1/17/2014

Stylizacja: skórzana spódnica, włochaty sweter w kokardki i lity

Cześć. Właśnie wróciłam z pracy, szybciutko piszę dla Was post i uciekam przepisywać zadania na jutrzejsze zajęcia. Jaką macie pogodę? :) U nas jest na prawdę zimno, pada śnieg, jest śliska chlapa na ulicach. Słyszałam w radiu, że w innych częściach Polski jest temperatura nawet do 7 stopni na plusie, jak tak, to zazdroszczę. :) U nas zima a u innych jesień. Zdjęcia, które dziś zobaczycie zrobione były w ostatnich dniach tej 'jesiennej zimy', dziś o takiej sesji mogłabym tylko pomarzyć a kurtki bym na pewno nie zdjęła :) Uf.. cały ten tydzień mam zalatany, do tego w weekend szkoła, w przyszły też. :( Muszę jeszcze napisać dwie prace i będzie z głowy. Okej, przechodząc do stylizacji: mam na sobie włochaty sweterek, który pokazywałam Wam w ostatnim poście z zakupami. Kupiony został w sh za 30 zł, do niego dobrałam spódniczkę, którą mam już dobry rok, jest z Mosquito. W ogóle jej nie noszę, bo mama mówi, że mnie pogrubia, Narzeczonemu się nie podoba i wisi w szafie. Na prawdę wyglądam w niej tak źle? :) Do całości dobrałam moje ukochane ostatnio lity od Rosewholesale. Dodatki to bransoletki, które nawet nie wiem, skąd są, bo mam już je długi czas, kolczyki perełki oraz paseczek.



Jak widzicie, lubię robić zdjęcia w tym miejscu, to już chyba czwarta sesja, która pojawiła się na blogu :) Zrobiłam wtedy też zdjęcia mojej siostrze, na pewno niedługo się tu pojawią, dodatkowo będzie też moja stylizacja w koszuli w kratkę oraz przegląd sklepowy :)
Ostatnio kupiłam kilka rzeczy w ciucholandzie oraz dostałam dwie paczki, jak tylko będę miała odpowiednią porę dnia do zdjęć, to na pewno je zrobię i Wam pokażę.

                                                                     Zapraszam Was na konkurs!
                                                                     Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

(będę wdzięczna za kliki w poniższy obrazek :))



26 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja,buty i spódniczka zachwyciły mnie najbardziej ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com
    http://www.youtube.com/user/OriTwojSukces

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się ta spódniczka podoba :) szczupła jesteś więc nie masz co się martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest bardzo podobne przejście z niebieskim mostem! Cudowny masz sweterek! Podoba mi się jego połączenie ze spódniczką ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie przekonywało łączenie skórzanej spódnicy ze swetrami a jednak spróbowałam i czułam się świetnie w takim zestawieniu, chociaż mojemu Chłopowi się nie podobało :D

      Usuń
  4. moim zdaniem pasuej Ci ta spodniczka i to nawet bardzo ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle super :* mam te same buty! oczywiście kliknięte! :) buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgodzę się co do spódnicy - świetnie w niej wyglądasz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ta spódnica Cię pogrubia to ja jestem Karol, a na drugie mam Eustachy! Wyglądasz świetnie! A jeszcze założyłaś lity, które Cię wysmukliły do nieba! Wyglądasz bardzo atrakcyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie Cię nie pogrubia! co ta mama gada :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle głosów za tym, że mnie nie pogrubia a mama ma dalej swoje zdanie :D

      Usuń
  9. Znów musze to napisać- masz fantastyczne nieziemsko długie nogi :)
    Spodniczka jest bardzo fajna, ma taki fason ze kazdemu lekko doda w biodrach...choc nie nazwałabym tego pogrubianiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie Ty masz zgrrrrrabne nóżki <3 Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie bardzo Ci spódniczka pasuje;D

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny zestaw! pięknie wyglądasz, dodaję do obserw. blogów, pozdrawiam serdecznie:*))

    OdpowiedzUsuń
  13. jak źle?! świetnie! właśnie myślę, że taka spódniczka jest dla Ciebie idealna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweter, nie mogę uwierzyć, ze z sh! ;OO
    Ps: Przepraszam, że dopiero odpisuję na Twój e-mail, ale niestety wrzuciło mi go do SPAM 'u ;/ Nie pomogę Ci niestety bo cały szablon został wykonany przez koleżankę "po fachu" :) Ale widzę, że i u Ciebie zagościł nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały set! masz bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Spódnica jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń