2/01/2014

Stylizacja zee śniegiem w tle

Cześć! Dziś zapraszam Was na post ze zdjęciami, które baaaardzo mi się podobają. ;) Miałam dużo obiekcji co do tego, że 22 letnia kobieta chodzi w różowej czapce, takiej na prawdę oczojebnej, ale pomyślałam, że raz się żyje, do tego na wielu blogach dziewczyny mają tego typu czapki na głowie, więc założyłam ją. I powiem Wam, że mojemu Ukochanemu się w niej podobam, a nie lubi różowego koloru, szok normalnie. :D Czapkę mam jeszcze niebieską i kupiłam je na allegro po ok. 8 zł. Stylizacja, jaką mam na sobie, jest najzwyklejsza z możliwych, ale ja nie stroję się na potrzeby zdjęć, tak samo chodzę ubrana na co dzień. ;) I akurat w dniu tych zdjęć byliśmy u mojej Szwagierki (tak, tej od malutkiego, 3-tygodniowego dzidziusia:)) Założyłam ulubiony sweterek, który kupiłam już dawno w Takko, lubię go na tyle bardzo i jest tak klasyczny, że kupiłam wtedy też dwa takie same, ale w innych kolorach. Spodnie marmurki kupiłam już dawno na ryneczku, komin, rękawiczki i kurtkę też. Emu z Biedronki oczywiście. :) Mój ulubiony naszyjnik, który mam na szyi jest z Romwe a torebka z SammyDress. ;) Powiem szczerze, że te zdjęcia są jednymi z moich ulubionych :)


Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Mój Narzeczony niestety w pracy, więc ja spędzę dzień sama w domu, ale zaraz mam zamiar odwiedzić rodziców i babcię a także mojego psiaka. :):)


                                                           Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego dnia!

29 komentarzy:

  1. naaaszyjnik dogladam i podziwiam szkoda ze nie ma zblizenia na niego ale podoba mi sie wszystko kolorowo i cieplo:)!!!
    buziaki nattalja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://enamourr.blogspot.com/2013/10/new-43.html - Tu jest zbliżenie do naszyjnika ;)

      Usuń
    2. dzieki to ten co juz mi sie podobal baardzo :):)

      Usuń
  2. jak możesz zastanawiać się nad taką czapką? :)
    jest idealna, bo w zimę to wszyscy jakoś tak szaro ubrani :)
    ja sama zakładam różową i jakoś lepiej mi wtedy w te mrozy wychylić się za drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat prawda, że wszyscy wyglądają z zimę tak szaro. ;) To chyba bez wahania będę ją nosić :)

      Usuń
  3. fajna czapka :) takie kolory są teraz modne, więc mimo tego że jestem starsza od Ciebie 3 lata to też bym ją założyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś starsza o 3 lata? W życiu bym Ci tyle nie dała, myślałam, że 20 lat masz! ;OO

      Usuń
    2. dużo osób tak myśli :) czasami mnie nawet o dowód pytają :)
      ale to chyba dobrze :)

      Usuń
  4. Jedynie czapa mi troche nie pasuje, ale reszta super :) Ten plaszczyk masz przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też w 100% nie przekonuje, ale widzę, że nawet do mnie pasuje, szczególnie, jak mocniejszy makijaż zrobię :D A płaszczyk, to moja pierwsza kurtka w której lubię chodzić i nie czuję się jak gruba świnka. :P

      Usuń
  5. Kochana ależ mnie dawno u Ciebie nie było,sama nie wiem jak to możliwe :)
    A prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh, miło mi, że mnie odwiedziłaś, dziękuję! ♥

      Usuń
  6. bardzo ciekawie,kurteczka super

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zimowy zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna czapka :) Też właśnie miałam taką, ale oddałam siostrze, bo nie miałam odwagi :D :P :D
    Może dlatego,że na głowie, źle mi się układała...
    A Tobie do twarzy :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow ale już masz długie włosy ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie :) śliczna kurtałka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ja lubię tą Twoją kurtkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy! Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się sprawdzają emu z biedronki?:) Ostatnio chodzą za mną takie butki i strasznie żałuję, że nie kupiłam ich, gdy były dostępne. Wtedy naczytałam się opinii, że najlepiej oryginalne, że inne się szybko rozpadną itd, no i durna dałam na wstrzymanie :)

    Tobie też miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. nie są super ciepłe no i wiadomo, nie nadają się na chlapę czy straszny śnieg, bo będą całe mokre.. Oryginalne są na pewno lepsze, ale jaka cena.. te 30 zł a oryginalne parę stów, niee... to wydatek nie dla mnie, chyba, że miliony bym na koncie miała. ;) Ogólnie polecam je, bo to takie wygodne człapaki, z tym, że nie na duży śnieg i nie na chlapę. Swoje impregnowałam, ale nie spawdziłam, czy to działa, bo przemoknąć im jeszcze nie dałam. I moje 'emu' mam już chyba dwa lata, beżowe noszę mniej i trzymają się dobrze a w czarnych mi podeszwa pękła, ale włożyłam do buta filcową wkładkę i nic mi nie przemaka no i najważniejsze, te buty mi się nie zniekształciły, jak inne, które widuję na stopach dziewczyn. Za taką cenę na prawdę warto kupić, będziesz miała tanie i wygodne butki. Na allegro sporo tanich emu jest :)

      Usuń
  15. piękne zdjęcia ! ślicznie Ci w tej czapeczce i śliczny naszyjnik ;)

    U mnie Emu z Biedronki nie sprawdzają się na 'śnieżną' pogodę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz, ładny płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń