3/06/2014

Stylizacja na moście kolejowym

Cześć! Wczoraj zakończyliśmy pierwsze z najważniejszych przygotować do naszego ślubu, podpisaliśmy umowę z kamerzystą oraz fotografem, trafiliśmy na świetne oferty cenowe, rozmawialiśmy już z zespołem, zarezerwowaliśmy salę oraz byliśmy wczoraj u księdza, aby zapisać termin i mieć dobrą godzinę, ślub odbędzie się o 16. Jestem tym wszystkim bardzo podekscytowana, a zarazem trochę zdenerwowana, chociaż do naszej uroczystości jeszcze baaaardzo daleko. Czekamy do tego dnia i chcielibyśmy, żeby ten czas na prawdę szybko zleciał. Bardzo dziękuję Wam za miłe słowa i gratulacje pod poprzednim postem :)
W pracy mam teraz dużo roboty, w weekendy uczelnia, także nie mam w ogóle czasu, który po powrocie z pracy mija niesamowicie szybko. :( 
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia, które zrobił mi mój Narzeczony przed urodzinami szwagierki. Niestety nie wiedziałam, że legginsy aż tak tragicznie na mnie leżą, od razu po tych zdjęciach je zwęziłam i już nie odstają na kolanach. :)



Bluzkę i legginsy dostałam od mamy, naszyjnik z Romwe, zegarek i kożuszek kupione na allegro, okulary firmoo a buty ze sklepu Pantofelek24.pl. Patrząc na te zdjęcia widzę, że muszę jak najszybciej zacząć akcję odchudzanie..
Jestem niesamowicie zmęczona i jedyne o czym marzę, to odpocząć, dlatego idę to robić.. ;)

 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego dnia!

27 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :) jejj, chciałabym mieć takie długie włosy :>

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Zawsze chciałam mieć fotki na torach, ale jakoś nigdy się nie udało... ;)
    Pozdrawiam
    Sol
    PS. Małżeństwo wymiata. Może nie mamy długiego stażu, bo dopiero trochę ponad 1,5 roku, ale żadne z nas nie żałuje tej decyzji. Życzę Ci dużo szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja bardzo lubię zdjęcia robione na torach. :)
      Dziękujemy i wzajemnie!

      Usuń
  3. fajne te legginsy :)
    zobaczysz jak szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że przygotowania do ślubu idą tak dobrze :) Oby czas do tego wyjątkowego dnia zleciał Ci jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten czas szybko zleci, bo doczekać się nie umiem!

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik ! U mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny look, piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wspomnienia to miejsce u mnie przywraca. Miałam tam sesje ślubną, gdy moja siostra wychodziła za mąż a ja byłam świadkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie ten post kolejowy o którym myślisz. :P

      Usuń
    2. Post nie :p i most też nie ten masz rację

      Usuń
  8. Ale ty masz boskie włosyyyy <3 pięknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwyca mnie połączenie tych spodni z kozakami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam gorączkowe przygotowania do mojego ślubu :) wszystko ułożyło się pięknie ,więc nic się nie martw tak też będzie i u Ciebie :)
    wyglądasz super a legginsy to mała poprawka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie a legginsy poprawione już dawno :)

      Usuń
  11. prześliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a kiedy dokładnie ta data? my wszystko zorganizowaliśmy w przeciągu... 1,5 tygodnia :) teraz tylko czekamy do maja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzeczony zrobił piękne zdjęcia :)
    Ahhh... ślub, planowanie itp. piękna sprawa :) Nie mogę się doczekać zdjęć z Tobą w głównej roli w sukni ślubnej :D ahhhh :)))
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych zdjęć jeszcze daaaalekoooo. ;))) Ale planowanie jest fajne, to fakt!

      Usuń
  14. Świetny pomysł na zdjęcia, ale masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń