1/23/2014

Nowości w mojej szafie #46

Cześć! Dziś mam dla Was taki szybki post z nowościami w mojej szafie. Zaraz muszę zmusić się do napisania dwóch prac do szkoły... :( Tak mi się nie chce, że szok. Do tego w sobotę mamy wyjazd do Warszawy na naszą uczelnię, ciekawe ile będą te wykłady trwać i jak tam wytrzymam na nich cały dzień :D 
Przechodząc do tematu posta, ostatnio pobuszowałam trochę w sh i znalazłam kilka perełek np.:

- Wiosenny płaszczyk, który kosztował 2 zł. Kupiłam go już dość dawno, ale ciągle leżał u mnie w zakładzie, żeby go zwęzić i właśnie wczoraj to zrobiłam, już go wyprałam i teraz Wam pokazuję.


- Płaszczyk, który widzicie poniżej wynalazłam w poniedziałek w sh, jest on z New Looka i kosztował na przecenie -50% 20 zł. Jest na mnie trochę za duży, muszę przeszyć guziki. Jestem z niego bardzo zadowolona. :)


- Kolejny płaszczyk i kolejny łup z sh i to za 2 zł! ;) Ten jest z George. Musiałam go trochę zwęzić i jest teraz idealny :)


- Poniższą jeansową marynarkę kupiłam też w sh za 2 zł, początkowo chciałam sprzedać ją na allegro, ale po namowie Narzeczonego i mamy zostawiłam ją sobie. :)


- Narzutka z Zary też za 2 zł z sh :)


- Nie wiem dlaczego, ale zauroczyła mnie ta bluzka, kupiłam ją tak jak i powyższe rzeczy w sh za 2 zł. Ucięłam z niej kołnierzyk i bardzo mi się podoba :)


- Kolejne dwie rzeczy też są z sh. ;) Beżowa bluzka jest z Atmosphere. A niebieska jest bardzo luźna, będzie fajna jako oversie na lato.


Kolejny włochacz w mojej szafie, ten jest akurat od mojej mamy. :) Miał trafić na allegro, ale jednak zostawiłam go sobie :)


Sweterek poniżej też dostałam od mojej mamy. Jest przeszywany cekinami :) Z tyłu jest ładnie ozdobiony :)



Motyw panterki swego czasu bardzo mi się podobał, potem mi przeszło a teraz znów ten motyw mi się spodobał, do tego stopnia, że zachciałam mieć marynarkę w panterkę i znalazłam ją na stronie Sammydress. Marynarka jest z miękkiego w dotyku materiału, wygląda jak sierść :D


Brakowało mi też w szafie małej, czarnej torebki. Wszystkie moje torby są duże, szczególnie ta, którą aktualnie noszę, zmieści mi się w niej wszystko: tablet, brytfanka, którą ostatnio kupiliśmy i zakupów pełno, no po prostu wszystko do niej pakujemy a potem mój Ukochany mi ją nosi :D Pomyślałam, że mniejsza torebka zniweluje to, że będę pchać do niej wszystko, bo będzie mi potrzebne. :) Torebka jest również s Sammydress.

Poniższe rzeczy są ze strony Romwe. Naszyjnik widziałam podobny w Mohito, ale był drogi i w dodatku wszystkie były rozerwane, ten spodobał się mojemu Ukochanemu i postanowiliśmy, że go zamówię. :)


Parka, którą ma i zna chyba większość bloggerek, ja też ją chciałam no i mam. :D Wzięłam rozmiar L,bo jak zwykle uważałam, że w mniejszą się nie zmieszczę a ta jest na prawdę szeroka, muszę ją trochę zwęzić. Bałam się o długość rękawów, ale są takie akurat. 


 Koszulę, którą widzicie poniżej zamówiłam w rozmiarze L i nie wiem dlaczego, dostałam 'one size'.. Zapnę się w niej, ale rozchodzi się, więc noszę rozpiętą, ale i tak mi się podoba :)


Jak Wam się podobają moje łupy? Jeszcze z sh mam narzutkę czarną ze wzorami, ale jest wyprana u mojej mamy, pokaże ją następnym razem. :)
A Co Wy ostatnio sobie kupiłyście?

Kupiłam też w sh spodnie, które przerobiłam na spodenki krótkie, możecie je dostać na moich aukcjach allegro, zapraszam, wystawiłam wiele rzeczy :)

Prosiłabym o kliki w poniższy obrazek :)):

20 komentarzy:

  1. płaszczyk z New Look <3 cudowny, tak samo jak ten sweterek z cekinami! Boooże zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i naszyjnik mistrzowskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka z romwe suuuperowa :) u mnie w najnowszym poście też parka ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy! :)
    szczególnie ten plaszczyk z New Looka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! :-) ten drugi płaszczyk jest śliczny :o a sweterki od mamy :o mniam!
    identyczną torebkę zamówiłam! tylko z Manzany :-) ile Twoja kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolekcja :) Bardzo estetyczny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka ;)
    pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyki na początku są świetne :) wpadam czasami do sh, ale takich rzeczy to ani nie widuje, ani tym bardziej nie udało mi się jeszcze upolować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja praktycznie zawsze wychodzę z sh z czymś, z czego jestem bardzo zadowolona :) Do tego ten płaszcz z new look'a ostatnio pobił wszystko :)

      Usuń
  9. Aukcje na allegro z chęcią odwiedzę ;P A płaszcz z New Look'a cudny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. drugi płaszczyk, misiowy sweterek i parka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe rzeczy znalazałś :) płaszcz genialny

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieski włochacz i parka są świetne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne są te pierwsze dwa płaszczyki<3

    OdpowiedzUsuń