10/23/2013

W roli fotografa.

Cześć! Na samym wstępnie chciałabym podziękować Wam za wszystkie życzenia urodzinowe! Oby mi się tylko spełniły. W sobotę rodzice i mój Narzeczony zrobili mi niespodziankę, zaskoczyli mnie z tortem, zrobili małe przyjęcie i dojechała do nas moja teściowa. Za to w niedzielę odwiedziła mnie cała rodzina mojego chłopaka, było przyjemnie. :) Tak jak wspominałam na Facebooku dostałam w prezencie od nich pieniążki na nowy dywan i kupiłam go. ;) Pokój urządziliśmy sobie na kolory: beż, brąz, czarny i bordo. Za bardzo tego ostatniego koloru nie lubię, ale w pokoju pasuje super, dokupiłam w tym kolorze kwiatki do wazonu i połączyłam je z białymi, do tego poduszki na łóżku w kolorze bordo, beż i czarny, wszystko ładnie się skomponowało, dodało trochę charakteru. :) Może Wam któregoś dnia te rzeczy pokażę.
Ostatnio posty pojawiają się rzadko, ale wiecie dlaczego. Nie będę setny raz pisać, że mam bardzo dużo pracy i brak czasu. Prawdopodobnie to zlecenie skończę w poniedziałek i pewnie będę miała chwilę odpoczynku. Ten tydzień mam cały zawalony robotą a do tego w weekend szkoła. Co cóż, trzeba dać radę. ;) Trochę rozrywki zapewnił mi dzisiejszy wypad na grzyby, pojechaliśmy we troje i w ok. godzinę zebraliśmy ponad 160 sztuk :)
Dziś przygotowałam dla Was post ze zdjęciami, które zrobiłam jakiś czas temu mojej siostrze. Fotograf ze mnie nieidealny, to moje początki tak na prawdę. :) Poza tym nie wzięłam wtedy ze sobą statywy, więc w ogóle ze zdjęciami było ciężko.. 



Przepraszam Was za to, że nie zaglądam na Wasze blogi i nie odpisuję na komentarze, nadrobię to, jak tylko będę miała czas i nie będę ciągle tak bardzo zmęczona...

Miłego wieczoru!

16 komentarzy:

  1. Twoja siostra ma śliczne włosy! :D I jak na początki 'bycia fotografem' poszło Ci bardzo dobrze :) Oj oj, może pokazałabyś nam co nieco z tego połączenia kolorów, bo aż jestem ciekawa! W najbliższym czasie mamy zamiar z mamą remont robić i szukam inspiracji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fotograf to oczywiście w cudzysłowu, nie chcę się porównywać do profesjonalistów :D Tak, czy siak, ze statywem zdjęcia byłyby lepsze :) Niestety na razie nie mam kiedy zrobić zdjęć, jak wracam z pracy to jest ciemno i zdjęcia brzydkie.. :(

      Usuń
  2. ale Wy jesteście do siebie podobne :) masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci poszło, podoba mi się kolor włosów Twojej Sis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo podobne jesteście:D Podobają mi się zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładną siostrę i jesteście do siebie bardzo podobne ;)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Króóóófki :D Haha pierwsze foto jest świetne :D
    I pokaż całe mieszkanie już! Teraz! Natychmiast! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna z Ciebie Pani fotograf ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna z Ciebie Pani fotograf ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjęcia
    serdecznie zapraszam: http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tak troszkę spóźniona, ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Osiągania wszystkiego do czego dążysz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.Twoja siostra wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia :) są bardzo klimatyczne, idealne, podobają mi się bardzo bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń