4/06/2014

czerń i kwiaty

Cześć! Jak mija dzień? U mnie dobrze, wczoraj zrobiliśmy imprezę urodzinową mojemu tacie, który skończył 47 lat a dziś imprezę urodzinową mojej teściowej, która była dla niej ogromną niespodzianką :)
Wczoraj wybraliśmy się z moim Narzeczonym na małą sesję, której efekty możecie zobaczyć poniżej. Postanowiłam założyć kwiecistą koszulę, którą połączyłam z czarną, rozkloszowaną spódniczką, czyli klasyczne i bezpieczne połączenie. Spódnica jest dość krótka, nie czuję się w niej komfortowo, więc albo coś do niej doszyję albo po prostu nie będę nosić. Aby dodać stylizacji trochę pazura założyłam lity i czarną ekoskórę. W biżuterii postawiłam na kolor złoty: zegarek i delikatny naszyjnik z kokardką oraz na bransoletkę z perełkami. Na zdjęciach w końcu możecie zobaczyć mój kolor włosów w słońcu! Jak widać nie są one czarne. ;)


Koszula - KLIK | Spódniczka - Allegro | Lity - Rosewholesale | Biżuteria - Allegro oraz prezent | Kurtka - KLIK | Okulary - Firmoo


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego wieczoru!

31 komentarzy:

  1. wiosna w pełni ale jakie ty masz dluuugie wlosy jejc;]

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie też ta spódnica jest za krótka, więc nie dziwię się, że nie czujesz się komfortowo :) może faktycznie coś doszyć do niej.....
    na pewno coś wymyślisz fajnego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę coś wydumać, bo spódniczka jest całkiem fajna. ;)

      Usuń
  3. Czyli kilka imprez w rodzinie :) Super zestaw, fajna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kwiaty to goracy trend... pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :) koszula śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie Twoje wlosy nie sa czarne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są, ale tylko w słońcu, jak nie ma słońca, to są znów ciemne -.-

      Usuń
  7. Piękna koszula, od razu wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wysoka jesteś ;] piękne włosy i spódniczka ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 177 cm + wysokie lity, to nie mało. :P dziękuję ;)

      Usuń
  10. Ale masz piekne włosy :)
    Super wygladasz :)
    Pozdrawiam

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dziwnie trochę wyglądasz,chodzi mi jak dobrze liczę to o zdjęcie nr 9 od góry...nie wiem jak napisać o co mi chodzi :/ wyglada to tak,że masz biust i od razu pod nim spódniczka,tak jakby brzucha nie było,nie wiem czy wiesz o co mi chodzi?
    ogólnie zestaw jest bardzo fajny i dobrze skomponowany,ale coś mi tu nie gra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o co chodzi, spódniczka mi się po prostu go góry podciągnęła. Ma taki materiał, że strasznie się podciąga, dodatkowo jest na mnie za duża i fason pogrubia, dlatego tak może wyglądać. Spodobała mi się w połączeniu z koszulą, ale nosić jak na razie jej pewnie nie będę, muszę jakoś przerobić i ją wydłużyć. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dobra przeróbka i będzie idealnie :)

      Usuń
  12. swietna bluzka masz cudowne wlosy
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nogi to ty ,masz cudowne !! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna spódnica, świetny zestaw i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz już długie włosy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurde, myslalam ze Ci skomentowałam a tu o:P zapomnialam, a caly dzien był blog w mozilli włączony;D świetnie wyglądasz, 4 foto zarąbiste!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię połączenie czerni z kwiatami!

    OdpowiedzUsuń