2/06/2014

Nowości w mojej szafie #47

Cześć! Uf.. mam już za sobą wizytę u dentysty, więc zabieram się za post z nowościami. :) Doszło mi kilka sweterków, marynarka, spódniczka, sukienka i jakieś dodatki. ;) Na samym początku możecie zobaczyć sweterek George, moja mama kupiła go na ciuchach za kilka złotych. Posiada błyszczącą nitkę, wygląda na prawdę pięknie, tak delikatnie. :)

Poniższy sweterek też jest z sh, zapłaciłam za niego 3,50 zł. Jest bardzo luźny i wydaje mi się, że całkiem fajny, też chyba z Goerge jest.


Poniższa bluzka to prezent od mamy, taki zwyklak, ale do beżowych spodni na pewno się przyda. :)


Poniższe dwie rzeczy są ze sklepu Persunmall. Sukienkę widziałam na wielu blogach i niesamowicie mi się podobała, bardzo chciałam ją mieć i mam, jestem strasznie zadowolona z jej jakości. Wygląda też fajnie, tylko muszę trochę schudnąć. :D Dodam, że w weekend pojawi się tu nowy post, z tą właśnie sukienką, zdjęcia są na prawdę fajne! :)


Poniższą marynarkę kupiłam również w sh, kosztowała 2 zł (z 37 zł:)), jest firmy Marks&Spencer. Marynarka była na mnie za duża i miała szerokie rękawy z dziwnymi rozcięciami, zwęziłam rękawy, rozcięcia zaszyłam, boki zwęziłam i na biuście też. :) Marynarkę chcę nosić jako kurtkę na wiosnę, ale przez patki ciężko byłoby mi zakładać chustkę, brzydko by to wyglądało, więc dorobiłam sobie dziurkę, doszyłam guzik, będę zapinać patkę na guzik i wtedy zakładać chustę. :)


Z takich mniej potrzebnych do życia rzeczy, to zamówiłam sobie na allegro zwykłą torbę na zakupy, czasem trzeba coś gdzieś przenieść a nie mam w czym, reklamówek mam dość i zapas ich w domu. :P


Kupiłam sobie też mieszkanko dla telefonu. ;) Mam go w sylikonowej obudowie, ale dodatkowo włożę go w takie mieszkanko, wtedy na pewno mi się nie zniszczy. :)


Mam już jedną skórzaną spódnicę w swojej szafie, ale nie noszę jej za często przez liczne plisy, które mam wrażenie, że mnie pogrubiają. Przeglądając allegro trafiłam na poniższą spódniczkę. Była to licytacja i kupiłam ją za 10 zł. :) W sumie, to nie wiem, do czego będę ją nosić, ale na jakieś większe imprezy będzie się super nadawać. :)


Pomimo tego, że mam troszkę sweterków, to kolejne przyjmuję z otwartymi rękoma. ;) Do mojej szafy trafił bordowy sweterek oraz beżowa narzutka. Obie rzeczy są cieplutkie i ładnie wykonane. Jestem bardzo zadowolona, a dostać możecie je w sklepie Amstyl. :)


A Wy sobie ostatnio coś ciekawego kupiłyście? Podobają Wam się moje łupy? :)

                                                                   Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Spódniczka! <3 jak za 10zł to Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy, szczególnie ta sukienka, którą już się zachwycałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest boska;) widziałam zdj.na instagramie;) wcale nie musisz chudnąc:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest prześliczne a 1 sweterek skradł mi ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne ciuszki! Czekam z niecierpliwością na post z tą sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne łupy! Szczególnie sweterki z sh! Zazdroszczę takich niskich cen, we Wrocławiu takie sweterki zwykle widywałam po co najmniej 20 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka w kwiaty, naszyjnik i złota spodniczka najbardziej mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy, ten ostatni sweterek podoba mi się najbardziej. ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie sweterki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze, szczególnie swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne to mieszkanko dla telefonika :)) Pozdrawiam serdecznie! :) zapraszam również do mnie na nowy pościk.

    OdpowiedzUsuń