4/12/2014

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #49

Cześć Kochani! Już napisałam Wam o tym na Facebooku oraz wstawiłam zdjęcie na instagramie, ale pochwalę się też tu: wczoraj kupiliśmy suknię ślubną! Do naszego ślubu jeszcze daaaalekooo, ale trafiłam na świetną ofertę, więc nie wahałam się, żeby jechać i ją zobaczyć, moja mama powiedziała, że wyglądam pięknie, więc kupiliśmy ją. :) Wszystkie koleżanki, którym wysłałam zdjęcia, były zachwycone. Nie chcę sukni wypożyczać, bo to jest na prawdę drogie, co najmniej 1,5 tys, a suknię kupiłam za 300 zł! Nie będę się martwić tym, że ktoś mi na nią nadepnie, rozerwie się tiul czy bardzo ubrudzę ją podczas zdjęć w plenerze. Jest tylko moja i albo po ślubie ją sprzedam, albo zostanie ze mną. :) Nawet, jeśli do czasu ślubu spodoba mi się inna, to będę mogła ją kupić, a tą sprzedać, bo taka cena, w porównaniu kosztów innych sukien, to jest nic :) Wybór padł na suknię hiszpankę z prześwitującym i bogato zdobionym gorsetem. Dziwnie się w niej czuję, bo jest taka obszerna. ;) Powoli oglądam welony, buty, bolerka, żeby nie kupować wszystkiego na raz. :)

Dziś chciałabym Wam pokazać rzeczy, które ostatnio kupiłam, głównie w sh. :) 
Płaszczyk kupiłam za 35 zł. Nie byłam pewna, co do jego zakupu, ale mama, koleżanka i mój Narzeczony skutecznie namówili mnie do kupna. Ładnie się układa, ponieważ jest rozkloszowany. Do tego ma uroczy pasek :)


 Koszula w sowy też jest z sh, kosztowała 7 zł. :) Miała sporą plamę z przodu, ale ją sprałam.


Sukienka poniżej kosztowała 20 zł. Muszę ją tylko trochę w talii zwęzić. :)


Buty H&M są też z sh, kosztowały 10 zł. Wyglądają jak nowe, szkoda, że nie są zbyt wygodne :(


Buty z poniższego zdjęcia kupiłam za 10 zł w sklepie Towaroteka, czyli Biedronka, ale bez jedzenia :) W tym sklepie można dostać wszystkie rzeczy (ciuchy, sprzęty agd, rtv, buty, zabawki, rzeczy kuchenne, przybory szkolne itp.), które wcześniej były w ofercie Biedronki, ale w niższej cenie.


Asymetryczną sukienkę kupiłam we wtorek za namową Ukochanego. Jest z sh, kosztowała 35 zł. :)


Ostatnia rzecz, którą kupiłam, to brokatowe kalosze. Szczerze, to nie wiem, czy to był dobry wybór, nadal się nad tym zastanawiam. :D Kupiłam je w Leclercu za 32 zł. Wydają mi się kiczowate.. ale z drugiej strony urocze. Co o nich sądzicie? :)


A Wy co ostatnio sobie kupiłyście? :)

 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM | ALLEGRO

Życzę Wam miłego wieczoru!

20 komentarzy:

  1. Wkej zdjęcie sukni, jestem bardzo ciekawa, a nie mam instagrama :( A ciuszki są świetne, koszula w sowy jednak najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Tylko te gumiaczki nie za bardzo.....no właśnie takie trochę kiczowate :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całej sukni na razie nie pokażę, tu jest jej kawałek: http://instagram.com/p/mqF1rqlZ9y/.
      Co do kaloszy, to zobaczę, czy będę jeszcze nosić. :P

      Usuń
  2. Mega fajne te buty, nie mogę uwierzyć, że wszystko z sh :) no, może poza ostatnimi;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie mi się podobały, a teraz już sama nie wiem, co o nich myśleć. :D Pożyjemy, zobaczymy.

      Usuń
  3. Piękne nowości! :))) buty te beżowe są cudne! :) i do tego płaszczyk, mmm :)))
    a kalosze bym nosiła :D myślę że w połączeniu z czarnym strojem to nie będzie kiczowato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z czymś stonowanym powinny wyglądać ok. ;)

      Usuń
    2. dokładnie :) już Ty coś wymyślisz :)
      i noś je i się nie przejmuj! :*

      Usuń
  4. buty z H&M wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości ;*
    Niestety nie pokaże nam się w swoim `outficie` bo nawet nie ma na tyle odwagi aby sie podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze że bliscy namówili Cię na ten płaszczyk, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne nowości! Nie mogę się doczekać stylizacji z ich udziałem. :)
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne rzeczy, kurczę jutro idę przez ciebie poszukać czegoś w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula i sukienka cudowne !♡

    OdpowiedzUsuń
  10. asymetryczna sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaż zdjęcia sukienki! :)
    Botki z H&M najlepszeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Suknia ślubna (znalazłam link w komentarzu :P) wygląda naprawdę pięknie, w życiu nie pomyślałabym, że może tak mało kosztować :) Też uważam, że lepiej mieć suknię na własność, moja siostra bierze ślub w maju i wypożyczyła - co prawda mówi, że w salonie liczą się z tym, że może ją zabrudzić, czy nawet porwać i nie będzie ponosić z tego powodu żadnej odpowiedzialności, ale ja mimo wszystko i tak byłabym spokojniejsza mając swoją własną :D Ciuchy też ciekawe, szczególnie brokatowe butki :P Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!
    www.takamojaparanoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi najbardziej przypadła do gustu koszula;P
    zapraszam do mnie;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń