12/24/2013

merry christmas!


Cześć! Witam Was w wigilijne popołudnie. Jak przygotowania? Ciasta upieczone, potrawy ugotowane, dom sprzątnięty? ;) Ja od rana urzędowałam w kuchni, zrobiłam sałatkę śledziową oraz dwa ciasta: z kaszą manną oraz rafaello na herbatnikach, robiłam je pierwszy raz, mam nadzieję, że będą smakować. :) Cały dom wysprzątałam, pozostaje tylko czekać na kolację u rodziców.
Tak, jak pisałam Wam wcześniej, te Święta są wyjątkowe dla mnie i mojego Ukochanego, ponieważ zaczęliśmy w tym roku razem mieszkać i sami przygotowujemy sobie Święta: strojenie choinki, robienie jedzenia. Wigilię spędzamy u moich rodziców a następnie u jego rodziny, więc robienie tych potraw mnie omija, ale na razie to dobrze, bo kapusty z grzybami czy śledzi zrobić bym pewnie nie umiała, chociaż kto wie, na razie gotowanie źle mi nie idzie. :):):) A jutro cały dzień w objazdach po rodzinie. :)

Zastanawiam się, czego Wam życzyć, pierwsze, co nasuwa mi się na myśl, to zdrowie, bo mając zdrowie, mamy też szczęście. W tym roku niestety trochę załamań zdrowia w mojej rodzinie było, więc szczególnie je doceniam.. Życzę Wam też dużo radości, spełniania marzeń, tych malutkich i tych dużych. Świąt spędzonych w gronie rodziny. Życzę Wam duużo, pięknych prezentów! Życzę Wam tych prawdziwych, niezawodnych przyjaciół, którzy zawsze potrafią podnieść na duchu. Życzę Wam tego, czego same byście sobie życzyły.


Poniżej nasza choineczka, jest mała, gdyż nie mamy miejsca na dużą, ale jest piękna, zrobiona po naszemu :) Wybraliśmy kolory: niebieski, srebrny i perłowy, nie mieliśmy ochoty na bardzo kolorową choinkę, a taka jest aktualnie u mnie w domu :) Jest na prawdę piękna, jesteśmy z niej dumni :)

Poniższy piękny stroik robiła dla nas moja Teściowa, wczoraj go dostaliśmy, jest cudowny! Niestety nie mamy już na niego miejsca i musi stać na telewizorze..


Poniższą bombkę dostałam w tamtym roku :)


Idę teraz odpoczywać po sprzątaniu a Was zapraszam na post z zakupami, który będzie pewnie po Świętach, znajdą się w nim też dwie sukienki, które dostałam od Ukochanego w prezencie oraz moje wymarzone buty, które są wreszcie ze mną. :)

                                                                 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

15 komentarzy:

  1. Wesołych spokojnych ,radosnych świat i samych sukcesów w Nowym roku !
    Śliczne zdjęcia :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2014!
    Stroik piękny,teściowa ma talent :)

    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      ma talent, jest florystą, piękne wiązanki robi, stroiki i wieńce :)

      Usuń
  3. wesołych świąt :) piekna choinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      hehehe, ale mój Narzeczony czekał, aż ktoś wreszcie w komentarzu choinkę pochwali! :):):)

      Usuń
  4. Choinka jest śliczna :)
    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że u Ciebie piękny klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choineczka :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń