3/23/2014

krata, parka i timberlandy

Cześć. Dość dawno mnie tu nie było.. przez tydzień nie dodałam tu żadnego posta, taki długi okres bez postów ostatnio jest tu rzadkością, niestety brak czasu i zwyczajny brak weny powodują takie zastoje. Mam nadzieję, że niedługo to się zmieni.
Zdjęcia robiliśmy dziś na prawdę na szybko, bo śpieszyliśmy się, dlatego nie są one najlepsze. Od jakiegoś czasu mieliśmy wreszcie cały dzień dla siebie, więc chcieliśmy spędzić jak najwięcej czasu razem. Przechodząc do dzisiejszej stylizacji: mam na sobie koszulę w kratę, którą jakiś czas temu dostałam od mamy, kupiła ją pewnie w sh, przerobiłam ją dla siebie i czuję się w niej na prawdę dobrze, bo jest luźna, idealna na obiady do teściowej, na którym dziś byliśmy. :) Do koszuli założyłam najzwyklejsze rurki, które również są od mojej mamy i też je dla siebie zwężałam. Debiut na blogu mają buty, które kupiłam w sh za 20 zł, niby są w rozmiarze 41, ja noszę 40, ale na zdjęciach wyglądają na na prawdę duże, niestety taki typ butów ma to do siebie. Miałam je na sobie dziś pierwszy raz, nie miałam wcześniej okazji ich założyć i są całkiem wygodne. Idealnie komponują się z parką. Znacie ją na pewno z większości blogów, praktycznie u każdej bloggerki taka parka się przewija, więc wreszcie i ja swoją pokazałam a mam ją już ze 3 miesiące, ostatnio nosiłam ją codziennie. Niestety nie za bardzo ją lubię z tego względu, że nie robi ona z nas figury modelki a dodaje kilka kilogramów.. Czuję się w niej jak w worku, szczególnie, kiedy zasunę suwak. Jednak na 'przejściową pogodę' była idealna, ponieważ ma w środku miłego misia. Naszyjnik fajnie skomponował się z koszulą, dlatego właśnie go założyłam. ;)


 Koszula - sh | Spodnie - ryneczek | Parka - KLIK | Komin - Ryneczek | Buty - Timberland (sh 20 zł) | Naszyjnik - KLIK | Torebka - SammyDress

Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego wieczoru!


15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz. :) podobają mi się te buty. ;)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupilam koszule flanelowa w niemal identycznej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz
    http://indiesan.blogspot.com/2014/03/boho-spring_23.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty rzeczywiście wyglądają na duże, ale parka jest rewelacyjna i świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładnie wyglądasz!:D w takich zestawach Ci najlepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja skradła moje serce :) Parka z romwe - bajka !!! Kochana cudo , cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że na szybko to wyszły piękne! :) teeż ostatnio nie mam czasu na powolne blogowanie, ale tak to już bywa. Super fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te buty, są prześliczne i sama zastanawiałam się nad ich zakupem! Ty świetnie je połączyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  11. a z której strony ta kurtka dodaje Ci kilogramów? Przecież Ty taka chudzinka jesteś :)) super jest ta kurtka, w ogóle cały zestaw- coś w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń