12/27/2013

Stylizacja: mała czarna z mohito i lity

Cześć, jak minęły Święta? Bo mi szybko. Dwa dni Świąt spędziłam tak na prawdę w rozjazdach, byliśmy u mojej rodziny, potem u rodziny Narzeczonego, bardzo mało siedzieliśmy w domu, ale w sumie to dobrze. :) Jeśli chodzi o Mikołaja, to w tym roku z moją rodziną postanowiliśmy nie robić sobie prezentów, kupiliśmy po drobnostce, tylko tata dostał lutownicę, bo stara mu się zepsuła a to jest prezent od razu i na jego imieniny 1 stycznia. Ja dostałam fajne kapciuszki od mamy, dwie cudowne sukienki od Ukochanego, jedną mam na sobie na zdjęciach a drugą pokażę Wam po niedzieli w poście z nowościami, od Teściowej i Szwagierki dostałam dwie rzeczy do domu. Ogólnie Święta minęły mi dobrze, tylko w ogóle ich nie czułam, na prawdę, w ogóle nie czułam i nie czuję magii Świąt, co z tego, że jest choinka, są ozdoby w domu, wiszą lampki w oknie, jak te Święta są jakieś inne, może dlatego, że babcia w szpitalu. Pogoda na pewno też robi swoje, chociaż nie powiem, taka mi odpowiada, nie lubię śniegu. Tyle przygotowań, sprzątania, robienia ciast i sałatek a Święta minęły w moment, jedzenie nadal czeka na zjedzenie, w ogóle jakoś nie mogłam dużo zjeść, ale to może i dobrze :)
Przechodząc do stylizacji, miałam ją na sobie w Boże Narodzenia i główną rolę w niej grają moje wymarzone buty od Rosewholesale. Wyobraźcie sobie, że buty dotarły do mnie kurierem w tydzień od momentu zamówienie. :) Lity chciałam mieć już dawno, zazdrość mnie zżerała, jak widziałam je ciągle na blogach. :) Wiem, że dla niektórych wyglądają one jak kopyta, ale ja jestem nimi strasznie zauroczona. Powiem Wam, że tego dużego obcasa też szczególnie nie czuć, chociaż ja ze swoimi 177 cm wyglądam w nich ogromnie. :P Troszkę są twarde w środku i nie do końca wygodne, ale może wkładki załatwią sprawę. Sukienka pochodzi z Mohito i dostałam ją w prezencie od Ukochanego. Długo szukałam czegoś, co chcę na prezent od niego, zachciałam wreszcie sukienki. Nigdzie nie mogłam znaleźć 'tego czegoś', aż wreszcie się udało, w galerii oddalonej 40 km od mojej miejscowości. :) Mój wybór padł na klasykę, małą czarną ze zdobieniem na przodzie. Taką sukienkę założę wszędzie i będzie bardzo uniwersalna. Druga sukienka, jaką dostałam jest z koronki, ale pokażę Wam ją innym razem :) Marynarkę znacie już bardzo dobrze, już długo mam ją w swojej szafie i jest z ryneczku, tak samo jak kurtka. Naszyjnik jest z Choies a zegarek z allegro.




Sukienka - Mohito, Marynarka, Kurtka - Ryneczek, Zegarek - Allegro, Naszyjnik - Choies, Buty - Rosewholesale

Jak Wam się podoba? Co Wy założyłyście na Święta? Jak Wam minęły? :)

                                                                   Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM



24 komentarze:

  1. Jej ! włosy masz cudowneeeee ! u mnie też lity królują w nowościach na blogu :) (dzisiejszy post ) Zapraszam :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wygladasz, na 2 zdjeciu przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś Ty śliczna :D Też miałam fazę na te buty ale ja nie mam takich fantastycznych nóg :D I mamy podobny wzrost ;) Ja mam 175cm

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym naszyjniku! Na moje nieszczęście znalazłam i różowy i czarny:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci lity ;) ja w takich wyglądam bardzo niekorzystnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie czułaś świątecznej atmosfery, mam nadzieję, że w następne święta będzie o wiele lepiej - tego ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz długie, zgrabne nogii! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna sukienka! Za litami nigdy nie przepadałam, więc się nie wypowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka :)
    Święta zleciały zdecydowanie za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie buty i naszyjnik :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka! I marynarka bosko leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka pieknie komponuje sie z różem i dodatkami :) pieknie wygladasz, zachwycam sie Twoimi wlosami, sa takie dlugie i wygladaja na gruube i zdrowe! zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędna sukienka i buty genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana ja też nie lubię śniegu!:) moje świeta minęły dosyć burzliwie.. ale jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz dłuuugie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Olśniewający wyglądasz ;)
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka ma cudowny kolor! *.*

    OdpowiedzUsuń