związku z tym ja leniuchuję w domu i pewnie wystawię ciuchy na allegro o ile minie mi migrena. :( W dzisiejszej stylizacji są dwie ulubione ostatnio przeze mnie rzeczy a mianowicie marynarka i futerkowa kamizelka. Kamizelkę mam od jakiś 4 dni a już zdążyłam ją bardzo polubić. Jest cieplejsza od mojej kurtki, dłuższa od niej, zakrywa mi nerki, a że muszę o nie dbać to futerko jest idealne. Dzięki niemu nie zmarzłam na cmentarzu w piątek. Marynarka dodała bardzo dużo koloru w ten pochmurny dzień, powiem Wam, że czuję się w niej bardzo dobrze i wydaje mi się, że od razu ten kolor poprawia humor. :) Marynarkę połączyłam z bluzką ze wzorem i ćwiekami a także marmurkowymi spodniami od mojej mamy oczywiście. :)  Ażurowe kozaczki również bardzo mi się podobają i chodzę w nich teraz cały czas.



Futerko - Pepco. Marynarka - KLIK, Spodnie i buty - prezenty od mamy, Torebka i zegarek - allegro, Komin, kurtka - ryneczek.

Jak Wam mija weekend?




            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

32 komentarze:

  1. Slicznie wygladasz, ja to teraz tylko w bluzach i swetrach latam bo mi wiecznie zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super to futerko :) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam te futerka w Pepco, ale u mnie były brzydkie kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)))
    Ja już śmigam w zimowej kurtce,no ja marznąć nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. futerko bardzo mi sie podoba ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! ach, kozaczki i futrzak są wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja, marynarka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNA TOREBKA ;-) możesz podać link? :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją już dawno, więc linku niestety nie mam, ale na pewno sporo ich jeszcze na allegro :)

      Usuń
  9. Świetny zestaw. Futerko i spodnie są świetne :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja Ci zazdroszczę nóóóóóg <33333 :PP
    Cudnie wszystko połączyłaś :) W tym futerku wyglądasz jak góraleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobne spodnie, świetnie pasują do rożnych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś!:)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw. :)
    zapraszam do mnie:
    http://firekkefirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw :)
    może obserwacje ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się;)
    zapraszam------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jesli ci sie spodoba zapraszam również do obserwacji:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio się zastanawiałam nad tym futerkiem z pepco, ale podejrzewam, że ja w nim nabrałabym rozmiaru 7XL ... :D Za to marynarka fenomenalna, sama szukam w takim kolorze. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w nim nabrałam rozmiaru xxxxl, ale co z tego :D Podobał mi się i nie miałam zamiaru go sobie odmawiać :):)

      Usuń
  19. też mam ochotę na marmurkowe spodnie, ale jeszcze nigdzie na jakieś ciekawe nie trafiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam chyba ze 4 pary i całkiem fajnie się noszą :)

      Usuń