10/13/2013

Stylizacja: koszula w gwiazdki, pikowana kurtka i woskowane rurki

Cześć. Witam Was po tygodniowej przerwie.. Niestety ostatnio doskwiera mi brak czasu spowodowany ogromem pracy. Mam spore zlecenie i muszę je uszyć do końca miesiąca. Dlatego nie miałam czasu na robienie zdjęć stylizacji, a szkoda, bo pogoda była piękna! Dodatkowo wczoraj stałam się studentką zarządzania na studiach magisterskich, także w weekendy dochodzą mi jeszcze studia.. Mało mnie na blogu, ale bywam na Facebooku i Instagramie dość często ;) W listopadzie powinnam już mieć ciut mniej pracy, więc na pewno posty będą częściej. Teraz pracuję do 16, jem obiad i znów muszę wracać do roboty, więc same rozumiecie. 
Przejdę do stylizacji, którą miałam dziś na sobie. Kilka dni temu otrzymałam koszulę od sklepu Chicnova (Link do tego modelu). Jestem nią zachwycona, czegoś takiego brakowało w mojej szafie. Do koszuli założyłam zwykłą czarną bokserkę, spodnie, komin i buty z ryneczku, naszyjnik, torebkę i zegarek z allegro oraz kurtkę z Mosquito



 Ja idę odpoczywać a Wam życzę miłego wieczoru!

15 komentarzy:

  1. ta bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka i buty genialne! Bardzo ładne zdjęcia i ostatnie takie twórcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mimo wszystko znalazłaś odrobinkę czasu! :-) mam podobną (jak nie taką samą koszulę). Świetnie ją zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw! Koszula jest genialna i sama bym ją ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz boską torebką i kurtkę ♥
    koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w takiej stylizacji ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie ! Kurtka bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygladasz :) kurtka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna kurteczka ale i jakie ciekawe zdjecia to ostatnie mi sie podoba takie melancholijne nieco;]
    zapraszam w wolnej chwili do siebie
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń