4/19/2014

kurczak w curry + ananas = przepyszna sałatka! | życzenia świąteczne

Cześć moi Kochani, na samym początku chciałabym Wam życzyć: dużo ciepła w nadchodzące Święta. Dużo szczęścia, siły na przezwyciężanie przeszkód i dużo zdrowia. Dużo miłości i spełniania marzeń. Świąt spędzonych w rodzinnej i przyjemnej atmosferze. Mam nadzieję, że nikt z Was tych Świąt nie spędzi sam.

Dzisiejszy dzień, to było dla mnie małe wyzwanie. Narzeczony jest cały dzień w pracy, wraca dopiero jutro z samego rana, więc spoczęło na mnie gotowanie i sprzątanie. Od rana zajęłam się zmienianiem pościeli, pieczeniem kurczaków, ciast czy robieniem sałatek. Ciężko było mi wszystko pogodzić, bo to dopiero drugi raz, kiedy wszystko robię sama. Całe szczęście, że nie muszę przygotowywać śniadania Wielkanocnego, bo na nie idziemy do moich rodziców oraz rodziny mojego Ukochanego. :) Wreszcie nadszedł czas odpoczynku, wykąpałam się, umyłam włosy i mogę trochę poleniuchować, zrobię kolację, pomaluję paznokcie i już wszystko będzie za mną. :) Powiem Wam, że lubię Święta, wtedy jedziemy do mojej rodziny, wszyscy są w komplecie, można śmiać się i porozmawiać w przyjemnej atmosferze. 

Dziś chciałabym Wam pokazać jedną z moich ulubionych i niesamowicie prostych sałatek, nie da się jej zepsuć!


Potrzebujemy tylko:
- pierś z kurczaka,
- ananas w puszce,
- przyprawa curry,
- ananas.

Pierś z kurczaka kroimy w kawałki, obsypujemy przyprawą curry, ja wykorzystałam całe opakowanie na jedną, średniej wielkości (podwójną) pierś. Mięso obsypałam przyprawą już wczoraj i schowałam do lodówki, ale to nie ma większego znaczenia, można je od razu smażyć, bez leżakowania w lodówce. Usmażone mięso wrzucamy do miski i dodajemy ananas. Ten, który kupiłam, był już pokrojony na kawałeczki, zużyłam do sałatki całe opakowanie. Na koniec dodajemy majonez (z tego, co pamiętam, to najlepszy jest Hellmans z niebieską zakrętką, ale dla mnie to za drogi interes :D) i to wszystko. ;) Najlepiej, żeby przed zjedzeniem sałatka postała trochę w lodówce, wtedy przejdzie dobrze smakiem. Na prawdę polecam, licząc wszystkie składniki, to koszt ok. 13 zł, na prawdę warto.

Jak dam radę, to pojawi się tu też przepis na sałatkę śledziową, oraz ciasto cytrynowe. ;)




 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM | ALLEGRO

Życzę Wam miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie kurczaka i ananansa :)
    Spokojnych i wesołych świąt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatki z kurczakiem uwielbiam w każde postaci :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj musi byc pyszna! :)
    wesołych Świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, bo brzmi świetnie i koszt rzeczywiście maleńki ;)
    Tobie również życzę Wesołych Świąt, wszystkiego co najlepsze i żeby Święta były dla Ciebie jak najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię curry, więc trzymam się z daleka od wszystkiego co je zawiera, ale wygląda ładnie no i fajnie, że sama zrobiłaś jedzonko i resztę! :D :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ach strasznie lubie patrzeć na zdj kulinarne, aleee NIE TYM RAZEM :D
    od świąt mam dosyć żarcia :)))

    OdpowiedzUsuń