10/27/2013

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #43

Cześć! Co u Was słychać? Jak mija weekend? Ja te dwa dni spędziłam m.in. na uczelni, ale tylko do 13. :D Tak, jak na razie na magisterce nas rozpieszczają i mamy o kilka godzin skrócone zajęcia. Ale, żeby nie było tak pięknie, to już mam kilka prac do napisania.. Najważniejsze, że czas mi umilają dwie fajne dziewczyny, Anetka i Madzia, które serdecznie pozdrawiam, przynajmniej się nie nudzimy. :):) W ruch idą krzyżówki, gry na telefonie, czy czytanie opowiadań na tablecie. TU macie zdjęcie mojej nauki (na instagramie jestem często, więc możecie zaglądać :)). Resztę dnia spędzam z moim Ukochanym, więc też jest miło. :) 
Dziś mam dla Was post o moich nowościach z ostatniego czasu. Zdjęcia zrobiłam wczoraj po 14, niestety było deszczowo, co za tym idzie, było na dworze szaro, więc zdjęcia kiepskie, ale są, to najważniejsze. :) Mam dla Was w planach zrobić zdjęcia dwóch stylizacji, które miałam właśnie na sobie na uczelni, jak tylko znajdę czas, to je zrobię, obiecuję! Jak na razie pracuję praktycznie do 19, może w przyszły weekend uda nam się iść na zdjęcia..


Już jakiś czas temu zamówiłam ze strony Romwe.com marynarkę. Czekałam na nią dość długo, ale było warto, jest po prostu cudowna. :) To już druga różowa w mojej kolekcji, ale jestem z niej bardzo zadowolona. Miałam ją dziś na sobie do marmurkowych rurek, które też tu zobaczycie, do białej bluzki ze wzorem i ażurowych kozaków, całość wyglądała według mnie fajnie, na pewno Wam taką stylizację pokażę. :) 

Jeśli czytacie mój blog od początku, to wiecie, że mam marynarkową manię... Mam ich pewnie ze 20, ale ciągle mi mało. W związku z tym, nie mogłam się oprzeć marynarce w paski od Choies.com. Jest taka inna, takiej, jakiej w szafie jeszcze nie miałam. Już mam pomysł na stylizację z nią. :)


Wpadła mi również w rączki biżuteria, zachwycałam się kobaltowym naszyjnikiem na stronie Romwe.com, zachwycam się nim też teraz, kiedy mam go u siebie. Jest po prostu cudowny, dosłownie 'robi' całą stylizację. Ostatnio założyłam czarne, skórzane rurki, czarną bokserkę, poniższą narzutkę i ten naszyjnik, wyglądało to super. :) Drugi naszyjnik jest ze strony Choies.com, również bardzo mi się podoba i zrobi ze zwykłej stylizacji coś fajnego. :)


Zajrzałam też ostatnio do ulubionego sh, kiedy ceny były na pół. Dorwałam narzutkę z Atmosphere, przeplataną złotą nitką. Narzutka miała dłuższe rękawy, ale jeden z nich był dziurawy, więc ucięłam je :) Wygląda na prawdę świetnie, jestem nią zachwycona i kosztowała tylko 3 zł!


Drugi sweterek jest z New Looka i też kosztował grosze, tylko 4 zł. Będzie fajny do skórkowych rurek :)


 Bluzka niżej to prezent od mojej mamy na urodziny, które miałam tydzień temu. :) Przód ma cekinkowy, tył taki normalny a rękawy bodajże tiulowe. Ładna i elegancka. :)


Poniżej coś, co ostatnio bardzo lubię, czyli skórkowe spodnie. Dwie pary od mojej mamy. :)


Poniższe marmurki są również od mojej mamy. Właśnie dziś miałam je na sobie w szkole. :)


Ostatnio w Leclercu dorwałam czapkę. Nigdy takich nie nosiłam, ogólnie za czapkami nie przepadam, ale ta mnie zauroczyła. Nawet, jeśli nie będę jej nosić, to nie będzie szkoda odłożyć jej w kąt, bo kosztowała tylko 10 zł. TU możecie zobaczyć moje zdjęcie w niej. :)


Jakiś czas temu na allegro kupiłam pokrowce do mojego telefonu. Wybór padł na różowego, sylikonowego pingwina oraz na różową kaburę. Oba sprawdzają się fajnie.


To już wszystkie moje nowości. Wiem, że zdjęcia są kiepskie, ale robione, tak jak pisałam przy kiepskiej pogodzie. Ten post w ogóle jest chaotyczny, ale piszę go na szybko, więc to dlatego.

A Wy co ostatnio kupiłyście? :)




                                                                        Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN

15 komentarzy:

  1. Marynarka w paski jest boska! Super nowości:) Też właśnie kupiłam nowe "ubranko" dla telefonu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy. Bardzo mi się podoba niebieska biżuteria i ciuszki. Ten sweterek ze wzorkami jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam, że kiedy na Ciebie natrafiłam był to post z Twoją kolekcją marynarek! :)
    Te naszyjniki wiesz, że chętnie bym Ci skradła ;) Wszystko super, ja niestety ostatnio cierpię na niedobór funduszy, dlatego zakupy muszę odłożyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy :)
    wszystko bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne ciuszki :) poszukuje wlasnie takiej czapeczki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa naszyjniki są geniaaaalne :D I narzutka jak najbardziej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie Twoje nowości chętnie bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy :)
    tez mam taka obudowe pingwinka tylko czarna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudowności! ale kobaltowy naszyjnik wymiata :D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarki są świetne,bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam,

    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna jest ta marynarka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te twoje nowości :)
    Czekam aż pokażesz je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ soczysta marynarka:) Chętnie bym Ci ją podkradła:)

    OdpowiedzUsuń